رنگ رویه اپوکسی پلی آمین + هاردنر

رنگ رویه اپوکسی پلی آمین از ضخیم ترین انواع پوشش های مایع در سطح کارهای حفاظتی پیچیده برای فلزات مهم و همچنین سطوح کف پر مقاومت می باشد که کار با این نوع از اپوکسی ها نیاز به تجربه و تخصص دارد تا با توجه به قیمت تمام شده آن پرت کمتری در مصرف آن ایجاد گردد.

معرفی رنگ رویه اپوکسی پلی آمین

شماتیکی از لوله انتقال آب آشامیدنی حاوی پوشش رنگ رویه اپوکسی پلی آمین پایه حلال
رنگ های اپوکسی، به عنوان یکی از رنگ های پرکاربرد صنعتی، بر پایه رزین پلیمری اپوکسی و کاتالیزورها یا هاردنرهای پلی آمید/ آمین ساخته شده و دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر عوامل مخرب شیمیایی و حرارتی می باشند. رنگ رویه اپوکسی پلی آمین پایه حلال، همانطور که از نام آن پیداست، از ماده اصلی رزین اپوکسی و فعال ساز پلی آمین تشکیل شده و به عنوان لایه نهایی برای پوشش سطوح آستردار به کار می رود و با پوشش قوی سطوح، از خوردگی و زنگ زدگی آن در برابر رطوبت یا اکسایش جلوگیری به عمل می آورد. ایجاد سطوح سخت، براق و غیر قابل نفوذ از قابلیت های این رنگ در برابر تغییرات آب و هوایی نامناسب، رطوبت و مواد شیمیایی مخرب اسیدی و قلیایی می باشد.
کاربردهای رایج رنگ رویه اپوکسی پلی آمین پایه حلال، در محیط های صنعتی و نظامی که پر از مواد شیمیایی مضر و ویرانگر می باشد، بوده و جهت رنگ آمیزی و پوشش سطوح تجهیزات و سازه های نظامی و صنعتی، از جمله وسیله های جنگی، اتومبیل های نظامی، خطوط لوله های انتقال سوخت، مخازن سوخت و آب به کار می رود. این رنگ در برابر تابش نور خورشید و تماس اشعه های مخرب آن مانند فرابنفش، مقاومت پایینی داشته و به صورت پودر مانند در می آید. بنابراین، بکارگیری آن برای رنگ آمیزی تجهیزات و سازه ها در محیط های سرپوشیده و فاقد حضور اشعه فرابنفش، مناسب بوده و باعث افزایش کیفیت و ماندگاری آن می شود.

بیشتر بخوانید :  بازار فروش رنگ رویه اپوکسی پلی آمید

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ رویه اپوکسی پلی آمین

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ رویه اپوکسی پلی آمین
1. به عنوان لایه نهایی مقاوم، سخت و براق برای پوشش سطوح آستردار
2. دارای چسبندگی بسیار قوی روی سطوح
3. بسیار مناسب برای رنگ آمیزی تجهیزات در محیط های سرپوشیده، به دلیل مقاومت پایین آن در مقابل اشعه فرابنفش
4. بسیار مقاوم در برابر آب، رطوبت و اکسایش
5. دارای استحکام بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی
6. دارای خواص شیمیایی و حرارتی عالی و مناسب برای محیط های صنعتی و نظامی
7. دارای سرعت خشک شدن بالا
8. دارای مقاومت مکانیکی و انعطاف پذیری بالا در برابر سایش، خراش، ضربه، ترک خوردگی و خمش
9. دارای قیمت عمده فروشی مناسب به عنوان محصولی مقاوم از شرکت ترنج
10. دارای قابلیت بالای کاربردی در رنگ آمیزی تجهیزات و سازه های فلزی صنعتی و خانگی

قیمت رنگ رویه اپوکسی پلی آمین

قیمت رنگ رویه اپوکسی پلی آمین
خرید عمده رنگ رویه اپوکسی پلی آمین پایه حلال از شرکت ترنج دارای قیمت مناسب، در مقایسه با کیفیت بالای ساختاری و عملکردی آن بوده و منجر به کاهش پوسیدگی و فرسودگی تجهیزات و سازه های صنعتی و خانگی و به تبع آن پایین آمدن هزینه های تعمیر یا تعویض آن ها می شود. این رنگ به دلیل مقاومت پایین آن در برابر اشعه فرابنفش، برای رنگ آمیزی تجهیزات و سازه ها در محیط های سرپوشیده و به دور از اشعه فرابنفش مناسب می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما