آشنایی با زینک ریچ اپوکسی 70 درصد

زینک ریچ اپوکسی که یکی از مهم ترین محصولات مورد استفاده در صنعت های مختلف می باشد، به عنوان رنگ ضد زنگ نامیده شده و علت آن هم پوشش بسیار استانداردی است بر روی هر شئ توسط آن قرار می گیرد. در این راستا با استفاده از این محصول می توانیم ایمنی و طول عمر آن را بالا ببریم ، چرا که زینک ریچ اپوکسی یک احیا کنند رنگ می باشد. به منظور آشنایی بیشتر در رابطه با این محصول و کسب اطلاعات با ما همراه باشید.

آشنایی با زینک ریچ اپوکسی 70 درصد

معرفی زینک ریچ اپوکسی 70 درصد

معرفی زینک ریچ اپوکسی 70 درصد

آستر یا پرایمر زینک ریچ اپوکسی 70 درصد به رنگ هایی اطلاق می شود که بر پایه پودر غنی روی، رزین اپوکسی و کاتالیزور پلی آمید ساخته می شوند.
تزریق درصد بسیار بالایی از پودر فلز روی به ساختار این پرایمر حین تولید، منجر به افزایش فوق العاده مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ زدگی می شود؛ که تحت تأثیر عوامل جوی مخرب، آب های شور و شیرین، رطوبت و مواد شیمیایی به وجود می آیند.

در حالت کلی، از آن جایی که تجهیزات و سازه های صنعتی مانند لوله های خطوط انتقال سوخت و آب، مخازن سوخت یا آب، سیستم های حرارتی، کمپرسورها و توربین ها، مولدهای انرژی الکتریکی و ترانسفورماتورها بیشتر در معرض خوردگی و زنگ زدگی به دلیل تماس با مواد شیمیایی و رطوبت هستند،

بنابراین، استفاده از پرایمر زینک ریچ اپوکسی 70 درصد باعث افزایش مقاومت آن ها و در نتیجه، ماندگاری و طول عمر بالای آن ها می شود.
همچنین، این آستر، به عنوان محصولی با کیفیت از شرکت ترنج، دارای قابلیت استفاده در وسیله های هوایی، دریایی و زمینی بوده و در پوشش سطوح بدنه اتومبیل ها، کشتی ها، ناوها و هواپیماها، بخصوص در محیط های صنعتی و نظامی که در واقع منبع مواد شیمیایی و اشعه های مخرب به دلیل تکنولوژی های لیزری و ابزارهای جنگی می باشد، بوده و به عنوان لایه میانی یا نهایی مورد استفاده قرار می گیرد.

زینک ریچ اپوکسی 70 درصد به پوشش دهنده ای اطلاق می شود که استفاده از آن می تواند یک روکش غیر قابل نفوذ را بر روی محصول ایجاد می کند. از این محصول در درجه اولو بر روی فولاد لخت استفاده می شود و بر روی محصولات دیگری از این قبیل نیز توصیه می شود. این محصول به ما کمک می کند تا بتوانیم قابلیت چسبندگی را بر روی فلزات ایجاد کنیم و از آنها به عنوان یک پایه مناسب برای قرارگیری در زیر پوش ها استفاده کنیم.

در حالت کلی این محصول مانع از ایجاد خوردگی بر روی فلزات می شود وسبب مقاومت آنها می گردد. در نتیجه از این محصول به منظور افزایش طول ماندگاری این نوع از محصولات استفاده می شود. شرکت های رنگین زره با تولید انواع مختلف این محصول و همینطور ارائه اپوکسی زینک براق درصدد هستند تا بتوانند پاسخگوی انواع کاربری ها باشند و منجر به تامین نیاز بازار به این نوع از محصولات گردند.

بیشتر بخوانید :  صادر کننده ضد زنگ اپوکسی فلز

مشخصه های ساختاری و عملکردی پرایمر زینک ریچ اپوکسی 70 درصد

مشخصه های ساختاری و عملکردی پرایمر زینک ریچ اپوکسی 70 درصد

1. به عنوان پوشش فوق العاده قوی در برابر خوردگی و زنگ زدگی
2. دارای مقاومت بالا در برابر آب، رطوبت، اکسایش و هوای مه آلود به دلیل وجود درصد بالایی از پودر فلز روی در ساختار آن
3. دارای چسبندگی بسیار قوی به عنوان لایه میانی یا نهایی
4. بسیار مقاوم در برابر مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی
5. دارای سازگاری بالا با بسیاری از پوشش های صنعتی
6. دارای مقاومت مکانیکی و انعطاف پذیری بالا در برابر ترک خوردگی، شکاف، سایش و خراش
7. به عنوان لایه غیر قابل نفوذ در برابر آب های شور و شیرین حاوی املاح معدنی
8. دارای قیمت فروش عمده مناسب با ثبات بالا توسط شرکت ترنج

رنگ اپوکسی که به رنگ پایه آب معروف بوده و از مهم ترین رنگ های صنعتی به شمار می رود غنی از زینک به عنوان یک پرایمر در سیستم های پوششی که در آن به دوام عالی نیاز است طراحی شده است. همانطور که قبلا هم به آن اشاره شد این محصول به سبب حفاظت کاتدی که دارد می تواند مقاومت مطلوبی در برابر خوردگی داشته باشد. گرد و غبار روی خود را قربانی می کند و از بستر فولادی که به کاتد تبدیل می شود محافظت می کند. در اینجا برخی از ویژگی های برجسته پرایمر های اپوکسی غنی از زینک آورده شده است:

  1. حفاظت کاتدی را فراهم می کند.
  2. برای اولین بار در سیستم های مختلف رنگ مناسب است.
  3. بارگذاری روی بالا و سطح VOC پایین

پوشش پرایمر زینک اپوکسی با درجه کیفی بسیار بالایی که دارد برای موارد زیر توصیه می شود:

  • سازه های خشکی و فرا ساحلی مانند مناطق اسپلش
  • پالایشگاه ها و نیروگاه ها
  • پل ها و ساختمان ها
  • تجهیزات معدن و مخازن ذخیره سازی

قیمت زینک ریچ اپوکسی 70 درصد

قیمت زینک ریچ اپوکسی 70 درصد خرید زینک ریچ اپوکسی 70 درصد از شرکت ترنج، بعلاوه مزایای بسیار از لحاظ کیفی و عملکردی، دارای قیمت مناسب به صورت فروش عمده بوده و از پرداخت هزینه های اضافی مربوط به خرید خرده محصولات رنگی بی کیفیت جلوگیری به عمل می آورد.
همچنین، با ایجاد پوشش قوی روی سطوح، هزینه های گزاف مربوط به تعمیر یا تعویض تجهیزات و سازه های فلزی از کار افتاده را کاهش داده و باعث ماندگاری و طول عمر بالای آن ها می شود.

قیمتی که برای محصول مورد نظر در نظر گرفته شده است، بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان را شگفت زده کرده است. چرا که مصرف کنندگان علاوه بر این که به دنبال یک محصول با کیفیت می روند، در همین راستا به خرید این محصول با قیمت مناسب هم علاقه مند هستند.در همین راستا تولید کنندگان این نوع از محصول با بهره گیری از مواد اولیه مناسب در تولید این محصول، سعی دارند تا قیمت آن را در حد مطلوبی قرار دهند. مواد اولیه ای که برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرد به سبب اینکه از کشورهای دیگری وارد شود ممکن است که متغییر باشد، به همین منظور تولید کنندگان در تلاش هستند تا خود به تولید بپردازند.

 آیا قیمت زینک ریچ اپوکسی 70 درصد در مقایسه با دیگر روش‌های پوشش دهی فلزات مناسب است؟

قیمت زینک ریچ اپوکسی 70 درصد در مقایسه با دیگر روش‌های پوشش دهی فلزات به نظر مناسب می‌آید. زیرا این روش پوشش دهی باعث ایجاد یک لایه حفاظتی بر روی فلز می‌شود که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و سایر عوامل آب و هوایی دارد. همچنین، این روش پوشش دهی به دلیل داشتن قابلیت انعطاف پذیری و قابلیت پوشش دادن به سطوح مختلف، برای پوشش دهی فلزات در صنایع مختلف مانند صنایع دریایی، خودروسازی و ساختمانی بسیار مناسب است. با این حال، برای انتخاب بهترین روش پوشش دهی باید به نوع فلز، محیط کاری و نیازهای خاص هر صنعت توجه کرد و در نهایت تصمیم گیری کرد.

بیشتر بخوانید :  مراکز فروش پرایمر اپوکسی فلز

آیا قیمت زینک ریچ اپوکسی 70 درصد در مقایسه با هزینه‌های نگهداری و تعمیرات کاهش هزینه برای بهره برداران ایجاد می نماید؟

قیمت زینک ریچ اپوکسی 70 درصد در مقایسه با هزینه‌های نگهداری و تعمیرات می‌تواند برای بهره برداران کاهش هزینه ایجاد نماید. زیرا زینک ریچ اپوکسی 70 درصد یک روش پوشش دهی بسیار مقاوم و ماندگار است که به طور مستقیم باعث کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات می‌شود. با استفاده از این روش پوشش دهی، سطح فلزی در برابر خوردگی، زنگ زدگی و سایر آسیب‌هایی که ممکن است به آن وارد شود، محافظت می‌شود. این به معنی این است که نیاز به تعمیرات و نگهداری کمتری برای سطح فلزی وجود دارد و در نتیجه هزینه‌های کاهش می‌یابد. بنابراین، استفاده از زینک ریچ اپوکسی 70 درصد می‌تواند به صرفه‌ترین روش برای حفاظت از سطح فلزی باشد.

عوامل موثر بر قیمت زینک ریچ اپوکسی

عوامل موثر بر قیمت زینک ریچ اپوکسی همان طور که گفتیم قیمت محصول مورد نظر بسته به عوامل مختلفی متغییر است. از مهمترین آنها می توانیم به مواد اولیه ای که برای تهیه ی این محصول در نظر گرفته می شود اشاره کنیم. در این راستا نحوه عرضه محصول و همچنین نوع بسته بندی یک کالا نیز تاثیر گذار است. این عوامل بر نحوه فروش کالا و همچنین تامین بازار با توجه به این کالا اثر گذار است.

قیمت یک محصول بسیار هم راستا با آمار فروش آن می باشد، چرا که یکی از راه های جلب مشتری برای این محصول نوع قیمت گذاری کالا می باشد. از مهم ترین عواملی که در قیمت مناسب این محصول تاثیر بسزایی را داشته است این است که مشتریان کالا را بی واسطه خریداری می کنند. چرا که خرید بی واسطه و مستقیم دست افراد واسطه را از میان برداشته و همین مورد سبب شده تا قیمت محصول به شکل باور نکردنی محاسبه گردد. در این راستا بهتر است که بیان کنیم کیفیت کالا در این روش افزایش پیدا می کند.

از دیگر عوامل تاثیر گذار می توانیم به این مورد اشاره کنیم که با توجه به تنوع بالای محصول قیمت های متغییر بسیاری بر روی این کالا در نظر گرفته می شود. برای مثال رنگ اپوکسی در اندازه های مختلف بسته بندی شده یا رنگ ها از لحاظ درصدی کاملا متفاوت می باشند که از همین رو سبب شده تا قیمت ها بر حسب اندازه و کیفیت محاسبه گردند.

تفاوت کیفیت زینک اپوکسی 70 درصد با 60 درصد

تفاوت کیفیت زینک اپوکسی 70 درصد با 60 درصد در نظر داشته باشید که پوشش های اپوکسی با رنگ های این محصول بسیار متفاوت هستند.همین تفاوت ها در کارایی این دو محصول نیز وجود دارد. اگر می‌ خواهید کف، گاراژ یا سطوح بتنی دیگر را با استفاده از اپوکسی ارتقا دهید، مهم است که بفهمید چه چیزی این دو را متمایز می‌ کند. همان طور که باید بدانید زینک اپوکسی 60 درصد فقط به عنوان رنگ عمل کرده و اپوکسی 70 درصد مانند پوشش عمل می کند.

بیشتر بخوانید :  کارخانه ضد زنگ اپوکسی دو جزئی در اصفهان

تعاریفی که از محصول 60 درصد داشتیم فهمیدیم که نمی تواند به عنوان پوشش باشد و به علت درصد کمی که دارد در مقایسه با اپوکسی 70 درصد بسیار ناچیز است. به همین ترتیب محصول 70 درصدی به علت این این که به سرعت قابلیت خشک شدن دارد بسیار محبوب ظاهر شده و علاوه بر زیبایی دارای مقاومت بسیار بالایی است که به عنوان پوشش سفت و سخت از آن استفاده می شود.

دلایل استفاده از رنگ اپوکسی

دلایل استفاده از رنگ اپوکسی رنگ های اپوکسی به دلیل اینکه از سخت ترین و بادوام ترین مواد رنگی موجود در بازار هستند می توانند طرفداران بسیاری داشته باشند. این محصول درخشندگی مطلوبی به محیط مورد نظر شما می بخشد و همین امر انتخاب آن را امری اجتناب ناپذیر می کند.از این محصول می توانید به عنوان یک درزگیر در محیط های سیمانی استفاده کنید، به طورمثال می توانید از آن در کف گاراژ ها یا زیر زمین ها به خوبی استفاده کنید.بسیاری از افراد تصور می کنند تا رنگ های اپوکسی باید در مقابل پوشش های اپوکسی قرار بگیرد در صورتی که مکن است به این صورت نباشد.

رنگ های این نوع از محصول به منظور استفاده در صنایع مختلفی تولید شده است که از انواع مختلف آن می توانیم به اکریلیک لاتکس اشاره کنیم.این محصول با داشتن مقدار پایینی از اپوکسی در ترکیب خود برای کف بسیار مناسب می باشد. از این کالا برای ایجاد یک پوشش مناسب که سبب می گردد تا محافظت و دوام کار بیشتر گردد، استفاده می شود. رنگ های اپوکسی به دلیل داشتن خواص بسیار در برابر خوردگی و مواد شیمیایی مقاوم بوده و به ما کمک تا راحت تر بتوانیم محیط خود را پاکسازی یا رنگ آمیزی کنیم.

رنگ های اپوکسی با رنگ های معمولی تفاوت های بسیاری دارند که از جمله آنها می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که چسبندگی و دوام بیشتری بر روی سطوح بتنی دارد.رنگ عادی به سبب پوشش ضعیفی که دارند در حالت کلی پوسته پوسته شده و زود نیز از بین میروند.

از دلایل استفاده این محصول می توانیم بگوییم که به سبب انعطاف پذیری بالایی که دارد می تواند در برابر عوامل محیطی بسیاری دوام داشته باشد. اگر از درخششی که به سطوح می بخشد، صرف نظر کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که با مقاومت بالایی که دارا است باعث می شود تا ماندگاری طولانی تری داشته باشد و همینطور باعث تضمین کیفیت خرید گردد.

بازار عرضه زینک ریچ اپوکسی 70 درصد

بازار عرضه زینک ریچ اپوکسی 70 درصد بازار عرضه زینک ریچ اپوکسی یکی از بزرگترین بازار هایی است که می توانید با مراجعه به این بازار نیاز خودتان را بر طرف سازید. این بازار به علت اعتباراتی که در زمینه ارائه محصولات متنوع و پر کیفیت برای مشتریان عزیز داشته توانسته محبوبیت بسیار بالایی را در این زمینه برای خودش کسب کند.

مشتریان عزیز برای بهره مندی از خدمات و مزایای ویژه این بازار می توانند همین حالا به صورت بسیار ساده حتی با یک گوشی همراه از طریق این سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرند و هر محصولی را که می خواهند از ما به صورت ویژه خریداری کنند.

2

  1. سلام …
    در مورد این محصول تاکنون و با این جزییات اطلاعاتی دریافت نکرده بودم … ارائه جزییات بیشتر در این زمینه می تواند در شفاف سازی کیفیت و فرایند تولید و بسته بندی و تنوع شبکه توزیع به بهترین شکل ممکن و در راستای اعتماد سازی در مصرف کننده، توسط این سایت در حال انجام است. بدیهی است که اعتبار تولید کننده با توجه به این موضوع بالا رفته و باعث میشه رقابت سالمی در جهت ارتقای کیفیت انجام بشه و بازار داخلی سکوی پرتاب صادرات و نام آوری تولیدکنندگاهن ایرانی در بازارهای بین المللی شود. امیدوارم با همین روند ادامه بدید.

  2. زینک ریچ اپوکسی به عنوان رنگ یا پوشش از درصد کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای مصارف مختلف قابلیت رقابت با انواع خارجی را دارد . نحوه ارسال را راهنمایی کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.