اپوکسی پرایمر دوجزیی را با قیمت عمده خرید کنید

اپوکسی پرایمر دو جزیی رنگی برای مراکز صنعتی

اپوکسی پرایمر دو جزیی دارای دو بخش رزین و مواد رنگزا می باشد که کاربرد آنها بیشتر در صنایعی مانند پترو شیمی می باشد. دو بخش تشکیل دهنده این رنگ ها در کارخانه تولید می گردد و زمانی که که بخواهیم از رنگ استفاده کنیم با هم ترکیب می شوند. اپوکسی پرایمر دو جزیی دارای بخشی به نام هاردنر نیز می باشد. از مهمترین رنگ ها اپوکسی دو جزیی می توان به رنگ هایی که پایه رزین اپوکسی و رزین پلی یورتان دارند اشاره نمود. زمانی که اجزا این رنگ با هم ترکیب می شوند اپوکسی رنگ با سخت کننده و یا هاردنر ترکیب می شود و یک شبکه مستحکمی ایجاد می گردد.

اپوکسی پرایمر دو جزئی چه ویژگی‌های دارند؟

اپوکسی پرایمر دو جزئی چه ویژگی‌های دارند؟

این رنگ ها به هیچ عنوان به حالت اولیه بر نمی گردند و دچار خرابی نمی شوند و به دلیل استحکام بالایی که دارند در مکان های حساسی مانند مخازن آب شرب نیز استفاده می گردند. این نوع رنگ ها به حلال ها مقاوم هستند. این رنگ ها نیاز به رقیق شدن ندارند و بعد از قرار گرفتن بر روی سطح مواد سمی از ان متصاعد نمی شود.

رنگ اپوکسی دو جزئی را به قیمت عمده خرید کنید

رنگ اپوکسی دو جزئی را به قیمت عمده خرید کنید
صنایع مختلفی که از رنگ اپوکسی استفاده می کنند، نیاز مداوم به این رنگ دارند و به همین دلیل حجم بالایی از این محصول را خریداری می کنند. این صنایع و یا افرادی که به واسطه شغل خود این رنگ را استفاده می کنند به دنبال خرید محصول به قیمت عمده می باشند. فروشگاه های عرضه مستقیم این رنگ که بدون واسطه ار درب کارخانه محصول را به دست مشتریان می رسانند، قیمت بسیار مناسبی را برای انواع رنگ ها در لیست قیمت خود قرار داده و به فروش می رسانند.

بیشتر بخوانید :  خرید عمده رنگ اپوکسی زینک ریچ (% زینک و تاثیر آن بر قیمت)

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.