با فروش عمده بتونه سنگی آرکو، خريداران به راحتي به محصول دسترسي دارند

با فروش عمده بتونه سنگی آرکو خريداران مي توانند به راحتي به محصول دسترسي داشته باشند. اين يك محصول پلي استري شركت آركو است كه حاصل تلاش بخش تحقيق و توسعه شركت است و يك محصول دو كاره است و شما مي توانيد بجاي بتونه فوري از آن استفاده كنيد. شما با بتونه سنگي مي توانيد سطح را صاف وهموار كنيد. فروش عمده بتونه سنگی شركت آرکو باعث خواهد شد تا خريداران و مشتريان بتوانند به راحتي به محصول دسترسي داشته باشند.

ويژگي هاي بارز محصول بتونه سنگی

خشك شدن سريع و انعطاف پذيري بالا و پركنندگي عالا و امكان سمباده زني روي محصول از ويژگي هاي بارز محصول است و اين ويژگي ها باعث خواهد شد تا خريداران بتوانند به محصول تمايل داشته و آن را در مقادير بالاتري خريداري كنند. شما مي توانيد آن را روي ورقه هاي آهن و گالوانيزه استفاده كنيد. كشش عالي دارد و خريداران مي توانند با آن به راحتي كارهاي خود را انجام دهند.

زمان مناسب خشك شدن آرکو

فروش بتونه سنگی آرکو

اين محصول در دماي 20 درجه سانتيگراد در مدت 10 دقيقه خشك مي شود و به همين دليل فروش عمده بتونه سنگی آرکو مي تواند خود گزينه بهتري براي خريداران محسوب شود. اين محصول در مدت زمان كوتاهي خشك مي شود و اكثر خريداران و مشتريان دوست دارند كه از اين محصول استفاده كنند.

بیشتر بخوانید :  مراکز پخش رنگ متال سورفیس اپوکسی در تهران

ساخت و جديدترين تجهيزات و دستگاه ها

بتونه سنگي با جديدترين دستگاه ها توليد مي شود و به همين دليل مي توان گفت كه يكي از بهترين محصولاتي است كه شما مي توانيد آن را در بازار پيدا كنيد. شركت آركو يكي از شركت هاي معتبر رنگ سازي در دنيا است كه جديدترين رنگ هاي صنعتي و انواع پوشش هاي رنگي را توليد مي كند.

شركت آركو يكي از شركت هاي معتبر توليد رنگ است كه انواع و اقسام رنگ هاي ساختماني، صنعتي، شيميايي و آكريليك و پايه آب را توليد مي كند و مي توان اميدوار بود كه در آينده انواع و اقسام رنگ ها را نيز توليد كند. اين شركت در چند كيلومتري تبريز واقع شده و محصولات اين شركت علاوه بر مصرف داخلي به خارج از كشور هم صادر مي شود.

خرید ارزان بتونه سنگی

كيفيت محصولات اين شركت به قدري بالا است كه همه خريداران و مشتريان نسبت به اين امر اذعان دارند و علاوه بر اين اكثر شركت هاي خارجي هم كيفيت بالاي محصولات را تاييد كرده اند.

همچنین جهت دریافت قیمت ضد زنگ اپوکسی و قیمت زینک کرومات آلکیدی می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

نتيجه گيري

فروش عمده بتونه سنگی آرکو يكي از روش هاي جذب مشتري توسط شركت آركو بوده و اين محصول كيفيت بالايي داشته و علاوه بر مصرف داخلي به خارج از كشور هم صادر مي شود و از ويژگي هاي بارز اين محصول مي توان به قابليت سمباده زني، خشك شدن در مدت زمان كم، انعطاف پذيري بالا، قابليت استفاده بر روي ورقه آهن و گالوانيزه اشاره كرد.

بیشتر بخوانید :  عرضه عمده آستر فوری کحالی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما