خرید عمده رنگ اپوکسی زینک ریچ (% زینک و تاثیر آن بر قیمت)

پوشش اپوکسی زینک ریچ آستر و درصد زینک

زینک ریچ اپوکسی، یکی از پوشش‌های محبوب و مورد استفاده در صنعت ساختمانی و فلزکاری است. این نوع اپوکسی، برای پوشش یک لایه و چند لایه قابل استفاده است. همچنین، دارای گرد روی زیادی است که از آن یکی از ویژگی‌های مهم آن است.فروشندگان رنگ صنعتی، زینک ریچ اپوکسی را به صورت مجموعه‌های دو جزئی عرضه می‌کنند. این محصول با استفاده از تینر مخصوص اپوکسی رقیق می‌شود و آماده استفاده می‌شود. هزینه زینک ریچ اپوکسی، به عوامل مختلفی وابسته است.به طور کلی، زینک ریچ اپوکسی به عنوان یک پوشش و آستر معرفی شده است و در موارد مختلفی مانند ساختمان‌سازی، صنعت فلزکاری و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد آن، می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های پوشش‌دهی در صنعت ساختمانی و فلزکاری معرفی کرد.

اپوکسی زینک ریچ دو جزئی

لایه خشک شده اگر البته از یک زینک ریچ استاندارد استفاده شده باشد معمولا بین 82 تا 92 درصد وزنی روی فلزی یا زینک دارد

و مقاومت شیمایی فلز پوشش شده مانند مقاومت فولاد گالوانیزه است.

این آستری زینک ریچ اپوکسی در مقابل آب و هوا برای چند ماه قبل از کاربرد رویه مقاومت خوبی دارد.

بعضی از انواع اپوکسی زینک ریچ در مقابل گرمای خشک پیوسته تا 260 درجه سانتی گراد مقاومت می کنند.

مقاومت آن ها در برابر آب نمک خوب است، و پوشش های اپوکسی ، وینیل ، و یا ترجیحا پلی اورتان ها به عنوان رنگ رویه توصیه می گردند.

لایه پوششی که به واسطه زینک ریچ اپوکسی استاندارد به وجود می آید، معمولا به میزان 82 الی 92 درصد، دارای روی یا زینک می باشد. سطحی که با این ماده پوشیده می شود، مقاومتی مشابه فولاد گالوانیزه خواهد داشت. این آستری در برابر آب و هوا، مقاومت خوبی از خود به نمایش می گذارد. به شکلی که برخی از این پوشش ها قادر هستند تا دمای 260 درجه در برابر گرمای خشک، از خود مقاومت نشان دهند.

علاوه بر این، این نوع پوشش استقامت بالایی در برابر آب نمک از خود نشان می دهد. می توان از پلی اورتان، اپوکسی و وینیل برای رنگ رویه استفاده کرد. مخصوصا در مواردی که سطوح فلزی در معرض شرایط جوی نامساعد و مرطوب هستند، این پوشش می تواند به خوبی از فولاد محافظت نماید.
زینک ریچ اپوکسی را برای جلوگیری از ایجاد خوردگی و فرسودگی سطوح فلزی مورد استفاده قرار می دهند. خرید زینک ریچ اپوکسی در اکثر اوقات به شکل عمده انجام می شود و می توان از آن برای پروژه های صنعتی مختلف بهره گرفت. برخی از سطوح فلزی هنگامی که در معرض رطوبت قرار می گیرند، ممکن است با آسیب های متعددی از جمله خوردگی روبرو شوند. استفاده از زینک ریچ اپوکسی یکی از روش هایی است که می تواند بروز این آسیب ها را به تاخیر انداخته و آن ها را به طرز چشمگیری کاهش دهد. به همین دلیل اکثر صنایع برای خرید عمده زینک ریچ اپوکسی اقدام می کنند.

به ویژه اگر محیط آب و هوایی خورنده در کار باشد . آستری اپوکسی زینک ریچ با روی زیاد معمولا برای حفاظت فولاد به کار می رود،
بیشتر بخوانید :  خرید ضد زنگ اپوکسی قیمت ارزان

اما آن ها را می توان روی فلزات دیگر زیر روی در توالی الکتروموتوری (سری جا به جایی) به کار برد. بسته به رنگپایه ای که به کار می رود، این آستری اپوکسی زینک ریچ را می توان با درصد روی -زینک مناسب به کار برد.

اپوکسی های زینک ریچ برای محافظت در برابر عواملی مانند خوردگی طراحی و تولید شده است و خرید و فروش آن به صورت عمده در پروژه ها و صنایع مختلف کاربرد دارد.
سطوحی هستند مانند فلزات یا فولاد که در اثر واکنش های شیمیایی دچار خوردگی می شوند، یکی از راه های به تاخیر انداختن این واکنش شیمیایی، استفاده از همین اپوکسی ها می باشد.

و به همین دلیل خرید و فروش عمده این اپوکسی ها تاثیر زیادی خواهد داشت.

پرایمر اپوکسی زینک دار

حلب زینک ریچ اپوکسی

یکی از آیتم های مهم در خرید و فروش عمده اپوکسی پرایمر زینک ریچ و اصولا پرایمر های دیگر زینک دار از قبیل زینک فسفات و زینک کرومات درصد به کار رفته زینک در این نوع پرایمر ها است

که تاثیر زیادی هم بر روی قیمت تمام شده خرید و فروش عمده شان دارد

به طور مثال قیمت اپوکسی پرایمر زینک ریچ با درصد زینک 30 درصد حدود 50 درصد از اپوکسی پرایمر زینک ریچ با درصد زینک 80 درصد کمتر می باشد.
در صنایع ساختمان سازی، خودرو سازی، پتروشیمی و نفت و گاز، اپوکسی از نوع زینک ریچ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگامی که قصد خرید پرایمر زینک اپوکسی یا سایر پرایمر های دیگر را دارید، باید درصد زینک را به عنوان یکی از مهمترین معیار های خرید در نظر داشته باشید.

این محصول، در صنایع مختلف اعم از خودروسازی، پتروشیمی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت زینک ریچ اپوکسی بر عوامل متعددی وابسته است که یکی از مهمترین آن ها، همان درصد زینک است که در مورد آن صحبت شد.

برای مثال، قیمت زینک ریچ اپوکسی، با زینک 30 درصد، نصف قیمت زینک ریچ اپوکسی 80 درصد خواهد بود. پس پیش از خرید، نسبت به نوع مدنظر خود اطمینان حاصل کنید تا بی جهت مبلغ اضافه نپردازید.

برای خرید آسان رنگ  اپوکسی زینک ریچ می‌توانید با مرکز توزیع معتبر ارتباط بگیرید. قبل از خرید عمده و آسان اپوکسی زینک ریچ، بهتر است تا با کم و کیف این محصول آشنا شوید تا بتوانید خریدی بهتر داشته باشید.

امروزه در تعداد زیادی از پروژه های صنعتی و ساختمانی برای پوشش فولاد و آهن خام از اپوکسی زینک ریچ به عنوان مهم ترین جایگزین ضد زنگ های معمولی و ضد زنگ های روغنی استفاده می گردد.

این محصول، پوششی است که روی صفحات فولادی اعمال می‌شود. تولیدکنندگان از این نوع پوشش برای جلوگیری و کنترل خوردگی تولید می‌کنند. عمدتا برای لوله های فولادی، مخازن ذخیره سازی، سازه های فلزی، ظروف و غیره استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید :  چرا باید از ضد زنگ مخصوص سقف شیروانی استفاده کنید؟

خرید آسان اپوکسی زینک ریچ

اطلاعاتی درباره اپوکسی زینک ریچ

اطلاعاتی درباره اپوکسی زینک ریچ ضد خش Zinc Rich Primer یک ترکیب غنی از روی برای فولاد و فلزات آهنی است که خواص مقاومت اپوکسی و محافظت گالوانیکی روی را با هم ترکیب می‌کند. این یک آغازگر یک بسته ای پایه اپوکسی روی است.

این ترکیب اپوکسی با کارایی بالا، روی را به زیر لایه فلزی متصل کرده و در برابر خوردگی برابر با گالوانیزه گرم (محافظت در برابر گالوانیزه گرم) محافظت می‌کند. آغازگر زینک ریچ از نفوذ یا خراش یا خش جلوگیری می‌کند.

موارد استفاده عبارتند از: قرار گرفتن در معرض سواحل و دریا، پالایشگاه‌ها، کارخانه تصفیه آب، کارخانه‌های شیمیایی، صنایع کاغذ و پوشش های روی معدنی و فلز گالوانیک.

پوشش رویی ممکن است با آسترهای معمولی و ضخیم مانند اپوکسی، وینیل ها، فنولیک ها، یورتان‌ها، اکریلیک‌ها و لاستیک کلر دار پوشانده شود.

آغازگر اپوکسی غنی از روی سه جز در ظروف جداگانه، بر اساس رزین های اپوکسی پلی آمید و روی فلزی، برای ایجاد حفاظت الکترولیتی مشابه گالوانیزه طراحی شده است. مقاوم در برابر آب و هوا و سایش در محیط های صنعتی یا دریایی از وظایف این محصول است.

مشاوره برای خرید رنگ اپوکسی زینک ریچ

مشاوره برای خرید اپوکسی زینک ریچ این محصول پوشش ویژه ای متشکل از رزین اپوکسی و پودر روی به عنوان مواد اولیه اصلی، غلیظ کننده‌ها، مواد پرکننده، مواد افزودنی و حلالها است. رنگ به سرعت خشک می‌شود، چسبندگی زیادی دارد و از قابلیت ضد خوردگی بالایی برخوردار است.

این محصول به عنوان یک آغازگر و حفاظت برای ارائه حداکثر حفاظت به عنوان بخشی از حفاظت از هر سیستم ضد زنگ در محیط های بسیار تهاجمی و خورنده از جمله سازه های دریایی، تاسیسات پتروشیمی، کارخانه های سلولز و کاغذ و سازه های فلزی با ارزش بالا بسیار مناسب است.

به عنوان تقویت کننده محافظت کاتدی از لوله های مدفون شده نیز بسیار کاربرد دارد. همچنین می‌توان از آن به عنوان آغازگر قابل جوش استفاده کرد. این محصول دارای خواص ضد خوردگی عالی، خواص مکانیکی خوب، چسبندگی قوی، رسانایی و محافظت کاتدی است.

اپوکسی‌های غنی از روی توانایی منحصر به فرد در ایجاد محافظت سطوح فولادی دارند. دو نوع پوشش اصلی غنی از روی وجود دارد که با توجه به نوع چسب استفاده شده در رنگ، از یکدیگر متمایز می‌شوند.

برای مشاوره و یا خرید اپوکسی ضد خش زینک ریچ می‌توانید با مدیر فروش در این سایت تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید. این نوع محصول دارای ویژگی‌های بخصوصی است که به عنوان راه حلی کافی برای تعداد زیادی از مسائل محافظتی

فولاد و آهن خام می باشد.

خرید و فروش عمده رنگ اپوکسی زینک ریچ

خرید و فروش عمده رنگ اپوکسی زینک ریچ

ارزان ترین قیمت اپوکسی زینک ریچ با مشاوره کارشناسان فنی و متخصص ، می تواند

با گفتگو و بررسی و شناسایی نیاز بهره برداران، جهت مورد استفاده از اپوکسی زینک ریچ مناسب ترین درصد مورد نظرشان را به آن ها مشاوره دهند؛

تا خریداران به صرفه ترین قیمت اپوکسی زینک ریچ را متناسب با کاری که می خواهد با ان انجام دهند به دست آورند. چرا که هر چه درصد زینک – روی در آستری اپوکسی زینک ریچ بیشتر باشد قیمت تمام شده ان بیشتر می شود.

آپدیت دائمی لیست قیمت رنگ زینک ریچ به قدری مهم است كه شما می توانيد به واسطه آن از آخرین قيمت ها باخبر شويد. لیست قیمت رنگ زینک ریچ شركت ترنج متناسب با محصولات مختلف متفاوت خواهد بود. شما زمانی كه لیست قیمت رنگ زینک ریچ مشاهده می كنيد؛ در اين صورت نسبت به خريد محصولات می توانيد خيلی راحت تصميم گيری كنيد. برای دریافت آخرین لیست قیمت رنگ زینک ریچ می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :  خرید پرایمر اپوکسی فلز

لیست قیمت رنگ زینک ریچ در وب سايت شركت موجود بوده و شما می توانيد خيلی راحت به آن دسترسي داشته باشيد. شما می توانيد با اين ليست به همه محصولات دسترسی داشته باشيد و از قيمت آن ها باخبر شويد. زمانی كه به لیست قیمت رنگ دسترسی داشته باشيد می توانيد محصولات راحت شناسايی كنيد. وب سايت شركت مهم بوده و لازم است كه تنها منبع معتبر شما وب سايت شركت باشد؛ تا بتوانيد از قيمت محصولات باخبر شويد.

لیست قیمت رنگ زینک ریچ برای لوله پروفیل و مقاطغ فلزی

قیمت رنگ زینک ریچ برای لوله های پروفیل معمولاً بر اساس اندازه و ضخامت لوله و همچنین میزان سفارش شما متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دقیق، بهتر است با فروشندگان مختلف تماس بگیرید و قیمت های آنها را مقایسه کنید. همچنین، باید توجه داشت که قیمت رنگ زینک ریچ ممکن است با توجه به شرایط بازار و نرخ ارز تغییر کند.

لیست قیمت رنگ براي رنگ های لوله فلزی مناسب بوده و صد البته متفاوت خواهد بود و در اين ميان تناژ رنگی عامل تعيين كننده ای است كه شما می توانيد براساس آن در لیست قیمت رنگ زینک ریچ از قيمت ساير محصولات هم باخبر شويد. رنگ های اپوکسی و پايه تینر مهم بوده و شما می توانيد براساس رنگ دلخواه خود را انتخاب كرده و خريداری كنيد.

محصولات رنگ زینک ریچ به طور معمول به گونه ای ساخته می شوند كه نسبت به آب و ساير عوامل محيطی مقاوم باشد و به همين دليل توصيه می كنيم؛ كه حتما از اين نوع محصولات انتخاب كرده و خريداری كنيد.

 آیا قیمت رنگ زینک ریچ برای مقاطع فلزی با لوله های پروفیل متفاوت است؟

بله، قیمت رنگ زینک ریچ برای مقاطع فلزی با لوله های پروفیل متفاوت است. این قیمت بستگی به ابعاد و نوع مقطع فلزی دارد. به عنوان مثال، قیمت رنگ زینک ریچ برای یک لوله فلزی با قطر بزرگتر از یک لوله با قطر کوچکتر، بیشتر است. همچنین، قیمت رنگ زینک ریچ برای مقاطع فلزی با پروفیل مختلف نیز متفاوت است. برای دانستن قیمت دقیق رنگ زینک ریچ برای مقطع فلزی خود، بهتر است با فروشنده محصول تماس بگیرید.

برند های معروف اپوکسی زینک ریچ

برند های معروف اپوکسی زینک ریچ

برندهای معروف اپوکسی زینک ریچ در داخل و خارج از کشور، در زمینه تولید این نوع محصولات فعالیت می‌کنند. برای خرید عمده هر یک از این برندها، می‌توانید به فروشگاه‌هایی که انواع رنگ و تجهیزات مربوط به آن‌ها را عرضه می‌کنند، مراجعه کنید. همچنین، برخی از برندهای اپوکسی زینک ریچ برای توزیع این محصول و رنگ پلی‌اورتان، نمایندگی فروش دارند که با مراجعه به آن‌ها، می‌توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت‌های مناسب‌تر خریداری کنید. همچنین، سایت‌هایی نیز وجود دارند که فروش تخصصی رنگ‌ها و پرایمرها را انجام می‌دهند و خرید آنلاین در این زمینه، اخیراً طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

7

  1. سلام ممنون میشم درباره برندهای معروف زینک ریچ اپوکسی بیشتر توضیح بدین و چه تفاوت هایی با هم دارند

  2. خرید زینک ریچ اپوکسی در اکثر اوقات به شکل عمده انجام می شود
    این عمده منظورتان چند کیلو است بیست کیلو هم رنگ زینک ریچ میدین ؟

  3. لیست قیمت رنگ براي رنگ های لوله فلزی مناسب بوده و صد البته متفاوت خواهد بود و در اين ميان تناژ رنگی عامل تعيين كننده ای است كه شما می توانيد براساس آن در لیست قیمت رنگ زینک ریچ از قيمت ساير محصولات هم باخبر شويد درباره این قسمت و نوسان قیمت بر اساس تناژرنگی توضیح بدین

    • تناژ رنگی تیرگی و روشنی و یا خود رال رنگ مثلا قرمز یا زرد و یا سفید هر کدام بر روی قیمت تمام شده رنگ تاثیر زیادی دارند.

  4. لیست قیمت رنگ زینک ریچ در وب سايت شركت موجود بوده و شما می توانيد خيلی راحت به آن دسترسي داشته باشيد. ..اقا ما هرچی گشتیم قیمت زینک ریچ اپوکسی در سایت پیدا نکردیم کدام صفحه قیمت هست ؟

    • به دلیل نوسانات قیمتی بازار به خصوص در سال 1401 برای جلوگیری از دریافت اطلاعات نادرست توسط مشتریان مجبور شدیم تعداد زیادی از قیمت ها را از روی سایت برداریم ولی به صورت تلفنی استعلام قیمت لحظه ای قابل انجام است و کارشناسان ما سریعا قیمت مربوطه را ارائه می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما