بزرگترین بازار فروش رنگ ترافیکی سرد در ایران

بازار فروش رنگ ترافیکی سرد و گرم در ایران همیشه مورد توجه شرکت های پخش کننده رنگ بوده است. یکی از محصولاتی که باعث زیبا سازی خیابان های سطح شهر می شود و همچنین در خط کشی خیابان ها کاربرد دارد، رنگ های ترافیکی هستند. رنگ های ترافیکی به دلیل مقاوت بالایی که در مقابل سایش و ضربه دارند و همچنین به دلایل انعطلاف پذیری بالایی که خود دارند همیشه در مصارف خیابانی و بعضا ساختمانی نظیر آسفالت و بتن مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول دارای انواع گوناگونی می باشد که عبارت اند از: رنگ ترافیکی دو جزئی و … . 

بزرگترین بازار فروش رنگ ترافیکی سرد در ایران

تفاوت عمده رنگ ترافیکی سرد با گرم

تفاوت عمده رنگ ترافیکی سرد با گرمیکی از نکاتی که در هنگام استفاده از رنگ ترافیکی باید به آن دقت کرد نوع رنگ آن است. این محصول دارای دو نوع سرد و گرم می باشد. این دو نوع محصول دارای تفاوت های عمده ای می باشند که در اینجا به آن ها اشاره می کنیم. رنگ ترافیکی سرد از نظر قیمتی به صرفه تر از رنگ ترافیکی گرم است.

از رنگ سرد برای جاهایی که می خواهند ماندگاری شش ماه تا یک سال داشته باشد استفاده می کنند. رنگ های گرم فقط توسط ماشین و دستگاه قابل استفاده است و می توان به وسیله این رنگ سطح شهر را خط کشی کرد اما رنگ سرد علاوه بر ماشین به صورت دستی نیز کاربرد دارد. 

بیشتر بخوانید :  خرید انواع رنگ ترافیکی ارزان قیمت

لیست قیمت انواع رنگ ترافیکی سفید

لیست قیمت انواع رنگ ترافیکی سفید

لیست قیمت رنگ ترافیکی سفید توسط شرکت های تجاری تولید رنگ عرضه می شود. برای خط کشی و تعیین راه های کشور نظیر خطوط عبور خودرو ها در مسیر یکسان از رنگ ترافیکی سفید استفاده می گردد. این محصول به دلیل کارایی که دارد همیشه مورد استفاده قرار می گیرد. همین امر موجب شده است تا قیمت این محصول همیشه مورد توجه شرکت های رنگ کننده و نیز پخش رنگ باشد. 

نمایندگی های فروش رنگ ترافیکی در تهران

نمایندگی های فروش رنگ ترافیکی در تهران

نمایندگی های فروش رنگ ترافیکی در تهران به صورت گسترده ای فعالیت می کنند. این نمایندگی ها در تلاش اند تا بتوانند بهترین محصول را در سطح بازار عرضه کنند و به فروش برسانند. یکی از این نمایندگی ها شرکت الوان است، این شرکت در چند سال گذشته توانسته است به خوبی در زمینه تولید رنگ ترافیکی پیشرفت کند و به چرخه اقتصادی کشور کمک شایانی بکند. 

قیمت رنگ ترافیکی الوان در مقایسه با دیگر رنگ ها به صرفه تر است و محصولات این نمایندگی دارای کیفیت بالایی می باشند. 

روش های فروش رنگ ترافیکی با قیمت کارخانه

روش های فروش رنگ ترافیکی با قیمت کارخانه

روش های فروش رنگ ترافیکی با قیمت کارخانه به شکل های مختلفی صورت می گیرد. رنگ های ترافیکی از اهمیت فراوانی برخوردارند و همیشه مورد استفاده قرار می گیرند. همین امر سبب شده است تا فروش این محصول با ارزش به روش های گوناگون صورت بگیرد.

یکی از این راهکار ها فروش به وسیله نمایندگی رنگ ترافیکی به صورت حضوری یا آنلاین است. این روش یکی از بهترین روش ها می باشد، زیرا با قیمت کارخانه یکسان است و از نظر کیفیت بسیار مطمئن می باشد. 

بیشتر بخوانید :  رنگ ترافیکی کف پارکینگ، جایگزین رنگ اپوکسی کف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.