فروشندگان رنگ پلی اورتان صدفی

رنگ پلی اورتان صدفی از بهترین رنگها برای نقاشی ساختمان است این رنگ مخلوطی از رنگ سفید و رنگ مات است که بیشتر برای فضای داخلی اتاقها بکار می رود و به گفته طراحان داخلی رنگی آرامش بخش بشمار می رود.از مزایای این محصول مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی بد و مقاومت در مقابل اشعه خورشید است.این رنگ از گزینه های مناسب جهت سطوح خارجی است که در فضای باز قرار دارند.

خریداران محترم می توانند برای تهیه این محصول با ما تماس بگیرند و در محل حضور خودشان تحویل بگیرند.

بزرگترین فروشندگان رنگ پلی اورتان صدفی

تفاوت رنگ پلی اورتان با پلی استر چیست؟

تفاوت رنگ پلی اورتان با پلی استر چیست؟ رنگ پلی استر یک رنگ است که از سه قسمت :رزین،کاتالیزور،شتاب دهنده تشکیل شده است.پلی اورتان اما از دو قسمت رزین و کاتالیزور شکل گرفته است.پلی استر دارای 96/4٪ جامد است و پلی اورتان در بین 50٪ تا 65٪ جامد است که اینها به این معنی هستند که سطح پلی استر قوی است و خراشیدن و یا تمیز کردن آن با مواد شیمیایی آسیب کمتری به آن می زند اما پلی اورتان نرم تر است و در جاهایی بکار می رود که انعطاف پذیری لازم باشد.

پلی اورتان دوام و استحکام زیادتری دارد اما شفاف نیست و پلی استر ماندگاری کمتری دارد ولی خیلی شفاف است.رنگ پلی اورتان از رنگهای پرکاربرد در صنعت است و از چسبندگی بالایی هم برخوردار است.استفاده از پلی استر باعث زیبایی محصول می شود اما پلی اورتان در جاهایی استفاده می شود که سایش وجود دارد مثل خط کشی خیابانها که دائما در معرض ساییدگی قرار دارند.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ پلی اورتان مرغوب

برای اینکه شما بتوانید این محصول را بصورت عمده  تهیه کنید باید با کارخانجات تولید کننده این محصول تماس بگیرید اما با اینترنت می توانید محصول را از طریق این سایت سفارش بدهید و سپس در محل خودتان تحویل بگیرید.

کارخانه تولیدی رنگ پلی اورتان صدفی در تهران

کارخانه تولیدی رنگ پلی اورتان صدفی در تهران برای تولید رنگ صدفی در تهران و کارخانه های تولید کننده این محصول دو رنگ سفید و سفید مات را با هم مخلوط می کنند تا این رنگ به وجود بیاید.خرید عمده بهترین راه برای کاهش قیمت است.رنگ صدفی پلی اورتان در درجه حرارت پایین تر سریعا خشک می شود.

این محصول قدرت چسبندگی بالایی دارد و ماندگاری بسیار بالایی دارد.وقتی خریداری این محصول را عمده خریداری می کند در هزینه های خود صرفه جویی می کند چون اینکار باعث کاهش قیمت های محصول می شود.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت رنگ پلی اورتان صدفی مثل کیفیت،شرکت تولید کننده محصول قیمت را تعیین می کند و خریدار می تواند با شماره های موجود در سایت تماس بگیرد و سفارش خود را از طریق تماس بدهد تا این مجموعه سفارش مشتری را آماده کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.