رنگ اپوکسی برای دیوار

رنگ اپوکسی دیوار نوعی رنگ اپوکسی می باشند که این رنگ ها تحت فشار قوطی ها قرار میگیرند و با شیری که متصل به این قوطی ها است به بیرون می آیند. با پیشرفت تکنولوژی در رنگ ها، این رنگ های اپوکسی دیوار  به پدید آمدند، کارایی این رنگ ها بسیار راحت می باشد. این رنگ ها مایع نمی باشند و ترکیبی بین هوا و رنگ دارند که با فشار دست به روی ماشه آن به بیرون می آیند. این اپوکسی ها در انواع و سایز های مختلف برای کاربرد های مختلف تولید می شوند. قیمت اپوکسی رنگ مناسب می باشد.

آیا از تنوع رنگهایی که برای دیوار استفاده میشود اطلاعی دارید؟ با رنگ اپوکسی چقدر آشنایی دارید؟ رنگ اپوکسی برای دیوار یکی از پوششهای متنوع و با کیفیت متفاوت برای سطوح دیوار است. این رنگ تحت فشار در قوطی جا میگیرد. با پیشرفت تکنولوژی تولیدکنندگان این نوع رنگ را برای دیوار نیز تولید کردند، به این دلیل که کارایی بسیار آسانی دارد. توجه داشته باشید که رنگهای اپوکسی حالت مایع ندارند، بلکه با ترکیب هوا و رنگ و فشار بر روی ماشه آن بیرون خواهد آمد. این قبیل رنگها را میتوانید در حجم‌های مختلف خریداری کنید.

رنگ اپوکسی دیوار گچی همچون رنگ های روغنی یکی از انواع رنگ های قوی هستند ولی دارای تفاوت هایی هم هستند. این رنگها به شکل اپوکسی  پلی آمید تولید می شوند. باید توجه داشت که نمی توان رنگ اپوکسی را مستقیما بر روی دیوار به کار برد.

فروش بهترین رنگ پلاستیک دیوار گچی

رنگ اپوکسی دیوار معمولا مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند به همین دلیل بیشتر برای رنگ آمیزی سطوحی که در تماس مستقیم با رطوبت هستند به کار برده می شوند.برای رنگ زدن دیوارهای گچی با رنگ اپوکسی ابتدا باید آنها را روغن کاری کرد همچنین باید سطوح ناصاف را بتونه کاری کرد تا رنگ به خوبی روی آن اجرا شود و از پرایمر اپوکسی دیوار استفاده نمود. البته روغن کاری برای دیوارهای گچی مناسب است که قبلا رنگ آمیزی نشده باشند.رنگ های اپوکسی قابل شستشو و تمیز کردن هستند به همین دلیل برای رنگ آمیزی دیوار ساختمان و کمد و سایر سطح هایی که در تماس با رطوبت هستند مناسب هستند.

مقاومت رنگ پلاستیک گچ در مقابل رطوبت

انواع رنگ اپوکسی به صورت ممتاز  و معمولی با تنوع رنگ بسیار بالا در بازار موجود می باشند.رنگ اپوکسی دیوار دارای ویژگی های بسیار خوبی از این قبیل می باشد: به راحتی قابل اجرا هستند، پایه تینر هستند و دوام بالایی دارند، با مقدار کمی از آنها می توان سطح بیشتری را رنگ آمیزی کرد، در کل هزینه تمام شده آنها پایین است، به سرعت خشک می شوند به همین دلیل می توان از چند لایه رنگ استفاده نمود ولی لازم به ذکر است که روی هر سطحی مثل فلز و چوب قابل اجرا هستند، اشکالات ناشی از گچکاری مانند ناهمواری ها را می پوشاند، سرعت اجرای بالایی دارند و برای رنگ آمیزی با آنها بهتر است از غلطک استفاده شود تا سطح صاف و یکنواختی به وجود آید.

بیشتر بخوانید :  تولید کننده رنگ اپوکسی آهن

از ویژگی‌ رنگ‌های اپوکسی مناسب دیوار

رنگ اپوکسی برای دیوار مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارد. به همین دلیل این رنگ را بیشتر برای سطوحی استفاده میکنند که در معرض رطوبت قرار دارد. توجه داشته باشید که برای رنگ کردن دیوارهای گچی ابتدا باید از صاف بودن سطح دیوار مطمئن شوید و سپس از این رنگ استفاده کنید. رنگهای اپوکسی قابل شستشو بوده و به آسانی تمیز میشوند. از این رنگ میتوانید علاوه بر دیوارهای ساختمان برای رنگ آمیزی کمد و کابینت و سطوحی که در معرض رطوبت قرار دارند استفاده کنید. این رنگها تنوع بسیار بالایی دارند و برای زیباسازی دیوارهای منزل، محیط کار، کافه‌ها و مهدکودک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. ویژگی بارز رنگهای اپوکسی عبارت است از:
● پایه این رنگ تینر است.
● به آسانی اجرا میشود.
● با مقدار اندکی از رنگ اپوکسی میتوانید سطوح بسیاری را رنگ آمیزی کنید.
● هزینه نسبتاً مناسبی دارد.
● در مدت زمان بسیار کمی خشک میشود.

امروزه کارخانه های رنگ سازی فراوانی در کشور وجود دارند که به تولید بهترین رنگ های اپوکسی دیوار گچی مشغول هستند و برخی از آنها محصولات تولیدی خود را با برندهای معروفی وارد بازار فروش رنگ می کنند. بهترین رنگ اپوکسی در واقع از بهترین مواد اولیه تشکیل می شود و کیفیت بسیار خوبی دارد به همین دلیل فروش آن نیز خیلی بالا است. امروزه مراکز فروش رنگ های اپوکسی دیوار گچی بخش زیادی از فروش رنگ را به خود اختصاص داده اند زیرا این رنگها علاوه بر کیفیت خیلی خوبی که دارند قیمت مناسبی هم دارند به همین دلیل بخش زیادی از خریداران رنگ را به سمت خود جذب کرده اند.

 

بهترین تولیدکننده رنگ پلاستیک دیوار گچی اصل

انواع رنگ اپوکسی که توسط کارخانه های رنگ سازی تولید می شوند به دو صورت رنگ اپوکسی پلی آمید که مقاومت زیادی در برابر شستشو دارند البته به این معنی که کاملا قابل شستشو هستند و به میزان خیلی زیادی در برابر آب مقاوم هستند و نوع دیگر این رنگ ها اپوکسی پلی آمین است که مقاومت مکانیکی بالایی دارند.

رنگ های اپوکسی بیشتر در مکان هایی مانند جاهای صنعتی پالایشگاه و کف انبار و کارخانه که پوشش قوی نیاز دارند، استفاده می شوند. این رنگ ها پایه حلال هستند یعنی برای رقیق کردن آنها در زمان رنگ آمیزی از حلال های نفتی و تینر مخصوص استفاده می شوند و در زمان اعمال دستکش و ماسک الزامی است. رنگ های اپوکسی به سرعت روی سطح مورد نظر اجرا می شوند و هزینه اجرای آنها نسبت به رنگ ساختمانی بالاتر می باشد و بعد از رنگ آمیزی به سرعت خشک می شوند. برای رنگ زدن این نوع از رنگ می توان به جای قلم مو از غلطک استفاده نمود چون قلم مو از خود رد به جای می گذارد و سطح یکدست نمی شود اما غلطک سطح یکنواختی ایجاد می کند و تا حد بالایی ایرادهای ناشی از زیرکار را می پوشاند. رنگ های اپوکسی روی هر سطحی قابل اجرا هستند به عنوان مثال روی فلز، آهن و چوب می توان از آنها استفاده نمود.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ اپوکسی پلی آمید عمده

همچنین جهت دریافت قیمت انواع رنگ صنعتی مانند قیمت ضد زنگ زینک ریچ و قیمت ضد زنگ اخرایی می توانید با کارشناسان ترنج تماس بگیرید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت رنگ اپوکسی دیوار

قیمت رنگ اپوکسی دیوار در مقایسه با سایر رنگ‌ها بالاتر است و تعیین قیمت رنگ اپوکسی دیوار به عواملی مانند زبری یا سختی سطح دیوار، نوع رنگ، ابعادی که قرار است رنگ شود، کیفیت رنگ، وزن اپوکسی و… وابسته است. در کنار بیان عواملی که بر تعیین قیمت رنگ اپوکسی موثر بودند، به بیان مطالب مرتبط با قیمت اجرای رنگ اپوکسی نیز می‌پردازیم.

عوامل تاثیرگذار بر اجرای قیمت اپوکسی دیوار

عوامل تاثیرگذار بر اجرای قیمت اپوکسی دیوار

برای اینکه بدانیم قیمت اجرای رنگ اپوکسی بر روی دیوار چقدر می‌شود باید با عواملی که بر روی این موضوع تاثیر دارند، آشنا شویم.

  •  میزان متریال یا مواد مصرف شده از اپوکسی: ضخامت سطح دیواری که قرار است رنگ اپوکسی شود، مد نظر قرار می‌گیرد. بعد با اندازه‌گیری محیط دیوار، مقدار مواد مصرفی برای اپوکسی دیوار هم محاسبه و بررسی می‌شود. برای محاسبه کردن مواد یا متریال بر پایه ضخامت مورد نظر از واحد لیتر استفاده می‌شود.
  •  مساحت فضای مورد نظر برای اجرای اپوکسی: مقدار مواد مورد نیاز برای اجرای رنگ اپوکسی روی دیوار به اندازه فضای مورد نظر وابسته است. هر چه اندازه یا مساحت دیوار بیشتر باشد، میزان مصرف مواد نیز بیشتر می‌شود. این امر بر روی قیمت اپوکسی دیوار نیز تاثیر می‌گذارد.
  •  ضخامت مناسب برای اجرای اپوکسی: مقدار ضخامت اپوکسی به منظور اجرا بر روی دیوار در میزان هزینه و قیمت موثر است.
  •  کیفیت اپوکسی اجرا شده: کیفیت و حجم اپوکسی در هزینه‌ی اجرای رنگ اپوکسی تاثیرگذار است.
  • دستمزد اجرا کننده و هزینه لوازم مورد نیاز برای اجرای پروکسی: اجرای پروکسی بر روی دیوار به وسیله‌ی افرادی که در این زمینه تخصص دارند، صورت می‌گیرد. علاوه بر حضور افراد متخصص، از دستگاه‌های مختلفی هم کمک گرفته می‌شود.
    به هر میزان که مساحت و اندازه‌ی فضای مورد نظر بزرگ باشد، تعداد نیروی انسانی بیشتری لازم خواهد بود. بنابراین دستمزد این افراد متخصص نیز در قیمت اجرای پروکسی بر روی دیوار موثر است. در کنار این عامل، باید تعداد وسایل و تجهیزاتی که برای این کار استفاده می‌شود را هم در تعیین قیمت موثر دانست.

فروش ویژه رنگ اپوکسی دیوار در متنوع ترین رنگ ها

فروش ویژه رنگ اپوکسی دیوار در متنوع ترین رنگ ها در فروشگاه های کشور انجام می شود. این اپوکسی ها در متنوع ترین رنگ ها برای کاربرد های متفاوت به تولید می رسند. انواع اپوکسی رنگ در برند های متفاوت در کارخانه های ایران به تولید می رسد. به دلیل این که این اپوکسی ها در برند زیادی به تولید می رسند تولیدکنندگان آن شرایط ویژه ای را ایجاد می کنند تا قیمت این اپوکسی ها مقداری کاهش یابد. برای خرید رنگ اپوکسی به فروشگاه های کشور مراجعه بفرمایید.

فروش ویژه رنگ اپوکسی دیوار در متنوع ترین رنگ ها

کمترین قیمت رنگ اپوکسی دیوار در بازار

کمترین قیمت رنگ اپوکسی دیوار در بازار را، رنگ هایی تشکیل می دهند که از کیفیت مطلوبی برخوردار نمی باشند ولی قابل استفاده می باشند. کارخانه رنگ اپوکسی دیوار، این رنگ ها را برای هر کاربردی در رنگ های متفاوت به تولید می رسانند. این کارخانه ها سایت هایی را به خود اختصاص داده اند تا بتوانند تولیدات خود به فروش برسانند. این رنگ های کم قیمت در بعضی از برند ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند. رنگ اپوکسی دیوار درجه یک نسبت به این رنگ ها از کیفیت بسیار بهتری برخوردار می باشند. برای اطلاع از لیست قیمت این رنگ ها به فروشگاه های اینترنتی مراجعه بفرمایید.

امروزه رنگ اپوکسی دیوار به دلیل مصارف فراوانی که در زمینه های مختلف دارد توسط برترین تولیدکنندگان رنگ اپوکسی تولید می شوند. بهترین برندهای این نوع رنگ در بین مردم شناخته شده اند و بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن هم این است که تولید کننده های آنها از بهترین مواد خام اولیه برای ساخت آنها استفاده می کنند به همین دلیل کیفیت بالایی دارند. این تولیدکننده ها محصولات تولیدی خود را در بسته های متنوع و در قالب وزن های مشخص و رنگ های مختلف وارد بازار فروش می کنند.

خرید اینترنتی اسپری رنگ بصورت مستقیم از تولید کننده

رنگ اپوکسی برای دیوار از جمله رنگ های پر کاربرد است که قدمت بسیاری دارد و در بین مردم به خوبی شناخته شده است رنگ اپوکسی اگرچه در برابر آب مقاومت بالایی ندارد ولی استفاده از آن  برای سطوحی که در تماس با آب و رطوبت ندارند بسیار مناسب است. این رنگ های اپوکسی از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردارند بنابراین می توان به راحتی رنگ مورد علاقه خود را تهیه نمود. استفاده از رنگ های اپوکسی با قیمت ارزان برای افرادی مناسب است که همواره فرآیند رنگ آمیزی را برای منازل خود اجرا می کنند.

خرید رنگ اپوکسی برای دیوار

امروزه تولیدکنندگان بسیاری در این زمینه مشغول فعالیت هستند و رنگ اپوکسی برای دیوار نیز برندهای گوناگونی دارد. شما میتوانید این رنگها را با کیفیت بسیار عالی از مجموعه ما خریداری کنید. رنگ اپوکسی در مجموعه ما علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار است و در صورت وجود هر گونه ابهام یا سؤال میتوانید با ما در تماس باشید. رنگ اپوکسی قابلیت زیباسازی محیط اطراف شما را با هزینه بسیار معقول دارد. شما می‌توانید از طریق شمارههای درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره خرید خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی رنگ اپوکسی دیوار بصورت مستقیم از تولید کننده

برای خرید اینترنتی رنگ اپوکسی دیوار بصورت مستقیم از تولید کننده به سایت های برند های معتبر مراجعه بفرمایید. این سایت ها بهتربن رنگ های اپوکسی درجه یک را در بهترین قیمت ها به فروش می رسانند. این سایت ها قیمت رنگ پلی اورتان و قیمت زینک ریچ اپوکسی  را نیز در بهترین قیمت به فروش می رسانند. این ضد زنگ ها برای رنگ کردن فلزات و لوله اسکلت فلزی و نبشی و میلگرد به استفاده می رسند. خریداران برای اطلاع از لیست قیمت این رنگ ها می توانند به این سایت ها مراجعه بفرمایند. برند های معروف در این عرصه بسیار شناخته شده می باشند و سایت های اختصاص شده به هر یک از آن ها منحصر به فرد می باشند. برای مشاهده قیمت های شگفت انگیز این رنگ های اپوکسی به این سایت ها مراجعه بفرمایید.

2

  1. برای خرید اینترنتی رنگ اپوکسی دیوار بصورت مستقیم از تولید کننده به سایت های برند های معتبر مراجعه بفرمایید…لطفا تعدادی از برندهای معروف رنگ اپوکسی دیوار را معرفی کنید

    • تعدادی از این برندهای معروف و معتبر رنگ اپوکسی دیوار شامل ترنج الوان و سحر و پارس پامچال می باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما