بهترین قیمت رنگ نانو نما آبگریز

برای حفاظت از نمای ساختمان ها انواع مختلفی از محلول آبگریز کننده نما تا به امروز تولید شده است. هر کدام از این محلول ها در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند اما نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که همه آنها در برخی از ویژگی ها اشتراک دارند.

مثلاً ضد باکتری بودن در تمام آبگریز کننده ها دیده می شود یا همه آنها در برابر آب و هوا مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. این محصولات به آسانی تمیز می شوند و در برابر باران های اسیدی هم می توانند مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

یکی از بهترین قیمت ها در سایت خرید ما قیمت رنگ نانو نما آبگریز است. این رنگ با توجه به خصوصیات و ویژگی هایی كه دارد كاملا بیشتر از یک رنگ عادی عمل می کند. رنگ نانو نما آبگریز سه خصوصیت مهمی که برای ظاهر ساختمان مهم می باشد را دارد: قابلیت کشسانی، تمیزی و قابلیت اجرا بر روی سطح های گوناگون و علاوه بر این ها عایق رطوبت و حرارت است.

35
نمای خارجی ساختمان همواره در معرض تغییرات جوی مثل برف و كولاك یا باران های شدید قرار دارد.

نور خورشید نیز به طور مداوم بر آن می تابد.

به مرور زمان و اتفاق مكرر این قضایا، بار ساختمان و… می تواند باعث پدید آمدن ترك هایی بر سطح دیوارهای داخلی یا خارجی وجود داشته باشد اما در صورت استفاده از این رنگ ترک های دیوار در سطح آن دیده نمی شود. این به دلیل خاصیت کشسانی است كه در نتیجه فناوری نانو رنگ روی داده است.

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت محصولات پارس اشن

بهترین قیمت رنگ نانو نما آبگریز خرید عمده

بهترین قیمت رنگ نانو نما آبگریز خرید عمده

می توانید رنگ نانو نما آبگریز را صد در صد بشویید اما این رنگ نیازی به شستشو ندارد! در شهر ها علاوه بر گرد و غبار، نمای ساختمان در معرض انواع آلودگی های هوای شهری قرار دارد. در چنین شرایطی حفاظت از ساختمان و قابل تمیز شدن بودنش اهمیت پیدا می کند.

این رنگ خاصیت خود تمیز كردن دارد. به دلیل آبگریز بودن آب را جذب خود و دیوار ساختمان نمی کند؛ چه این آب به صورت مایع و قطرات باران باشد چه به صورت بخار آب، مه و رطوبت. هزینه قیمت رنگ نانو نما آبگریز ارزش این را دارد كه رنگی را به خانه ببرید كه قدرت چسبندگی آن برای جذب آلودگی ، گرد و خاك و دود پایین است و تا مدت ها نمای ساختمان شما را خوش رنگ نگاه دارد. این رنگ در مقابل رشد جلبك ها و قارچ ها نیز مقاوم است.

از دیگر ویژگی های رنگ نانو نما آّبگریز كاملا عایق بودن آن در برابر رطوبت و حرارت است. بر روی سطح های ریز و درشت به خوبی می نشیند. از این رنگ می توان برای سطوح سنگی، آجری، بتنی، خاك رس، كاهگل و حتی سنگ های صیقلی مانند مرمر و گرانیت استفاده كرد.

مدت زمان خشك شدن سطحی این رنگ دو ساعته و خشك شدن عمقی بعد از یک شبانه روز اتفاق می افتد.
برای خرید با بهترین قیمت رنگ نما نانو آبگریز با مشاوران ما تماس بگیرید. ترنج آماده ارائه مناسب ترین قیمت ها برای خریداری عمده و رضایت شماست.

بیشتر بخوانید :  رنگ مخصوص روغنی اتومبیل

حفاظت از نمای ساختمان در برابر شرایط مختلف که امکان آسیب رساندن به نما را دارند اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از محصولاتی که می‌تواند در این زمینه کمک بسیار زیادی برای مردم داشته باشد محلول آبگریز کننده نما است.

این محلول پوشش های نانو متری کاملاً شفاف ایجاد می‌کند و برای سطوح کاربرد بسیار زیادی دارد. شما می توانید از این محلول برای سطوح مختلفی مثل شیشه، آجر و چوب بهره ببرید.

این پوشش ها به شیوه های مختلفی بر روی سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرند اما چیزی که در مورد آنها اهمیت بسیار زیادی دارد کیفیت موادی است که شما خریداری می‌کنید. هرچه کیفیت این مواد بهتر باشد محصولی که شما خریداری می کنید ایمنی بیشتری روی نما ایجاد می کند.

اگر فروشگاه رنگ و ضد زنگ دارید و برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد که محصولات پرفروش در مجموعه خودتان برای مشتریان ارائه کنید پیشنهاد می کنیم محلول آبگریز کننده نما را به هیچ وجه از دست ندهید. شما می توانید این محلول را به صورت عمده از مجموعه رنگ ترنج که یکی از بهترین تولید کنندگان رنگ و ضد زنگ در کشور ما است خریداری کنید. محصولات این مجموعه از نظر کیفیت و قیمت مورد تایید هستند.

خرید آبگریز نمای ساختمان

شاید سالها پیش خرید آبگریز کننده نما برای ساختمان ها اهمیت چندانی نداشت اما چند سالی است که با اهمیت بسیار زیادی که نمای ساختمان ها در زیبایی آن ها پیدا کرده است خرید آبگریز کننده نما نسبت به گذشته رشد جالب توجهی داشته است. مصالحی که معمولاً در نمای ساختمان به کار می‌روند در برابر عوامل محیطی مثل آب و ضربه دچار آسیب می شوند اما اگر از آبگریز کننده ها برای محافظت از آنها استفاده شود میزان این صدمات کاهش پیدا می‌کند. همان طور که متوجه شده اید این محصول می‌تواند درآمد جالب توجهی برای فروشگاه شما به همراه داشته باشد. پیشنهاد می کنیم این محصول را حتماً برای افزایش درآمد فروشگاه خودتان مد نظر قرار دهید.

بیشتر بخوانید :  صادرکنندگان بهترین رنگ استخری سحر

معمولاً نمای ساختمان زمانی که بارش باران اتفاق می افتد صدمات شدیدی را متحمل می شود. به همین دلیل است که پیشنهاد می شود برای مقابله با چنین شرایطی از آبگریز کننده نما برای مقاومت بیشتر نمای ساختمان استفاده شود. استفاده از آبگریز کننده نما مزایای بسیار زیادی برای یک ساختمان می تواند به همراه داشته باشد. زمانی که نمای ساختمان را آب‌گریز کنید دیگر اثری از شوره زدن بر روی آن نخواهید دید و این موضوع باعث می‌شود نمای جذاب‌تری برای ساختمان خودتان ایجاد کنید.

فروشنده بهترین  آبگریز کننده نما

اگر به دنبال آبگریز کننده نما برای ساختمان خودتان هستید پیشنهاد می کنیم حتماً به دنبال مراکزی باشید که نسبت به تولید با کیفیت و فروش عمده این محصولات اقدام می کنند. شما می‌توانید برای خرید این محصولات به مجموعه رنگ ترنج مراجعه کنید. رنگ ترنج از بهترین تولید کنندگان و پخش کنندگان آبگریز کننده در سراسر کشور محسوب می‌شود و قطعاً محصولات که در اختیار شما قرار می دهد در میان مشتریان طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. برای خرید این محصولات تنها کافی است به وبسایت رنگ ترنج مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما