توزیع‌کننده ضد زنگ رزین اپوکسی فلز

پوشش های آستر اپوکسی برای فلز

پوشش های آستری بیشتر برای فراهم کردن یک پیوند چسبنده بین زمینه و مجموعه کل پوشش به کار می روند. اگر رنگدانه های باز دارنده مثل روی حضور داشته باشند، ممکن می شود که خواص ضد خوردگی را نیز بدست آورد.

آستری های اپوکسی فلز چسبندگی به یک سطح خوب تمیز شده هم به روش فیزیکی و هم شیمیایی را تا حد زیادی دارا هستند، چون این خاصیت جوهر (ماتریس) رزین ان هاست. انتخاب درست حلال ها توانایی سطح را جهت خیس خوردن بالا برده و چسبندگی پیوند را به تدریج که حلال ها در طی سخت شدن واکنشی آزاد می شوند، بالا می برد.

کاربردهای ضد زنگ رزین اپوکسی فلز

ضد زنگ رزین اپوکسی فلز
به طور کلی ضد زنگ رزین اپوکسی فلز از خانواده‌ی رزین‌های دو جزئی، دو جزء پایه‌ی رزینی و هاردنر را در بردارد، که به منظور استفاده از آن روی یک فلز خاص این دو جزء یعنی پایه‌ی رزینی و هاردنر باید با هم ترکیب شوند تا قابلیت لازم را داشته باشند؛ به عبارتی این دو جزء مکمل همدیگر محسوب می‌شوند.

لازم به ذکر است که پایه‌ی رزینی اغلب با نام جزء A و هاردنر با جزء B شناخته می‌شوند، اصولا با یکدیگر مخلوط می‌شوند و یک ماده‌ی یکنواختی از ترکیب این دو حاصل می‌شود. برخی از افراد ترکیب جزء A و جزء B را با هم به عنوان رزین اپوکسی می‌شناسند و برخی دیگر تنها جزء A را به عنوان رزین اپوکسی در نظر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید :  عرضه ارزان رنگ روغنی براق سبز روشن مروارید کوارت برای مشتریان

از جمله کاربردهای این ضد زنگ می‌توان به کفپوش اپوکسی، اپوکسی سنگ و اپوکسی چوب اشاره کرد. ضد زنگ اپوکسی فلز به عنوان کفپوش اپوکسی صنعتی در کارخانه‌ها جهت مقاومت مکانیکی و شیمیایی شدید، به عنوان کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک کانداکتیو به منظور هدایت الکتریسیته‌ی ساکن، به عنوان کفپوش اپوکسی سه بعدی برای کفپوش منازل کاربرد دارد.

امروزه در برخی از صنایع ساخت چوب از ضد زنگ اپوکسی هم استفاده می‌شود، چرا که این ماده در مواردی چون مقاوم‌سازی چوب و بستن منافذ، دادن جلا و نمایش زیبایی چوب کاربرد فراوانی دارد.

عرضه مستقیم ضد زنگ رزین اپوکسی فلز

عرضه مستقیم ضد زنگ رزین اپوکسی فلز
با توجه به اینکه ضد زنگ رزین اپوکسی فلز کاربرد زیادی در صنایع و کارخانجات، ساخت چوب و تزئینات دارد، شرکت‌های تولیدی معتبر در حوزه‌ی عرضه‌ ضد زنگ همواره در تلاش اند که محصولی با کیفیت را به بازار عرضه کنند.

نمایندگی‌های فروش در زمینه‌ی توزیع ضد زنگ نقش برجسته‌ای دارد. این نمایندگی فعال در ایران رضایت و جلب اعتماد خریدار را همواه مد نظر خود قرار می‌دهد.

آن‌ها با وضع قیمت مناسب و همکاری با شرکت معتبر تولید ضد زنگ رزین اپوکسی فلز به عرضه مستقیم این محصولات می‌پردازند و علاوه بر آن امکان خرید آنلاین را فراهم می‌کنند و با ارائه‌ی اطلاعات محصولات مد نظر، خریداران را در امر انتخاب و تصمیم‌گیری راهنمایی می‌کنند.

چرا که رضایت و اطمینان خاطر مشتری از سرمایه‌های اصلی عرضه کنندگان مستقیم ضد زنگ رزین اپوکسی فلز می‌باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما