توزیع کنندگان بهترین رنگ استخری روناس

بهترین رنگ استخری چه مشخصاتی دارد؟

رنگ استخری روناس

رنگ استخری روناس از دیگر رنگ‌های ضد رطوبت بر پایه رزین کلره کائوچو است که کاربردهای زیادی نیز در سرویس درون آب (غوطه ور)، مناطق مرطوب دارد.

این نوع از زنگ‌ها بر روی انواع سطوح آجر، بتون، چوب، سطوح فلزی، گچ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ‌ها به سرعت خشک می‌شوند و قیمت به مراتب کمتری نسبت به رنگ‌های استخری سایر برندها دارد.

رنگ استخری روناس در فام های آبی به شماره کد 1423 و سفید به شماره 1400 با چسبندگی عالی به سطوح بتونی و با مقاومت فوق العاده در برابر آب و رطوبت پوشش مناسبی برای رنگ آمیزی سطح داخل استخر و سطوح بتونی در مناطق مرطوب می باشد.

برای رقیق کردن این رنگ باید از تینر استفاده شود به اندازه مناسب و همان طور که روی دستورالعمل درج شده بر روی قوطی عنوان گردیده است. چرا که قاطی کردن تینر کم یا زیاد باعث از دست رفتن خاصیت های منحصر به فرد این محصول می گردد.
از مهم‌ترین ویژگی‌های رنگ استخری روناس قابلیت ضد رطوبت قوی آن است که کاربرد آن به راحتی امکان پذیر است. بهترین شرکت در بازار توزیع رنگ برای خرید شرکت رنگ ترنج است.

بازار توزیع رنگ استخری روناس با کیفیت بالا

بازار توزیع رنگ استخری روناس با کیفیت بالا

رنگ استخری روناس همانطور که گفتیم به دلیل پوشش خیلی عالی که دارد، زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین دلیل تقاضا برای خرید آن زیاد است و ممکن است به سرعت به فروش برسند. اما شرکت رنگ ترنج به عنوان توزیع کنندگان بهترین رنگ در ایران این مشکل را برطرف کرده است. این شرکت با تولید و توزیع انواع رنگ‌ها از جمله رنگ‌های استخری روناس توانسته به جایگاه خوبی در حوزه دست پیدا کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با مشاوران این مجموعه در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما