رنگ ضد زنگ احسان

تاریخچه شرکت رنگ احسان

رنگ اکریلیک احسان فروش

اولین شرکت تولید کننده رنگ احسان در جاده آبعلی واقع شده بود و این شرکت از سال 1375 اقدام به تولید محصولات رنگی نموده است. در طی سال چیزی حدود 1000 تن رنگ در این شرکت تولید می شد.

یکی از مهمترین اهداف این شرکت ایجاد نوآوری در زمینه تولید رنگ های صنعتی و ساختمانی می باشد. محصولات رنگ احسان از استانداردهای جهانی برخوردار هستند و در سال 1379 ظرفیت تولید این کارخانه به 3320 تن در سال رسید و در سال 1382 با به کارگیری تجهیزات نوین و توسعه شرکت، میزان تولید به 72000 تن در سال افزایش پیدا کرد.

رنگ احسان در حال حاضر جایگاه مناسبی را در بین تولیدکنندگان داخلی کسب کرده است و به طور سالانه سعی بر افزایش میزان تولید به همراه افزایش کیفیت محصول دارد.

ویژگی ها و انواع رنگ ساختمانی تولید شده

رنگ های ساختمانی به سه دسته رنگ پلاستیک، آلکیدی و اکریلیک تقسیم می شوند. رنگ پلاستیک جز دسته رنگ های قدیمی محسوب می شود که از غلظت مناسبی برخوردار است.

چنانچه غلظت رنگ پلاستیک زیاد باشد سبب می شود اثر قلمو روی سطح مورد نظر باقی بماند و چنانچه غلظت رنگ مورد استفاده پایین باشد لازم است دوباره سطح مورد نظر رنگ شود.

رنگ پلاستیک بیشتر برای رنگ آمیزی سقف مورد استفاده قرار می گیرد.
رنگ آلکیدی همان رنگ روغنی است که از قابلیت شستشو برخوردار است و دوام و زیبایی منحصر به فردی دارد. این رنگ ها اغلب به عنوان ضد پوسیدگی و ضد زنگ مورد استفاده قرار می گیرند.
رنگ اکریلیک جز دسته رنگ های بسیار محبوب محسوب می شود اما این رنگ ها برای رنگ آمیزی در و پنجره نمی توانند مورد استفاده قرار گیرند. رنگ اکریلیک که یکی از مهمترین محصولات رنگ احسان است به آب به عنوان حلال برای رقیق شدن نیاز دارد و بعد از خشک شدن در برابر آب نفوذ ناپذیر هستند.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده ضد زنگ اپوکسی فلز

رنگ های اکریلیک تولید شده در شرکت رنگ احسان در انواع متنوعی تولید و عرضه می شوند و این رنگ ها برای سطوح داخلی و خارجی ساختمان می توانند مورد استفاده قرار گیرند. انواع رنگ اکریلیک مات، رنگ اکریلیک نیمه براق، رنگ اکریلیک براق و رنگ اکریلیک نما (آب گریز و سیلیکونی) در این شرکت تولید می شود.

مزایای استفاده از رنگ ضد زنگ تولید شده در شرکت رنگ احسان

از مزایای این رنگ ضد زنگ می توان به قابلیت شستشو، غلظت بالا، پوشش دهی مناسب، قدرت ضد نم ، وجود مواد نفتی و شیمیایی ، اجرای آسان و خشک شدن سریع آن اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.