رنگ اکریلیک لاتکس الوان

تاریخچه فعالیت شرکت رنگ اکریلیک لاتکس الوان

نمایندگی فروش رنگ اکریلیک لاتکس الوان

شرکت رنگ اکریلیک لاتکس الوان سالهاست در زمینه تولید رنگ فعالیت دارد و برند الوان یک ملی و منطقه ای در زمینه تولید رنگ های ساختمانی، رنگ های صنعتی و حفاظتی می باشد.

در کنار رنگ اکریلیک لاتکس الوان انواع رنگ ها و پوشش ها را بر پایه مواد نانو، رنگ های پلاستیکی، نیم پلاستیک؛ اکریلیک پایه آب، انواع رنگ های روغنی که برای رقیق شدن به حلال نیازمندند، انواع هاردنر و تینر، روغن الیف، بتونه، لاک، رنگ های ضد حریق و مقاوم به حرارت، رنگ های ترافیکی مقاوم در برابر سایش، محصولات مهندسی مگامن و پوشش عایق بام را تولید و علاوه بر عرضه در بازار های داخلی به خارج از کشور نیز صادر می کند.

مشخصات رنگ اکریلیک لاتکس الوان مدل ALCO-3116

رنگ اکریلیک لاتکس الوان مدل ALCO-3116 در ظرف هایی با حجم 5/2 گالن تولید و عرضه می شود که معادل 25/9 لیتر می باشد. هر لیتر چیزی حدود 11-10 متر مربع را پوشش می دهد. بعد از رنگ آمیزی چیزی حدود 1 ساعت زمان لازم است اما بهتر است برای اضافه کردن لایه بعدی حداقل 3 ساعت زمان از رنگ آمیزی اولیه زمان بگذرد.

نحوه استفاده از رنگ اکریلیک لاتکس الوان

فروش رنگ اکریلیک پلاستیک

قبل از رنگ آمیزی باید با رنگ اکریلیک لاتکس الوان سطح مورد نظر را به خوبی با آب بشویید و هر گونه چربی، رنگ های قدیمی، گرد و غبار را از سطح مورد نظر پاک کنید. برای تمیز کردن سطوح سیمانی بهتر است از روش واتر جت استفاده کنید. بعد از شستشوی سطح با آب لازم است اجازه دهید سطح کاملا خشک شود.

بیشتر بخوانید :  فروش ویژه رنگ آلکیدی نیمه براق اطلس

بعد از خشک شدن سطح از سیلر استارت لاتکس و فاساد (ALCO-3307) قبل از رنگ آمیزی استفاده شود. سیلر استارت لاتکس در ترک های سطحی نفوذ می کند و آن را به خوبی پر می کند، ضمن این که از قدرت جذب بالایی برخوردار است و چسبندگی بسیار خوبی را ایجاد می کند و مناسب رنگ آمیزی نهایی است و این امر سبب می شود پوشش دهی و پایداری رنگ افزایش پیدا کند.
سپس لازم است رنگ اکریلیک لاتکس الوان را مقادیر مناسبی از آب به خوبی حل کنید و روی سطح استفاده کنید.

میزان آبی که باید به رنگ اضافه کنید تحت تاثیر دمای محیط، سطح زیر کار و ابزاری که برای رنگ آمیزی از آن استفاده می کنید بستگی دارد. در حالات و شرایط نرمال لازم است برحسب درصد وزنی میزان اختلاط آب به رنگ باید چنانچه از قلمو برای رنگ آمیزی استفاده می کنید 20-15 درصد باشد.

اگر از غلتک استفاده می کنید 15-10 درصد و چنانچه از پیستوله استفاده می کنید 25-20 درصد استفاده کنید. یکی از روش های قابل توصیه برای رنگ آمیزی لبه ها، کنج ها و نقاط دور از دسترس لازم است برس، غلتک یا اسپری استفاده کنید.

برای افزایش دوام رنگ اکریلیک لاتکس الوان و ایجاد سطحی براق یا مات می توانید از یک لایه لاک اکریلیک پایه آب (3112,3113,3114)ALCO- روی رنگ استفاده کنید. برای رنگ آمیزی بهتر است محیط مورد نظر شما از دمای 10 درجه سانتی گراد و رطوبت کمتر از 80 درصد استفاده کنید و دمای سطح مورد نظر 3 درجه بالاتر از دمای نقطه شبنم باشد.

بیشتر بخوانید :  تولید کننده بهترین رنگ روغن آلکیدی الوان

همچنین جهت دریافت ضد زنگ و صادرات رنگ اپوکسی آهن می توانید با کارشناسان فنی رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما