رنگ روغنی براق بارک، رنگ دکوراسیون معروف

رنگ روغنی براق بارک، رنگ دکوراسیون معروف

یکی از گزینه های پر استفاده برای دکوراسیون، برای جلوه بیشتر رنگ، رنگ روغنی براق بارک است. رنگ روغنی براق بارک بر پایه رزین آلکیدی می باشد و براقیت زیاد این رنگ به آن جنبه تزییناتی داده است.

رنگ روغنی براق بارک علاوه بر پوشانندگی بالا، از مقاومت خوبی در مقابل رنگ پریدگی برخوردار است و به اندازه کافی محکم و دارای چسبندگی مناسب به عنوان لایه آخر کار است.

رنگ روغنی براق بارک، رنگ دکوراسیون معروف

در شرایط آب و هوایی ایران رنگ روغنی براق بارک سازگاری خوبی را از خود نشان داده است و می توانید بر روی انواع سطوح استفاده کنید. از سطوح ساختمانی مانند گچ، سیمان، بتن و آجر گرفته تا سطح هایی از چوب ، فلز و سنگ. با این که رنگ روغنی براق بارک در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد،

استفاده گسترده از این رنگ محدود به مصارف ساختمانی نمیشود و می توان از آن در فضاهای نیمه صنعتی یا برای زیبا سازی در سطح شهر نیز استفاده کرد.

رنگ روغنی براق بارک با وجود قلم خوری بسیار خوب، هم با قلم و هم با اسپری و غلتک قابلیت اجرا دارد. خشک شدن سطحی این رنگ در یک دما و آب و هوای معمولی ایران حدود 4 تا 5 ساعت زمان می برد. برای خشک شدن کامل آن حتی یک شبانه روز هم وقت لازم نیست و در حدود یک زمان 16 تا 20 ساعته رنگ روغنی براق بارک خشک می شود.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ ضد زنگ 25 کیلویی درجه یک

با توجه به حجم تقاضای شما، این رنگ ها در انواع بسته بندی های حلبی، گالنی یا کیلویی به فروش می رسد.

رنگ روغنی براق بارک، رنگ دکوراسیون معروف

شرکت رنگ بارک

رنگ بارک از سال 1358 کیفیت خود را ثابت کرده است. کنترل کیفیت بارک تحت نظارت سازمان استاندارد ایران و تحقیقات صنعتی، خود را طبق استاندارد های جهانی کنترل می کند.

شرکت بارک برای مطمئن بودن از محصولات خود آن را برای ده سال گارانتی می کند. با وجود همه این ها رنگ روغنی بارک مقرون به صرفه محسوب می شود. شعار این شرکت این است: «دنیای بی رنگ معنایی ندارد.»

 

شرکت رنگ بارک

رنگ بارک از سال 1358 با شماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما