صادرات انواع رنگ استخری ضد آب

نحوه تهیه رنگ استخری ضد آب

نحوه تهیه رنگ استخری ضد آب

قبل از معرفی رنگ استخری ضد آب بهتر است بدانید که در سال‌های اخیر استفاده از استخر، سونا و جکوزی در آپارتمان‌ها، برج‌ها، هتل‌ها و غیره بسیار گسترش یافته است. در بسیاری از این موارد استخرها در طبقات و واحدهای شخصی طراحی شده‌اند. اما همان طور که دیده‌اید هیچ گونه نشتی یا آسیب و خرابی برای واحدهای دیگر یا در اطراف خود به وجود نیاورده‌اند. یک رنگ استخری خوب علاوه بر طراحی ظاهر زیبا، عایق رطوبتی خوبی هم خواهد بود.

رنگ استخری ضد آب از رنگ‌های ساخته شده بر پایه‌ی رزین است و در دسته‌ی رنگ‌های اکریلیک قرار می‌گیرد. حلال این رنگ‌ها آب است اما پس از رنگ آمیزی و خشک شدن کاملاً عایق و ضد آب می‌شوند.

این رنگ‌ها می‌توانند سطح داخلی استخر، جکوزی و سونا را کاملاً آب بندی نمایند. علاوه بر استخرها در رنگ آمیزی سطوح دیگری هم از رنگ استخری ضد آب استفاده می‌شود. این رنگ می‌تواند جلوی نفوذ آب به مکان‌های مختلف را بگیرد و مانند یک عایق سطح مورد نظر را ایزوله کند.

رنگ استخری ضد آب

رنگ استخری ضد آب
از ویژگی‌های رنگ استخری ضد آب می‌توان به چسبندگی بسیار بالا به سطوح مختلف از جمله سیمان و بتن اشاره کرد. این رنگ در برابر مواد شیمیایی افزودنی کاملاً عایق بوده و مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

از دیگر انواع رنگ استخری عایق رطوبت می‌توان به رنگ‌های بر پایه نانو اشاره کرد که در برابر رطوبت کاملاً عایق است. این رنگ‌ها غیر سمی، بدون بو، ضد باکتری و جلبک، مقاوم در برابر میکروارگانیسم‌ها، غیر قابل اشتعال و کاملاً بهداشتی هستند.

فروشنده عمده رنگ استخری ضد آب

فروشنده عمده رنگ استخری ضد آب
اگر به دنبال خرید رنگ استخری خوب هستید می‌توانید به فروشگاه ترنج با خیالی آسوده اطمینان کنید. این فروشگاه با پخش رنگ استخری به قیمت عمده و تهیه شده از بهترین کارخانه‌های سطح کشور توانسته است در میان متقاضیان خرید رنگ‌های استخری بسیار موفق عمل کند. فروشگاه داران و مغازه داران رنگ فروشی سراسر کشور می‌توانند به صورت عمده و غیر حضوری از این فروشگاه خرید نمایند.

بیشتر بخوانید :  خرید رنگ استخر باغ و کشاورزی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.