صادرکنندگان بهترین رنگ استخری سحر

تجارت بین المللی محصولات ایرانی به خصوص محصولات صنعت رنگ و رزین ایران، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. به طوری که بازرگانان ایرانی و خاورمیانه علاقه زیادی به صادر نمودن رنگ های ضد رطوبت و به خصوص رنگ های استخری پیدا کرده اند. یکی از این برند ها برند معروف سحر و رنگ استخری سحر با کیفیت درجه یک می باشد.

خصوصیات رنگ استخری سحر

رنگ استخری سحر از دیگر رنگ‌های شرکت رنگ‌سازی سحر است. این نوع از رنگ‌ها بر پایه رزین و حلال در آب هستند. رنگ‌های استخری استحکام و پوشانندگی بالایی دارند به همین دلیل برای استخر به کار برده می‌شوند. این رنگ‌ها همچنین در برابر اشعه UV نیز مقاوم هستند. این نوع رنگ‌ها در تمامی شرایط جوی ایران سازگار هستند.

رنگ‌های استخری ضد جلبک هستند و می‌توانند تمام ناهمواری‌های استخر را پوشش دهند. برای استفاده از این رنگ، سطح نباید هیچ گونه چربی داشته باشد در صورتی که رنگ قدیمی روی استخر بود آن را با سمباده تمیز کنید و رنگ را مجددا روی آن بزنید.

مدت زمان خشک شدن رنگ استخری به هوا نیز ارتباط دارد اما به طور کلی برای در مرحله اول 6 ساعت، رنگ زدن لایه دوم بعد از 10 ساعت و خشک شدن کلی آن به 24 ساعت زمان نیاز دارد.

فروشگاه رنگ استخری سحر با کیفیت

رنگ استخری سحر

برای خرید رنگ استخری سحر با کیفیت خوب از یک فروشگاه رنگ، باید بررسی بسیاری کنید تا بتوانید بهترین رنگ را خریداری کنید. شرکت رنگ ترنج یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین کارخانه‌های تولید و توزیع انواع رنگ است. همچنین رنگ ترنج از صادرکنندگان بهترین انواع رنگ در ایران به کشورهای مختلف است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما