فروش ضد زنگ اپوکسی فلز یک کیلویی

فروش ضد زنگ اپوکسی فلز یک کیلویی

فروش ضد زنگ اپوکسی فلز یک کیلویی

یکی از بهترین روش های برای جلوگیری از زنگ زدن و یا فرسوده شدن فلزات، استفاده از ضد زنگ اپوکسی فلز می باشد. از این رو همواره صنایع مختلف از رنگ های اپوکسی برای پوشش دادن سطح فلزات استفاده می ‌نمایند. فروش ضد زنگ اپوکسی فلز یک کیلویی نسبت به سایر رنگ های اپوکسی رایج تر می باشد.

چرا که این میزان واحد می ‌تواند سطوح بسیار زیادی را پوشش دهد. البته بسته به اینکه ضد زنگ اپوکسی فلز دو جزئی، سه جزئی و یا تک جزئی باشد، طریقه مصرف آن متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی باید دانست که از ضد زنگ اپوکسی فلز تنها در صنعت های بزرگ استفاده نمی کنند.

بلکه شما مسلماً در طول زندگی خود به خرید ضد زنگ اپوکسی فلز نیاز خواهید داشت تا بتوانید درب ها، پنجره‌ ها، شیروانی ها و سایر سطوح فلزی منزل خود را با آن پوشش داده و از فرسوده شدن آن ها جلوگیری نمایید.

مشخصات فنی ضد زنگ اپوکسی فلز

مشخصات فنی ضد زنگ اپوکسی فلز
به طور کلی زمانی که شما یک قوطی حاوی ضد زنگ اپوکسی فلز را خریداری می کنید. تمامی مشخصات فنی روی آن نگاشته شده است و تنها کافی است که با دقت به مطالعه نوشته های روی قوطی بپردازید.سپس می دانید

که تمامی اطلاعات در رابطه با مواد تشکیل دهنده آن، طریقه مصرف آن، شرایط نگهداری آن و در صورتی که بیشتر از یک جز باشد نسبت های ترکیب شونده آن نیز به روی قوطی نگاشته شده است. پس شما به راحتی با مطالعه قوطی ضد زنگ اپوکسی فلز می توانید مشخصات فنی آن را به طور کاملاً دقیق مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید :  توزیع‌کننده ضد زنگ رزین اپوکسی فلز

قیمت روز قوطی ضد زنگ اپوکسی

قیمت روز قوطی ضد زنگ اپوکسی
در رابطه با قیمت روز قوطی ضد زنگ اپوکسی باید بدانید که این روزها قیمت همه چیز به صورت افزایشی بالا می رود. از این رو اگر چه افزایش قیمت یک قوطی ضد زنگ اپوکسی فلز برای فردی که تنها به یک کیلو گرم یا یک قوطی ضد زنگ نیاز دارد، چندان اهمیتی ندارد

اما زمانی که شما وارد صنایع بزرگی مثل صنعت ساختمان سازی می شوید. متوجه خواهید شد که حجم بالایی از ضد زنگ اپوکسی مورد نیاز است. لذا قیمت ضد زنگ برای این افراد بسیار مهم می باشد.

به همین خاطر تنها راه حل آن خرید از فروشگاه های معتبر است. چرا که شما با خرید از این فروشگاه ها می توانید به طور کاملاً واضح قیمت ها و هزینه های خود را کاهش دهید. نام این فروشگاه، ترنج می باشد. شما تنها با یک بار خرید از فروشگاه ترنج برای همیشه مشتری آن باقی خواهید ماند.

همچنین جهت دریافت قیمت رنگ اپوکسی و قیمت رنگ پلی اورتان با کارشناسان رنگ ترنج تماس بگیرید.

همه چیز در خصوص قیمت رنگ اپوکسی یک کیلویی

همان طور که می دانید رنگ اپوکسی که یکی از انواع ضد زنگ می باشد؛ به صورت کیلویی به فروش می رسد. قیمت رنگ اپوکسی یک کیلویی چیزی در حدود 200 تا 230 هزار تومان می باشد. البته این قیمت به مارک و برند تولید کننده ی محصول نیز بستگی دارد .

شما عزیزان می توانید برای خرید این ضد زنگ به وب سایت اینترنتی مجموعه ی صاحب نام ترنج به نشانی مراجعه کنید .
مجموعه ی ترنج با سال ها فعالیت در حوزه ی خرید و فروش انواع ضد زنگ توانسته حسن نیت خود را به مشتریان نشان دهد. شما می توانید برای شناخت بیشتر این مجموعه، بخش نظرات و کامنت های مشتریان سابق را مطالعه بفرمایید . سپس با اطمینان خاطر از این مجموعه خرید کنید . هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه با کارشناسان مجموعه ی ترنج ارتباط برقرار نمایید.

بیشتر بخوانید :  مرکز خرید ضد زنگ طوسی

با توجه به نوسانات بازار ارز و تغییرات قیمت محصولات در خصوص ضد زنگ اپوکسی میتوانید با ما در تماس باشید. در نظر داشته باشید که افزایش قیمت ضد زنگ، برای افرادی که فقط به یک کیلو از آن نیازمند هستند، تأثیر چندانی نخواهد داشت. اگر به مقدار زیادی ضد زنگ نیاز داشته باشید مسلماً قیمت برای شما بسیار اهمیت خواهد داشت. برای نمونه اگر در صنعت ساختمانسازی فعال هستید؛ از ضد زنگ اپوکسی بسیار استفاده میکنید.
به هر حال نیازی نیست نگران باشید، با خرید از سایت و فروشگاههای معتبر میتوانید تا حد چشمگیری از میزان هزینه های خود بکاهید. فروشگاههای معتبر، بستری را فراهم کردهاند که با قیمت مناسبتری ضد زنگ اپوکسی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند، بنابراین به شما اطمینان میدهیم که مشکلی برای خرید شما به وجود نخواهد آمد.

برای تهیه ضد زنگ اپوکسی و در کل در هنگام دریافت قیمت رنگ اپوکسی برای فلزات توصیه میکنیم در حین خرید دقت کنید! بر روی تمامی قوطیهای ضد زنگ مشخصات دقیق آن ذکر شده است. شما به راحتی میتوانید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. اگر به قیمت دقیق این محصول و خرید آن نیاز دارید میتوانید همین حالا از طریق شمارههای درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نکات تکمیلی در خصوص استفاده از رنگ اپوکسی

در بیشتر موارد قیمت رنگ اپوکسی یک کیلویی و قیمت رنگ اپوکسی فلز به همراه هاردنر محاسبه می گردد. حال ممکن است این دو به صورت جداگانه به فروش برسند . شما باید در نظر داشته باشید که برای ایجاد غلظت مناسب باید حتما از ترکیب هاردنر در ضد زنگ خود استفاده کنید. این غلظت به رطوبت هوای محیط بستگی دارد. لذا قبل از استفاده از ضد زنگ تمامی شرایط را بسنجید و بعد با بررسی قیمت ضد زنگ یک کیلویی اقدام به خرید آن نمایید.

بیشتر بخوانید :  کارخانه تولید ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی

ضمن این که سطح مورد نظر باید کاملا تمیز و خشک باشد. حتما حین استفاده از مواد شیمیایی از ماسک و دستکش استفاده نمایید و کودکان را از تماس با این گونه مواد دور نگه دارید. هم چنین رعایت تهویه ی مناسب در فضای کار از جمله واجبات اساسی می باشد .

ضد زنگ اپوکسی و همان ترفندی است که برای جلوگیری از زنگ زدن فلزات خود به آن نیاز دارید. همانطور که میدانید فلزات همواره در معرض زنگ زدگی قرار دارند و به همین دلیل استفاده از ضد زنگ و دریافت قیمت ضد زنگ اپوکسی  یک ضرورت تلقی میشود. امروزه تولیدکنندگان بسیاری در این زمینه مشغول هستند که علاوه بر دریافت قیمت ضد زنگ اپوکسی یک کیلویی با دریافت قیمت ضد زنگ 20 کیلویی و قیمت ضد زنگ 5 کیلویی از آن ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. بنابراین این محصول با کیفیت متفاوتی در بازار موجود است. این ضد زنگها برای مصرف غیر صنعتی، به صورت یک کیلویی به فروش میرسند.
ضد زنگ اپوکسی انواع مختلفی دارد که بر روی قیمت ضد زنگ اپوکسی تاثیر می گذارد و با توجه به تک جزئی، دو جزئی یا سه جزئی بودن آن طریقه مصرف  و نوع خرید ضد زنگ اپوکسی متفاوت است. برخلاف باور عمومی، این ضد زنگها تنها در صنایع بزرگ مورد استفاده قرار نمیگیرد، بلکه کاربرد فراوانی در زندگی روزمره دارد. شما به این ضد زنگها در منزل یا محل کار خود نیاز دارید! شما میتوانید قسمتهایی مانند لولای درب و پنجره و بیشتر لوازمی که در معرض زنگ زدگی هستند را پوشش دهید. با این محصول شما از تخریب لوازم خود جلوگیری میکنید.

20

  1. ضد زنگ اپوکسی پکینگ و بسته بندی ۳۰ کیلویی هم موجود دارید ؟
    رنگ ضد زنگ اپوکسی چه رنگی است ؟

        • برای برخی موارد زینک فسفات اپوکسی به عنوان یک ضد زنگ اپوکسی مورد استفاده زینک دار می تواند رنگ بندی هم داشته باشد ولی ضد زنگ اپوکسی معمولی به تعبیری که در بازار شناخته می شود طوسی رنگ است.

  2. ضد زنگ اپوکسی خرید کردم برای فلزات استخر جواب داده چند سال هست هیچ زنگ زدگی نداره

  3. سلام اپوکسی فلز بر روی آهن خام و آهن که قبلا رنگ اپوکسی روی آن اعمال شده باشد کیفیت بالایی ارایه میده

  4. که تمامی اطلاعات در رابطه با مواد تشکیل دهنده آن، طریقه مصرف آن، شرایط نگهداری آن و در صورتی که بیشتر از یک جز باشد نسبت های ترکیب شونده آن نیز به روی قوطی نگاشته شده است. پس شما به راحتی با مطالعه قوطی ضد زنگ اپوکسی فلز می توانید مشخصات فنی آن را به طور کاملاً دقیق مطالعه کنید.
    این که گفتید همه اطلاعات روی قوطی نوشته شده یعنی نسبت اختلاط هم دقیق هست ؟نیاز به مشاوره رنگ صنعتی دیگه نداریم ؟خودمون میتونیم بزنیم ؟

  5. در بیشتر موارد قیمت رنگ اپوکسی یک کیلویی به همراه هاردنر محاسبه می گردد. حال ممکن است این دو به صورت جداگانه به فروش برسند.
    سوالی که دارم اینه که بالاخره کدومش برای من خریدار به صرفه تر است ؟ اگر پک و بسته بندی رنگ و هاردنر یکی باشه برای مصرف کننده ارزان تر است یا اگر جدا جدا قیمت بدن ؟ یا نه کلا اصلا فرقی نداره از نطر قیمت تمام شده بعضی ها تینر اپوکسی را هم در همین بسته بندی یک جا قیمت میدن اون چه جوریه ؟با تینر قیمت فرق داره ؟

    • این موضوع جدا بودن رزین و هاردنر و یا این که در یک بسته بندی ارائه شوند تاثیر چندان زیادی در قیمت نهایی برای مصرف کننده ندارد .

  6. ضد زنگ اپوکسی با هاردنر در بسته بندی ۴ تا ۵ کیلویی خرید کردم در سریع ترین زمان ارسال شد و ضمن تشکر از کیفیت بالای محصول و مشاوره های فنی که در وقت خرید توسط کارشناسان فنی ارائه گردید

  7. با توجه به نوسانات بازار ارز و تغییرات قیمت محصولات در خصوص ضد زنگ اپوکسی میتوانید با ما در تماس باشید.
    این نوسانات که گفته شد چه قدر تاثیر در قیمت نهایی خرید هر کیلو ضد زنگ اپوکسی داشته ؟منظورم اینه قابل توجه است ؟

    • بله متاسفانه نوسانات قیمتی در برخی موارد حتی خریداران را برای محاسبه پروژه خودشان دچار خطاهای زیاد و ضرردهی پروزه کرد.

  8. ضد زنگ پنج کیلویی سفارش دادم برای تبریز انصافا فرداش دستم بود ممنون بابت عمل به وعده چون یک روز دیر میشد دردسر میشد با مشتریمون حرفمون میشد این طوری به موقع کار را بهش تحویل دادم
    با سپاس

  9. سلام برای نیلینگو پوشش اهن الات نیلینگ چه نوع ضد زنگ خوبه ؟ اب و هوای اصفهان در حدود ۱۲ تن احتمالا نیاز بشه

    • بله برای نیلینگ زینک ریچ اپوکسی که نوعی ضد زنگ اپوکسی قوی است اسفاده می شه که دو جزئییه و درصد 70 تا 80 درصد مناسبه

  10. من به طور مداوم از ضد زنگ اپوکسی استفاده می کنم و باید بگویم که این محصول واقعاً عالی است. کیفیت آن بسیار بالاست و تامین کنندگان معتبری نیز این نوع ضد زنگ های اپوکسی درجه یک را با بالاترین میزان کیفیت و مناسب ترین قیمت ها تامین می کنند. نوع تامین و روش های تامین این محصول بیشترین تأثیر را بر روی قیمت آن دارد، اما این مورد باعث می شود تا بررسی این ماده و استفاده از آن برای تمامی خریداران آسان تر شود. من به شدت توصیه می کنم از ضد زنگ اپوکسی استفاده کنید.

  11. نوع رنگی که من استفاده کردم واقعاً ویژگی های خاصی داشت که آن را از سایر رنگ ها متمایز می کرد. اولاً، براقیت آن بسیار مناسب بود. رنگی که انتخاب کرده بودم، براقیت بسیار زیادی داشت و این باعث می شد تا هرچه بیشتر به چشم بیاید و جلوه ای بی نظیر داشته باشد.ثانیاً، این رنگ دارای ثبات و ماندگاری براقیت بود. مهمترین ویژگی این رنگ برای من، ماندگاری براقیت آن در برابر زمان و شرایط مختلف بود. حتی در مقابل شرایط جوی نامساعد مانند باران یا آفتاب گرم، براقیت این رنگ همچنان حفظ می شد و من از آن لذت می بردم.سوماً، این رنگ بسیار مقاوم در برابر شرایط جوی بود. من از این رنگ در فضای باز استفاده کردم و باید بگویم که مقاومت آن در برابر شرایط جوی بی نظیر بود. باران، برف، آفتاب گرم و حتی باد قوی همچنان نمی توانستند باعث خراشیدگی یا پوسیدگی رنگ شوند. این واقعاً برای من بسیار مهم بود و من از این ویژگی بسیار راضی بودم.به طور کلی، استفاده از این رنگ برای من تجربه ای بسیار خوب بود. براقیت مناسب، ثبات و ماندگاری براقیت و مقاومت در برابر شرایط جوی، همه این ویژگی ها باعث شدند که از این رنگ بسیار راضی باشم و به دیگران نیز پیشنهاد کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما