قیمت کیلویی رنگ ماشین ایرانی در خریدهای عمده

رنگ های مختلفی برای رنگ آمیزی ماشین وجود دارد که نوع پوشش و دوام آنها متفاوت است. با توجه به افزایش دلار مسلما قیمت تمامی رنگ های اتومبیل روز به روز بالا و پایین می آید. حتی رنگ فروشی ها هر روز لیست قیمت رنگ را از کارخانه های رنگ می گیرند. قیمت رنگ ماشین ایرانی به نوع و اندازه اتومبیل بستگی دارد.

قیمت کیلویی رنگ ماشین ایرانی

ارزانترین و گرانترین رنگ ماشین چیست؟

ارزانترین و گرانترین رنگ ماشین چیست؟انتخاب رنگ خودرو نیز همانند انتخاب نوع و مدل خودرو بستگی به سلیقه و ویژگی های شخصیتی فرد دارد. گرانترین رنگ ماشین ، رنگ سفید است که رنگ مورد علاقه غالب ایرانی‌ ها برای خودرو است( همانند قیمت رنگ روغنی سحر در رنگ های ساختمانی که کمترین قیمت را دارد)  و دلیل پرطرفدار بودن آن هم این است که مردم اعتقاد دارند رنگ سفید به مراقبت کمتری نیاز دارد. هم کثیفی و گرد و خاک را کمتر نشان می‌دهد و هم خط و خش‌ها در ظاهر خودروی سفید کمتر نمایان می‌شود.

در حالی که روی خودروهای مشکی، نوک مدادی و سرمه‌ای، خط و خش، قری و گرد و خاک بیشتر دیده می‌شود. از طرفی رنگ‌ های تیره، نور آفتاب را بیشتر جذب می‌کنند و همین امر باعث می‌شود در فصل‌های گرم، داخل اتاق خودرو به شدت داغ شود.

ارزان ترین رنگ ماشین نیز رنگ هایی است که کمتر مورد علاقه اکثر مردم می باشد .

بیشتر بخوانید :  تولید کننده ضد زنگ اپوکسی سوله

لیست قیمت انواع رنگ خودرو در بازار

لیست قیمت انواع رنگ خودرو در بازاربرای اطلاع از لیست قیمت انواع رنگ خودرو و هم چنین اطلاع از قیمت رنگ روغنی ماشین، قیمت رنگ اپوکسی زینک ریچ، رنگ رویه اپوکسی پلی آمین و رنگ پلی یورتان می توانید به نمایندگی ها و مراکز ارائه دهنده ی این محصول مراجعه کنید و از قیمت ها اطلاع پیدا کنید. هم چنین درگاه های اینترنتی نیز آماده خدمت رسانی به صورت غیر حضوری می باشند. تنوع قیمت ها بالاست و به طور مثال قیمت رنگ روغنی مخصوص اتومبیل سفید کوارت بلاش هر کیلو 145000 هزار تومان می باشد.

بقیه قیمت ها را نیز می توان از منابع مشابه به دست اورد به طور مثال  رنگ روغنی مخصوص اتومبیل (ناسیونال) سفید صدفی آرکو 1051 هر کیلو در خرید عمده حدودا 300000تومان می باشد.

نکته ی قابل ذکر این می باشد که بعد از مقایسه ی قیمت ها، هنگام خرید رنگ و انتخاب آن، به کیفیت محصول نیز توجه داشته باشید. زیرا کیفیت حرف اول را برای استفاده از آن محصول می زند.

پخش و فروش بهترین رنگ ماشین درجه یک

پخش و فروش بهترین رنگ ماشین درجه یکپخش و فروش بهترین نوع این محصول در بسیاری از نمایندگی های استان ها و شهرستان ها صورت می گیرد. هم چنین این مراکز سعی داشته اند که فروش عمده رنگ خودرو را نیز برای مشتریان و خریداران فراهم کنند. هم چنین فروش به صورت عمده، می تواند محصولات فروشندگان را زود تر به فروش برساند و همین طور زود تر به هدف کسب سود برسند. شایان ذکر است که خرید به این سبک نیز برای خریداران نیز مقرون به صرفه می باشد. زیرا با خرید عمده، محصولات بیش تری را با قیمت مناسب تری خرید می کنند و هم چنین از تخفیف قیمت برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید :  مناسب ترین رنگ مخصوص استخری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.