نرخ روز رنگ پلی یورتان پارس اشن

رنگ پلی یورتان پارس اشن یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین رنگ های است که در ایران تولید می شود. این رنگ را می توان از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های مجاز سطح کشور خریداری کرد. رنگ پلی یورتان به عنوان بهترین مدل رنگ تولید شده در چند سال اخیر معرفی شده است که در ادامه دلیل آن را برایتان عنوان خواهیم کرد.

رنگ پلی یورتان پارس اشن یک نوع رنگ پوششی است که برای استفاده در طیف وسیع سطوح با استفاده از آستر مناسب هر سطح مناسب است. این رنگ برای استفاده در سطوح داخلی مانند دیوارها، سقف، درب و پنجره‌ها، مبلمان، کابینت و غیره مناسب است. اما برای استفاده در سطوح خارجی مانند درب و پنجره‌ها، نمای ساختمان، بلوک‌های بتنی و غیره، کاربرد بیشتری دارد و بهتر است از رنگ‌های آستر مناسب استفاده کنید که برای مقاومت در برابر عوامل جوی مانند باران، آفتاب و غیره طراحی شده‌اند.

رنگ پلی یورتان پارس اشن قابلیت ایجاد پوشش‌های ضد خش دارد. این رنگ با ترکیبی از پلی یورتان و رنگ‌های مختلف، پوششی بسیار مقاوم و با دوام ایجاد می‌کند که می‌تواند در برابر خطوط و خش‌های سطحی مقاومت کند. همچنین، این رنگ می‌تواند باعث افزایش مقاومت سطح به در برابر ضربه و خوردگی شود. در نتیجه، استفاده از رنگ پلی یورتان پارس اشن می‌تواند به عنوان یک راه حل کارآمد برای ایجاد پوشش‌های ضد خش در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید :  قیمت جدید رنگ پلی یورتان ضد خش جوتن

نرخ روز رنگ پلی یورتان پارس اشن

نکات مهم در انتخاب رنگ پلی یورتان

نکات مهم در انتخاب رنگ پلی یورتان رنگ پلی یورتان از جنس رزین پلی اورتان است که از لحاظ ساختار دو جزئی است و همین عامل سبب شده تا ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد که از جمله آن می توان به مقاومت و چسبندگی بالای آن اشاره کرد.
برای انتخاب رنگ پلی یورتان باید توجه داشت که رنگ تاریخ انقضا داشته باشد زیرا عدم وجود این مسئله سبب می شود که از هم پاشیدگی در رنگ پس از مدتی ایجاد شود و به عبارتی رنگ غیر قابل استفاده می شود.
رنگ پلی یورتان شباهت زیادی به رنگ آپوکسی دارد و همین باعث شده تا مثل رنگ آپوکسی زیبا و براق باشد و مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کرده است.
رنگ پارس اشن یکی از معروف ترین و معتبر ترین برند هایی است که رنگ پلی یورتان را تولید می کند و به بازار های سراسر کشور عرضه می نماید.
یکی از دلایل پر فروش شدن رنگ پلی یورتان ویژگی های منحصر به فرد آن است:

  1. در دمای پایین نیز سریع خشک می شود
  2. در برابر سایش و ضربه مقاومت بالایی دارد
  3. در زمانی که بر روی گچ مورد استفاده قرار می گیرد مقاومت بالایی خواهد داشت.
  4. بر روی سطوح فلزی چسبندگی بالایی دارد
  5. در برابر اسید، روغن صنعتی از مقاومت بالایی برخوردار است

همچنین جهت خرید اپوکسی زینک ریچ و رنگ اپوکسی آهن می توانید با کارشناسان رنگ ترنج تماس بگیرید.

عرضه بی واسطه رنگ پلی یورتان پارس اشن

عرضه بی واسطه رنگ پلی یورتان پارس اشن رنگ پلی یورتان پارس اشن یکی از معدود برند هایی است که محصولات خود را بدون واسطه در بازار عرضه می کند و همین سبب می شود قیمت نهایی برای مشتریان مقرون به صرفه تمام شود و در نتیجه فروش برای این برند افزایش خواهد یافت.
عرضه پلی یورتان را به سراسر کشور انجام می دهند و شما کافی است از دو طریق تلفنی و یا اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید و کمتر از 72 ساعت محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید.
همان طور که اشاره کردیم رنگ پلی یورتان یک ویژگی خاص دارد و آن هم چسبندگی و مقاومت بسیار بالا در برابر فلزات است. شما اگر این رنگ را برای پل ها، کشتی و تانکر استفاده کنید طول عمر آن به بیش از دو دهه افزایش خواهد یافت و از این لحاظ بسیار برای مشتریان مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید :  تولید کننده رنگ پلی اورتان باکیفیت
6

    • شماره تلفن و سایر راه های ارتباطی رنگ صنعتی ترنج در بخش تماس با ما به طور کامل قابل دریافت است.

    • سلام جهت خرید رنگ پلی اورتان براق با پر کردن فرم آغاز همکاری ، همکاران واحد فنی فروش رنگ صنعتی ترنج با شما تماس خواهند گرفت.

  1. سلام قیمت رنگ پلی اورتان به چه چیزهایی بستگی داره ؟چرا بعضی شرکت ها قیمت هایشان خیلی با بقیه رق داره ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما