فروش بی واسطه رزین اپوکسی کفپوش

رزین اپوکسی کفپوش نوعی از رزین اپوکسی است که قابلیت ضخامت دهی داشته و با شفافیت و رقیق بودن خود، کیفیت های خاصی را به کفپوش اپوکسی می بخشد. اجرای رزین اپوکسی کفپوش نیاز به تخصص و تجربه دارد که بعد از اجرای چند پروژه نقاش و مجری کفپوش می تواند اجرای رزین اپوکسی کفپوش را با بهترین کیفیت اعمال نماید.

رزین اپوکسی کفپوش چه ویژگی هایی دارد؟

رزین اپوکسی کفپوش چه ویژگی هایی دارد؟

نوعی از کفپوش ها از جنس رزین اپوکسی هستند و از اشکال جدید کفپوش با طرح های بسیار زیبا به شمار می روند. رزین اپوکسی کفپوش به صورت یکپارچه روی سطح قرار می گیرد. رزین اپوکسی کفپوش پوشش بسیار محکمی را روی سطح ایجاد می کند.
رزین اپوکسی ابتدا به صورت مایع است و با مخلوط شدن با هاردنر سخت می شود. و پوششی را ایجاد می کند که در برابر شرایط مختلف محیط به خوبی مقاومت می کند و دچار آسیب نمی شود. رزین اپوکسی کفپوش می تواند بر روی سطح هایی از جنس سیمان، فلز، سنگ و بتن قرار بگیرد و چون دارای رنگ بندی متنوعی است، برای مکان های مختلف قابل استفاده است و به همین دلیل دارای مشتریان فراوانی است؛ زیرا علاوه بر کیفیت جذابیت ظاهری نیز دارد.

رزین اپوکسی کفپوش چه ویژگی هایی دارد؟
در بازار خرید و فروش پوشش های عایق بندی و کفپوش ایران، رزین اپوکسی کفپوش به دلیل قابلیت های بالای آن در براقیت،آنتی باکتریال بودن، ضد خش بودن و در نهایت بهداشتی بودن آن محبوبیت بالایی پیدا کرده است.
رزین های شفاف در ترکیب اجرا با استیکرهای چاپ سه بعدی برای فضاهای خاص و ویژه نیز به دلیل این که چاپ استیکر را نیز به خوبی نمایان می کند و در عین حال ان را ضد خش می نماید، نیز کاربردفراوانی یافته است.
رزین کفپوش اپوکسی دارای انواع مختلفی است و به دلیل خاصیت های مختلفی که برای این نوع کفپوش ایجاد می کنند، برای مکان های متفاوتی قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید :  تولید کننده پرایمر ضد زنگ اپوکسی

پخش کننده اصلی رزین اپوکسی کفپوش

پخش کننده اصلی رزین اپوکسی کفپوش

رزین اپوکسی شفاف مخصوص کفپوش عموما در بسته بندی پنج کیلویی به علاوه دو و نیم کیلو هاردنر مخصوص و همچنین در بسته بندی بیست کیلویی به علاوه ده کیلو هاردنر مخصوص ؛ بیشترین تقاضا را از سوی مشتریان، سازندگان و مجریان کفپوش اپوکسی ، برای پخش کننده اصلی رزین اپوکسی کفپوش به همراه داشته است.
برای خرید رزین اپوکسی که برای کفپوش مورد استفاده قرار می‌گیرد باید به مراکز پخش این محصول مراجعه نمایید.

پخش کننده اصلی رزین کفپوش در شهر های مختلف این محصول را به خریداران عرضه می کنند. پخش رزین اپوکسی کفپوش از طریق نمایندگی های رسمی محصولات صنایع رنگ و اپوکسی به دست خریداران می رسد.
فروش رزین اپوکسی برای صنایع و یا افرادی که دارای مصرف بالایی از محصول هستند به صورت عمده صورت خواهد گرفت. رزین اپوکسی از طریق فروشگاههای اینترنتی نیز به فروش می رسد و این روش بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است، زیرا بی واسطه از تولید کننده به دست مشتریان می رسد.. کفپوش های اپوکسی نسل جدیدی از کفپوش ها هستند که به دلیل قابلیت های بالا می توانند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما