فروش تضمینی رنگ پلی اورتان تک جزئی

رنگ پلی اورتان تک جزئی  بر اساس رزین تولید می شود. این پوشش یک لایه براق و صیقلی روی کف ایجاد می کند ، که در برابر سایش ، فرسایش ، نور خورشید (UV) و باران اسیدی بسیار مقاوم است ، بنابراین در فضای باز مانند پارکینگ های باز ، زمین های بازی و همچنین برای مشخص کردن خیابان ها. مخصوصاً در جاهایی که میزان اصطکاک و ضربه آنها بیشتر از جاهای دیگر باشد ، برای استفاده بسیار مناسب است.

فروش تضمینی رنگ پلی اورتان تک جزئی

انواع رنگ پلی اورتان موجود

انواع رنگ پلی اورتان موجود

رنگ پلی اورتان نوعی رنگ دو جزئی است که بر پایه رزین پلی اورتان تهیه می شود. برای خشک شدن این نوع رنگ مدت زمان کوتاهی نیاز می باشد. رنگ های پلی اورتان مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع اشعه های نور خورشید و همچنین باران اسیدی دارد.

به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت و چسبندگی عالی بر روی انواع سطوح و پوشش ها به عنوان لایه نهایی برای پوشش سطوحی که در معرض مستقیم نورخورشید و شرایط سخت آب و هوائی قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع رنگ های مختلف برای کاربرد های متفاوت تولید و به بازار فروش عرضه می شوند. خواص انواع رنگ با یکدیگر متفاوت هستند و باید برای سطح مورد نظر خود مناسب ترین رنگ را برای محافظت انتخاب کنیم. انتخاب درست رنگ می تواند طول عمر سطوح را بسیار بالا ببرد و همچنین هزینه ها را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید :  تولیدکنندگان رنگ پلی اورتان سفید براق

پس قبل از استفاده از رنگ برای پوشش سطوح اول باید مشخصات سطح و محل سطح مورد نظر را برسی نمود. سپس با استفاده از این دانسته ها نوع پوشش محافظتی مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کرد. همچنین باید مشخصات رنگ های مختلف را برسی کرد و بهترین رنگ را بامشخصات فنی مورد نظر انتخاب کرد.

نرخ رنگ پلی اورتان تک جزئی

نرخ رنگ پلی اورتان تک جزئی

 خرید و فروش رنگ پلی اورتان  تک جزئی اخیرا با نوساناتی مواجه بوده است. رنگ پلی اورتان تک جزئی یکی از با کیفیت ترین رنگ های این خانواده می باشد. این رنگ با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد، کاربرد های فراوانی در زمینه های مختلف صنعتی و غیرصنعتی دارد. مناسب بودن قیمت رنگ پلی اورتان آرکو نیز یکی از مزایای این نوع رنگ می باشد.  شایان ذکر است که نرخ پلی اورتان تک جزئی از طریق گروه بازرگانی بازود انجام می شود.

از مشخصات اصلی این رنگ ها، مقاومت بسیار عالی آنها در مقابل اشعه UV نورخورشید می باشد. البته این نوع رنگ ها به دلیل ظاهر بسیار زیبا و چشم نواز و عاری بودن از مشکل پوست پرتغالی که یکی از معضلات رنگ های پودری می باشد ، نیز مورد نظر و قابل ذکر می باشند. خواص مکانیکی بسیار عالی به همراه خواص شیمیایی  ایده آل ، از دیگر مشخصات  این رنگ ها می باشد.

رنگ پلی اورتان و ویژگی های آن

  • این رنگ در درجه حرارت پایین هم خیلی سریع خشک  می شود.
  • دارای مقاومت سایشی و ضربه پذیری بالا
  • مقاومت بالای رنگ نسبت به گچی شدن
  • چسبندگی بسیار عالی رنگ های زیبای پلی اورتان بر روی سطوح فلزی
  • مقاومت در برابر اسید، باز، روغن های صنعتی و شیمیایی و املاح
  • مقاومت بسیار بالا در برابر رنگ های پلی اورتان در برابر نور خورشید ، آب و مواد شیمیایی
بیشتر بخوانید :  تولید کنندگان رنگ پلی اورتان براق

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.