فروش تضمینی کفپوش اپوکسی ضد خش

در حال حاضر، استفاده از ابزار ها و مصالح با دوام، برای بخش های مختلفی از ساختمان و مکان های مختلف به طور گسترده ای افزایش یافته است. یکی از متریال ها، کفپوش اپوکسی ضد خش است که اجرای آن بر روی سطوح مختلف، از سطح زیرین به طور قابل توجهی محافظت می کند. فروش تضمینی این محصول، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن، از قیمت های مختلفی بهره می برد.

فروش تضمینی کفپوش اپوکسی ضد خش

آیا کفپوش اپوکسی ضد خش است؟

آیا کفپوش اپوکسی ضد خش است؟ بسیاری از خریداران در هنگام خرید کفپوش اپوکسی، اولین سوالی که ممکن است از فروشنده بپرسند، این است که آیا این محصول ضد خش است یا خیر. این موضوع به دلیل این است که کفپوش اپوکسی برای کار های تزییناتی در منازل و ادارات با طیف وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت ایجاد خراش بر روی سطوح اپوکسی، میزان براقیت و شفافیت آن به طور قابل توجهی کاهش می یابد و با تجمع گرد و غبار بر روی این خراش ها، خطوط سیاه رنگی به وجود خواهد آمد.

در حال حاضر، هیچ کفپوشی در بازار یافت نمی شود، که خراش پذیر نباشد. میزان خش پذیری کفپوش اپوکسی، به سختی آن بستگی دارد. هر چه مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول، از سختی بیشتری برخوردار باشد، در برابر خراش از مقاومت بالاتری برخوردار است. اگر کفپوش با جسم تیز با سختی بالاتر برخورد داشته باشد، حتما دچار آسیب و خراش خواهد شد. بنابراین، هیچ کفپوشی نمی تواند به طور کامل ضد خش باشد.

بیشتر بخوانید :  قیمت روز کفپوش اپوکسی

مهم ترین عامل ایجاد خراش بر روی کفپوش ضد خش، کشیده شدن گرد و غبار بر روی آن است. به دلیل اینکه، این گرد و خاک ها دارای ذرات با سختی بالایی است و درصد ایجاد خراش بر روی کفپوش افزایش می یابد. در این شرایط استفاده از پادری های مناسب در محل و نظافت به طور مداوم و طبق برنامه، می تواند طول عمر و ماندگاری را تا حد زیادی بالا ببرد. از طرفی، با ایجاد یک لایه پوششی محافظ بر روی کفپوش اپوکسی، می توان از خش برداشتن و آسیب دیدن آن به میزان زیادی جلوگیری کرد.

صادر کننده کفپوش اپوکسی ضد خش

صادر کننده کفپوش اپوکسی ضد خش صادرکننده کفپوش اپوکسی ضد خش، همواره سعی می کند که بهترین محصول را با استاندارد های کیفی و جهانی و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی به کشور های دیگر صادر می کند. صادرات این محصول، علاوه بر ورود ارز به کشور، زمینه اشتغال افراد زیادی را در این حرفه مهیا کرده است. کیفیت بالا، از اهداف مهم صادرکنندگان برای سودآوری بیش تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.