فروش رنگ روغنی مات فراز پیشه حلب 20 کیلویی

خرید رنگ روغنی مات فراز پیشه حلب 20 کیلویی

خرید رنگ روغنی مات فراز پیشه حلب 20 کیلویی

رنگ روغنی مات فراز پیشه در رنگ های مختلف و برای هر سلیقه ای تولید شده است. کیفیت رنگ های این شرکت تولیدی بالا است و برای ساخت رنگ ها از بهترین مواد استفاده می کنند. در داخل و خارج ساختمان رنگ های روغنی مات قابل استفاده هستند.

خرید رنگ های روغنی در بسته بندی حلب امروزه طرفداران زیادی دارد چرا که قبل تر ها رنگ های روغنی فقط در یسته بندی های گالن 4 کیلویی عرضه می شد که برای پوشاندن یک سطح وسیع باید تعداد زیادی گالن تهیه می شد که با بسته بندی حلب این مشکل به مرور زمان رفع گردید چرا که قیمت ها در بسته بندی حلب 20 کیلویی برای خریدار رنگ روغنی مات به صرفه تر می گردد.

دوام رنگ های فراز پیشه بالا است و بر روی سطوحی مانند سیمان، آهن چوب، گچ و … قابل استفاده می باشند. مدت خشک شدن رنگ بر روی سطوح بستگی به جنس سطح و جریان هوا دارد به عنوان مثال وقتی در محیط خارج ساختمان از آن استفاده می شود در زمان کوتاه تری خشک می شود.

برای استفاده ابتدا باید زیر سازی مناسب انجام شود سپس رنگ آمیزی انجام شود، رنگ های فراز پیشه پوشانندگی بالایی دارند و مصرف کنندگان رضایت بالایی از این برند دارند.

بیشتر بخوانید :  عمده فروشی رنگ پلاستیک پارس اشن

فروش و قیمت رنگ روغنی مات فراز پیشه در بسته بندی حلب

فروش و قیمت رنگ روغنی مات فراز پیشه در بسته بندی حلب
برند های شناخته شده و پر فروش مانند فراز پیشه را اکثر فروشگاه ها و مراکز فروش رنگ دارند، رنگ روغنی مات فراز پیشه را می توان از فروشگاه های معتبر و شناخته شده خریداری نمود که عرضه عمده هم دارند همچنین فروشگاه های معتبر رنگ ها را با قیمت مناسب تری ارائه می دهند.
سایت هایی هم هستند که فروش انواع رنگ و تجهیزات مرتبط را انجام می دهند، خرید از سایت ها به صورت آنلاین راه آسانی است ولی باید از اعتبار سایت اطمینان حاصل کرد.

رنگ روغنی مات در بسته بندی حلب 20 کیلویی مورد استفاده زیادی در صنعت ساختمان و سایر صنایع مرتبط دارد . چرا که حجم های بالای 100 کیلو را نیز می توان در چند حلب تهیه نمود و پس از حمل به محل کارگاه مورد استفاده قرارداد .

3

  1. سلام محصول شما ازلحاظ کیفیت غلظت و پوشش فوق العاده هست و واقعا از برندهای هادی و سحر و الوان و دیگر شرکت‌ها بهتر است ولی فکر میکنم در توزیع محصول
    به فروشگاه‌ها دچار مشکل هستید چون خیلی از فروشگاه های تهران و کرج محصولات شما رو ندارن

  2. خرید رنگ های روغنی در بسته بندی حلب امروزه طرفداران زیادی دارد چرا که قبل تر ها رنگ های روغنی فقط در یسته بندی های گالن 4 کیلویی عرضه می شد
    به چه دلیل بسته بندی های بیست کیلویی رنگ روغنی مات طرفداران بیشتری دارد ؟

    • رنگ روغنی حلب بیست کیلویی برای پروژه های رنگ امیزی که به صورت شبانه روزی یک سطح زیادی رت باید رنگ امیزی نمایند هم به صرفه تر است و هم با کاهش تعداد قوطی دست و پا گیری در محل پروژه نیز کمتر می شود و مزایای دیگری هم برای کارهای عمده دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما