فروش عمده رنگ نمای ساختمان بتنی

فروش عمده رنگ نمای ساختمان بتنی

فروش عمده رنگ نمای ساختمان بتنی
ساختمان هایی که دارای نمای بتنی و یا دارای نمای سیمانی هستند را می توان با رنگ نمای ساختمان بتنی پوشش داد. رنگ نمای ساختمان بتنی بر پایه امولسیون پلیمر های رزینی و بر پایه اکریلیک طراحی و تولید شده است.

ضمن این که محلول در آب است و می توان آن را به وسیله آب حل کرده و مورد استفاده قرار داد. این رنگ های نما برای بسیاری از سطوح سیمانی و بتنی داخل و خارج ساختمان ها استفاده می شود

. با وجود مزیت های بسیار این رنگ ها، تولیدکنندگان بسیاری به تولید و فروشش رنگ نما می پردازند. یکی از این مراکز، شرکت ترنج می باشد.این شرکت از بهترین مواد ممکن برای تولید رنگ نما استفاده کرده و به فروش عمده و جزئی آن ها می پردازد.

شناخت رنگ نمای ساختمان بتنی باکیفیت

رنگ نمای ساختمان بتنی
همان طور که می دانید نمای ساختمان ها همیشه در معرض فرسایش ناشی از عوامل طبیعی و شیمیایی قرار دارند. در گذشته از مصالح ساختمانی سنگین و گران استفاده می شد.

ولی اکنون با شناخت رنگ‌ هایی که با فناوری های جدید تولید می شوند می توان از آن ها در جای مناسب خود استفاده نمود. در خصوص شناخت رنگ نمای ساختمان بتنی می توان این گونه گفت که این رنگ با وجود حلال بودن به وسیله آب، پوشش خوبی برای سطوح بتنی در برابر عوامل طبیعی مانند برف و باران می باشد.

بیشتر بخوانید :  کاربرد های رنگ های شماره ای صدفی

رنگ بتنی نمای ساختمان با فرمول پلیمری خاص خود، از تجزیه، شکنندگی و پوسته پوسته شدن سطوح جلوگیری می نماید. از رنگ نمای ساختمان بتنی بسیار با کیفیت مانند رنگ نمای ساخته شده توسط شرکت ترنج در مناطقی با سرما و گرمای شدید استفاده می نمایند. به همین دلیل می توان این رنگ ضد آب و نفوذ ناپذیر را عایقی برای بسیار از سازه های مهم کشور نیز دانست.

توزیع کننده رنگ نمای ساختمان بتنی

توزیع کننده رنگ نمای ساختمان بتنی
شرکت ترنج با استفاده از مواد درجه یک خارجی برای تولید انواع رنگ نمای خود توانسته است نام ترنج را علاوه بر ایران در کشور های دیگر نیز برند نماید. این شرکت یکی از مراکز توزیع کننده رنگ نما در کشور بوده و محصولات را به کشور های دیگری نیز صادر می نماید. ضمن این که در داخل نیز به صورت اینترنتی فعالیت داشته و در سراسر کشور به فروش رنگ نما به صورت عمده و جزئی می پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.