فروش عمده رنگ پلی اورتان مرغوب

فروش رنگ پلی اورتان مرغوب به صورت عمده و در بهترین کیفیت ها انجام می شود و بسیار قیمت مناسب و باصرفه بوده که خریدار می توان با کمترین هزینه اولیه این محصول را خریده و سود خوبی را کسب کند. این رنگ از جمله پوشش هایی است که به دلیل مقاومت بالایی که در برابر اشعه خورشید و تحولات آب و هوایی سخت دارد به عنوان روکش نهایی در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عمده رنگ پلی اورتان مرغوب

تفاوت رنگ پلی اورتان با پلی استر

تفاوت رنگ پلی اورتان با پلی استر جهت شناخت تفاوت رنگ اورتان با پلی استر بهتر است به شرح مشخصات هر یک بپردازیم:

  • رنگ پلی اورتان: لاک بسیار بادوام و مستحکم است که از مواد ترموست ها می باشند و در دو نوع پایه آب و پایه روغن تولید می شود، لذا نوع پایه روغنی دارای رنگ کهربایی است که ایجاد کننده غشاء مقاوم و سختی می باشد و در زمان کمتری نیز خشک می شود. نوع پلی اورتان پایه آب دارای رنگ شیری است که بعد از خشک شدن بلافاصله شفاف خواهد شد و همچنین ابکی تر بود و از غلظت کمتری برخوردار می باشد برای پوشش دادن سطح در دفعات زیادی باید اجرا شود، لذا بزودی خشک می شود.
  • رنگ پلی استر: شفاف و بی رنگ بوده که دارای دو نوع اشباع و غیر اشباع می باشد، در ابتدا به شکل مایع غلیظ است که در زمان مخلوط شدن با هاردنر مانند ژله شده و محکم و سخت می شود که دارای دو نوع نیم پلی استر و تمام پلی استر می باشد. نیم پلی استر دارای دو نوع مات و براق است و بعد از اجرا نیازی به پولیش ندارد.
بیشتر بخوانید :  تولید کنندگان رنگ پلی اورتان براق

تولید کننده رنگ پلی اورتان مرغوب

تولید کننده رنگ پلی اورتان مرغوب تولید کننده رنگ پلی اورتان مرغوب با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مطابق با استانداردهای روز در کار تولید انواع این رنگ در بهترین کیفیت ها می باشد. لذا با تجزیه و تحلیل بازار و شناسایی مشتریان در اقصی نقاط کشور توانسته جایگاه محصول را به بهترین نحو ممکن در بازار حفظ کند.

رنگ پلی اورتان دارای مزیت های زیر می باشد که باعت افزایش محبوبیت آن در بین خریداران شده است:

  • بعد از اجرا براحتی و در کمترین زمان ممکن خشک می شود.
  • در برابر سایش و ضربه از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
  • در برابر مواد شیمیایی، نور خورشید و آب دوام و مقاومت بالایی دارد.
  • نسبت به گچی شدن رنگ مستحکم بوده و در برابر باز، اسید، روغن صنعتی و شیمیایی نیز پایدار می باشد.

رنگ پلی اورتان در لایه های نهایی و جهت پوشش دادن سطوحی بکار می رود که در معرض نور خورشید یا شرایط مختلف آب و هوایی هستند. همچنین از دیگر کاربردهای آن در سطوح فلزی مانند کشتی، تانکر، پل، ماشین آلات، مبلمان فلزی، نرده های آهنی و … می باشد. قیمت رنگ پلی اورتان نیز بسته به نوع، مدل و برند مختلف بوده و کیفیت اصل مهم در نرخ گذاری آن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.