فروش ویژه رنگ آلکیدی نیمه براق اطلس

ویژگی های رنگ آلکیدی نیمه براق اطلس

رنگ اکریلیک اطلس
رنگ آلکیدی نیمه براق اطلس کاملا پوشاننده است.

رنگ مورد استفاده در خانه نقش زیادی در جذابیت دکوراسیون داخلی و نمای خارجی منزل دارد. بنابراین لازم است علاوه بر انتخاب رنگ مناسب، در انتخاب برند و کیفیت رنگ مورد استفاده نیز دقت کنید.

امروزه گرایش به سمت استفاده از رنگ آلکیدی بسیار افزایش پیدا کرده است.

رنگ آلکیدی نیمه براق اطلس را می توان با مادر رنگ های آلکیدی مخلوط کرد و در زمان رنگ آمیزی فضا با استفاده از این رنگ لازم نیست آن محیط را ترک کنید چون رنگ آلکیدی نیمه براق اطلس کاملا پوشاننده است.

این رنگ بر پایه رزین روغنی تهیه شده است و آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کند.

همین سازگاری آن محیط زیست سبب شده است تا گرایش به استفاده از آن افزایش یابد و این رنگ ها جایگزین مناسب رنگ های اکریلیک و پلاستیک محسوب می شوند.

لازم به ذکر است این رنگ جز رنگ های ضد باکتری است. هر کیلو گرم از این رنگ می توان تا 6 متر مربع از سطح را پوشش دهد.

رنگ های آلکیدی برای رقیق شدن به تینر نیاز دارند و استفاده از آن ها به جای رنگ هایی که لازم است در حلال های دیگر حل شوند مزایای زیادی دارد. رنگ آلکیدی نیمه براق اطلس جز دسته رنگ هایی است که با توجه به این که از مواد اولیه مرغوب تهیه شده است خیلی راحت قابل شستشو است .

بیشتر بخوانید :  شرکت بهترین رنگ اکریلیک هادی رنگ

این ویژگی یکی از مهمترین مزایای این رنگ در مقایسه با سایر رنگ های حلال آب می باشد.

چنانچه قصد شستشوی سطح رنگ آمیزی شده با رنگ آلکیدی نیمه براق اطلس را دارید باید یک هفته بعد از رنگ آمیزی اقدام به این کار کنید.

رنگ اکریلیک نیمه براق اطلس چیست؟

فروش رنگ اکریلیک

رنگ آلکیدی جز دسته رنگ های شیمیایی است و نوعی پرایمر روغنی محسوب می شود. این رنگ ها به دو دسته تقسیم می شوند دسته ای به حلال نفتی و دسته ای به حلال آبی برای رقیق شدن نیاز دارند. رنگ آلکیدی نیمه براق اطلس بر پایه رزین روغنی تهیه شده است و نیاز به حلال های روغنی دارد.

از رنگ های آلکیدی در ابتدا فقط برای رنگ آمیزی اتومبیل استفاده می شد اما بتدریج با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد از آن برای رنگ آمیزی ساختمان نیز استفاده شد و کم کم جای رنگ های روغنی را در صنعت ساختمان سازی گرفت.

رنگ های آلکیدی علاوه بر صنایع اتومبیل سازی و ساختمان سازی در صنایع دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی های مثبت این رنگ می توان به براقیت و درخشش بالا، دوام و ماندگاری زیاد، غلظت زیاد، تنوع در رنگ، مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش و نور خورشید، استفاده آسان از آن و قابلیت شستشو، سرعت بالای خشک شدن رنگ بعد از رنگ آمیزی، قابلیت استفاده روی سطوح مختلف، امکان ترمیم در صورت آسیب دیدین ترک خوردگی می توان اشاره کرد.

در سایت ترنج می توانید از فروش ویژه آلکیدی نیمه براق اطلس دیدن کنید.

بیشتر بخوانید :  با لیست قیمت رنگ آریا پارس، محصولات را ارزان تر و ساده تر خريداری كنيد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما