فروش ویژه رنگ پلاستیک پایه آب مرغوب

رنگ پلاستیک پایه آب جزو پر فروش ترین نوع رنگ های ساختمانی بوده که  از انواع رنگ پلاستیک پایه آب مرغوب می توان برای رنگ آمیزی سقف منازل، داخل کمد و یا هر مکان دیگری که به آب دسترسی ندارد استفاده کرد همچنین قیمت این رنگ نسبت به سایر رنگ ها مناسب تر بوده و گرما و رطوبت را به خوبی از خود رد می کند و قابل شستشو نمی باشد .

فروش ویژه رنگ پلاستیک پایه آب مرغوب

کاربرد انواع رنگ پلاستیک پایه آب

کاربرد انواع رنگ پلاستیک پایه آب

رنگ های پلاستیک پایه آب برای رنگ آمیزی ساختمان از یدرباز تاکنون مورد استفاده قرار گرفته با این که امروزه رنگ های نوین با قابلیت های بیشتری در بازار موجود می باشد اما این رنگ ها هنوز هم جایگاه خاص خود را دارد و یکی از موارد استفاده از این نوع رنگ ها رنگ آمیزی سقف می باشد .

رنگ های پایه آب از رنگ هایی که روز به روز بر محبوبیتش افزوده می شود و استفاده از آن کاربردی تر می شود. برای پروژه های ساختمانی و حتی صنعتی از این نوع رنگ ها استفاده می شود هرچند رنگ های جدیدتر و دارای کارآیی بیشتر تولید می شود باز هم استفاده از رنگ پلاستیک پایه آب استقبال زیادی می شود زیرا استفاده از این رنگ ها راحت بوده  و در دسترس می باشد و به راحتی می توان برای ترکیب بندی بهتر از این رنگ ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید :  سفارش عمده رنگ ساختمانی و صنعتی افشار تهران

یکی دیگر از مزایای این رنگ ها این است که به راحتی می توان از روی سطوح و دیوار آن را پاک کرد که هیچ اثری از آن باقی نماند و به آسانی می توان به وسیله قلم مو یا غلط روی سطح مورد نظر را رنگ داد.

این نوع رنگ انعطاف پذیری بالایی دارد و هنگامی که روی چوب یا فلز زده شود به سطح اجازه می دهد که بر اثر تغییرات دمایی به آسانی دچار انبساط و انقباض شود و بعد از رنگ آمیزی روی سطح رنگ شده هیچ گونه ترکی ایجاد نمی شود .

شستشوی رنگ های پایه آب به راحتی امکان پذیر بوده و احتیاجی به حلال کننده ها و سایر شوینده های شیمیایی ندارد.

عرضه مستقیم رنگ پلاستیک پایه آب مرغوب

عرضه مستقیم رنگ پلاستیک پایه آب مرغوب

کاربرد این نوع رنگ ها برای صنایع چوبی، صنایع ساختمانی، خودروسازی، داکوراسیون داخلی و خارجی و غیره کاربرد دارد. از انواع رنگ اکریلیک سيليكون برای مصارف  داخل ساختمان می توان نام برد  و رنگ اکریلیک پایه آب و پوشش دار ، اکریلیک مات ،لاك آكريليك پايه آب،رنگ آكريليك لاتكس که هر کدام از فرمولاسیون خاص خود تشکیل شده است که هر کدام تاریخ تولید ، تاریخ انقضاء و پروانه ساخت و غیره می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.