رنگ نما اپوکسی

رنگ نما اپوکسی یکی از انواع رنگ های ساختمانی است که در نتیجه پیشرفت های به دست آمده در زمینه صنعت رنگ سازی و مواد صنعتی وابسته به آن ها تولید شده و به بازار عرضه شده است. کیفیت بالای این محصول، موجب شده که طرفداران زیادی را در گوشه و کنار دنیا به خود اختصاص دهد. همین امر از طرفی نیز موجب رونق خرید رنگ نما و فروش کلی این نوع رنگ ها گردیده است.

رنگ اپوکسی یکی از رنگ های مرغوب و با کیفیت می باشد که برای استفاده های مختلف مورد توجه قرار گرفته و توسط واحد فروش رنگ عرضه می گردد، مرکز عرضه رنگ نما اپوکسی ساختمان، این محصول را با کیفیت عالی و ویژگی های خاص در اوزان مختلف عرضه کرده و در اختیار سایر مراکز فروش قرار می دهد و آماده ارسال و پخش رنگ های خود به سراسر کشور می باشد.

مرکز عرضه رنگ نما اپوکسی ساختمان

رنگ نما اپوکسی از جمله رنگ های اپوکسی پلی آمید می باشد که چسبندگی زیادی به سطوح فلزی و دیوارهای سیمانی نیز دارد. البته در هر یک از این موارد می بایستی آستر اچوکسی مناسبی نیز استفاده گردد تا چسبندگی مورد نظر تامین گردد. این موضوع در واقع بدین علت است که نوع فرمولاسیون اچوکسی مورد نیاز برای چسبندگی بر روی فلز به طور کلی با فمولاسیون اچوکسی جهت چسبندگی بر روی سیمان و بتن متفاوت می باشد.

بیشتر بخوانید :  تولید کننده ضد زنگ اپوکسی سوله

فروش کلی رنگ نما اپوکسی

5 ویژگی مهم رنگ اپوکسی پلی امین

نمای ساختمان یکی از فاکتور های مهم در زیباسازی یک ساختمان محسوب می ‌شود و بسیاری از افراد و سازندگان ساختمان با طراحی های خاص و منحصر به ‌فرد خود و با استفاده از سنگ، چوب، رنگ و غیره اقدام به زیباسازی می کنند، امروزه با تولید رنگ های بسیار مرغوب و باکیفیت، استفاده از رنگ نیز برای زیبایی نمای ساختمان از رونق چشمگیری برخوردار گردیده و بسیاری از طراحان و فعالان در عرصه ساختمان سازی از این نمونه رنگ ‌ها برای بالا بردن کیفیت و طول عمر نمای خارجی ساختمان استفاده می کنند.

رنگ اپوکسی که یکی از رنگ‌ های مرغوب و باکیفیت محسوب می شود، دارای ویژگی ‌های خاص و منحصر به فردی بوده که استفاده از آن برای نمای ساختمان بسیار مناسب می‌ باشد، به همین علت بسیاری از تولید کنندگان رنگ از این نمونه به عنوان بهترین رنگ برای نمای ساختمان استفاده می ‌کنند.

بهترین رنگ برای نمای ساختمان دارای ویژگی ‌های زیادی می باشد که ما در ادامه به معرفی مهمترین ویژگی ‌های آنها می ‌پردازیم.

رنگ اپوکسی پلی امین یکی از مدرن ترین انواع رنگ نما است که با ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود توانسته به راحتی و در مدتی کوتاه گوی سبقت را از سایر رقبایش برباید و جای خود را در میان بازاریان و البته فعالان عرصه رنگ نما کاری ساختمان ها باز نماید.

بهترین نوع رنگ نمای ساختمان

از مهم ترین ویژگی هایی که تاکنون برای این محصول بر شمرده شده است موارد زیر را می توان نام برد:

  1. این محصول در برابر انواع خوردگی، مواد شیمیایی، اسیدی، رطوبت، حلال های مختلف صنعتی که دارای خاصیت قلیایی هستند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد به همین دلیل از آن ها بیشتر به عنوان رنگ آستر  یا رنگ روکش استفاده می شود.
  2. این رنگ پس از واکنش دهی در مجاورت سایر لایه های رنگ که بر سطح پاشیده شده به عنوان یک لایه محافظ براق عمل کرده و در برابر انواع سایش، خط و خش، خراشیدگی و حتی نوسانات دمایی و تغییرات شیمیایی که در اثر تابش نور در اکثر رنگ ها ایجاد می شود مقاوم می گردد.
  3. این نوع رنگ در برابر مواد پالایشی کیفیت خود را از دست نداده و به همین خاطر جهت پوشش دادن ابزار صنعتی و ماشین آلات ویژه پالایش مواد نفتی مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. رنگ های اپوکسی پلی امین در مجاورت هوا به راحتی خشک شده و همین امر موجب شده تا مورد استفاده بسیاری از افراد قرار بگیرد.
  5. دمای لازم برای پاشش این رنگ ها بین پانزده تا شصت درجه سانتی گراد است.
  6. یکی از مهمترین ویژگی‌ های بهترین رنگ اپوکسی ضدآب بودن آن می باشد و به دلیل اینکه نمای ساختمان در معرض رطوبت، آب باران، برف و غیره قرار می ‌گیرد استفاده از این رنگ‌ ها می ‌تواند ساختمان را در برابر عوامل ذکر شده محافظت نماید.
  7. این رنگ‌ از طول عمر بالا و نصب آسانی برخوردار می ‌باشد و برای نما بسیار زیبا و مناسب می باشد.
  8. این نمونه رنگ ‌ها به دلیل کیفیت بالا، ماندگاری و طول عمر بالا و محافظت از ساختمان در برابر عوامل مختلف به‌ عنوان بهترین نمونه رنگ برای نمای ساختمان معرفی گردیده اند.
بیشتر بخوانید :  قیمت روز رنگ رویه اپوکسی پلی آمید

رنگ نما اپوکسی را از کجا بخریم؟

رنگ نما اپوکسی را از کجا بخریم؟

متقاضیانی که قصد خرید انواع رنگ نما اپوکسی دارند می توانند به دو صورت اقدام نمایند.

اولین روش مراجعه به سایت اینترنتی ویژه فروش این نوع رنگ ها می باشد.

این نوع خرید بیشتر از سوی افرادی مورد استقبال قرار می گیرد که به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری به مراکز نمایندگی شرکت را ندارند.

راه دیگری که برای خرید این محصول، پیشنهاد می شود مراجعه مستقیم به مراکز نمایندگی است که از طرف شرکت در سراسر کشور راه اندازی شده است.

کارگاه تولید رنگ نما اپوکسی

از جمله مزایای این نوع خرید می توان به امکان بررسی مستقیم شرایط کیفی و بهره مندی از تخفیف های باور نکردنی که برای خرید مستقیم در نظر گرفته شده است اشاره نمود.

رنگ اپوکسی ساختمان به ‌عنوان یکی از رنگ هایی می ‌باشد که در کارگاه‌ های کوچک و بزرگ و کارخانه‌ های زیادی در سراسر کشور تولید و عرضه می ‌گردد.

کارگاه تولیدی رنگ نما اپوکسی این نمونه رنگ را با استفاده از بهترین مواد اولیه در بالاترین سطح کیفی تولید کرده و آنها را در بسته ‌بندی ‌های مختلف با اوزان متفاوتی در اختیار بازار فروش قرار می دهد.

متقاضیان خرید رنگ نما، جهت برقراری ارتباط با کارگاه رنگ اپوکسی نما می‌ توانند از راه ‌های ارتباطی موجود در سایت بهره گرفت و سفارشات خود را عرضه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.