قیمت مناسب رنگ مخصوص استخر

اطلاعات اجمالی رنگ مخصوص استخر

اطلاعات اجمالی رنگ مخصوص استخر

رنگ مخصوص استخر از جمله رنگ‌های ساخته شده برای رنگ آمیزی سطوح در معرض نم و رطوبت از جمله سطح داخلی استخرها، سونا، جکوزی، منابع ذخیره آب، لوله‌ها و تجهیزات در تماس با آب، حوضچه‌های پرورش ماهی و غیره است. یک رنگ استخر اصل استخر را آب بندی می‌کند و تمام ترک‌های مویی سطوح داخلی استخر را پر می‌کند. پوشش دهی یک رنگ استخری مرغوب باید بسیار یکنواخت و با ضخامت بالایی باشد تا بتواند به عنوان یک عایق در برابر نفوذ آب به زیرسازی استخرها عمل کند.

بهترین رنگ مخصوص استخر رنگی است که غیر قابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک باشد

و بتوان آن را روی کلیه سطوح اعم از فلزی، چوبی، سیمانی، بتنی و غیره اجرا کرد. اگر در انتخاب رنگ استخری توجه و دقت کافی داشته باشید

و بهترین رنگ را از معتبرترین مراکز تولید و عرضه‌ی رنگ استخری تهیه کنید می‌تواند جایگزین مناسبی برای ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی در صنعت عایق سازی باشد.

در این صورت می‌توان علاوه بر ایزوله کردن استخرها برای عایق سازی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح هم از آنها استفاده کرد.

صادرات انواع رنگ مخصوص استخر

رنگ مخصوص استخر
رنگ مخصوص استخر پس از رنگ آمیزی و خشک شدن، ضد شوره، ضد قارچ، ضد کپک و ضد جلبک می‌شود. همچنین دارای قابلیت کشسانی بالا بوده و در مواجهه با پدیده‌های انبساط، انقباض یا نشست سازه، خرد نمی‌شود

از طرف دیگر مدت زمان اجرا و بهره برداری از استخر کمتر خواهد بود.
این رنگ‌ها دوست دار و سازگار با محیط زیست هستند و به کمک تمام وسایل رنگ آمیزی قابل اجرا هستند. از معتبرترین مراکز تهیه و توزیع رنگ‌های استخری می‌توان به فروشگاه اینترنتی رنگ ترنج اشاره کرد.

فروشندگان رنگ استخر و مغازه داران رنگ فروشی در سطح کشور از جمله خریداران محصولات این شرکت به صورت عمده و کارتنی هستند.

برای اطلاع از قیمت‌ها و نحوه‌ی سفارش می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.