لیست قیمت رنگ روغنی جدولی

رنگ روغنی جدولی از مهم ترین انواع رنگ تولیدی شرکت ها عموما در حجم های بالا توسط شهرداری ها و ارگان ها و محوطه سازان جهت رنگ آمیزی زرد و سبز و مشکب جدول های حاشیه خیابان ها و بلوک های بتنی جدول کنار محوطه اردوگاه ها و محوطه های آموزشی مورد استفاده زیادی قرار می گیرد.

رنگ روغنی جدولی ترافیکی یک نوع رنگ صنعتی است که برای رنگ آمیزی جاده ها، خیابان ها، پل ها و سایر سطوح بتنی و آسفالتی استفاده می شود. این رنگ دارای خصوصیاتی مانند مقاومت بالا در برابر رطوبت، حرارت، اشعه UV و سایر شرایط آب و هوایی است.

همچنین، این رنگ دارای قابلیت ایجاد رنگ های شفاف و نیمه شفاف می باشد که به وسیله آن می توان از طریق ترکیب رنگ ها، طرح های مختلفی بر روی سطوح بتنی و آسفالتی ایجاد کرد. علاوه بر این، رنگ روغنی جدولی ترافیکی دارای خصوصیات ضد لغزش و ضد خش می باشد که باعث افزایش ایمنی و ماندگاری طولانی مدت رنگ بر روی سطوح می شود.

به طور کلی، استفاده از رنگ روغنی جدولی ترافیکی به منظور بهبود ظاهر و ایمنی سطوح بتنی و آسفالتی در محیط های شهری و صنعتی، بسیار مفید واقع می شود.

رنگ روغنی ساختمانی

یک نقاش با استفاده از نقاشی به راحتی می تواند دیوار های ساختمان را رنگ آمیزی کند. رنگ روغنی یکی از لوازم ضروری برای نقاشی است. رنگ های روغنی در دو نوع براق و مات در بازار وجود دارند که ماندگاری رنگ های مات در مقایسه با رنگ های براق کمتر است و در معرض نور آفتاب زودتر خراب می شوند.

بیشتر بخوانید :  صادرکنندگان رنگ نیمه براق روغنی الوان با کیفیت بالا

از دلایل محبوبیت رنگ های روغنی و آلکیدی می توان به تطبیق پذیری و تنوع بالای آن اشاره کرد. این رنگ برای پیمانکاران  و مجریانی که در ابتدای راه آموزش رنگ آمیزی و نقاشی ساختمانی و جدول و ترافیکی  قرار دارند بسیار مناسب است ضمن این که از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار است. ذرات رنگ روغنی وقتی روی دیوار قرار می گیرند و نور از آن ها عبور می کند، جلای خاصی به نقاشی دیوار ها و سطوح فلزی می دهد.

رنگ روغنی جدولی برای اجرای تکنیک های نقاشی سنتی نیز بسیار عالی است و کیفیت درخشندگی آن نیز در زمان استفاده از آن با زمان خشک شدنش هیچ فرقی ندارد. این رنگ جز رنگ های قوی و پر جنب و جوش و بسیار غلیظ است.

رنگ روغنی ساختمانی

این رنگ های به طرز شگفت انگیزی قابلیت ترکیب شدن با هم دارند و به آرامی روی دیوار خشک می شوند که این امر به مخلوط شدن رنگ ها روی دیوار کمک می کند. به طور کلی شرکت های تولید رنگ روغنی جدولی تحت لیسانس کشور های اروپایی و چین قرار دارند و محصولات متنوعی چون انواع رنگ روغنی، رنگ جدولی ، رنگ پلی اورتان،رنگ اپوکسی  و غیره را تولید می کنند. در تولید این محصولات از فناوری ها و تکنولوژی های جدید بهره می برد. این برند در بازار از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

همچنین جهت دریافت قیمت انواع رنگ صنعتی مانند قیمت ضد زنگ زینک ریچ و قیمت ضد زنگ اخرایی می توانید با کارشناسان ترنج تماس بگیرید.

لیست قیمت رنگ روغنی جدولی

در جدول زیر لیست قیمت رنگ روغنی جدولی برای رنگ آمیزی جدول های خیابانی و رنگ آمیزی صنعتی ارائه شده است. شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت خرید عمده رنگ روغنی مارک با همکاران ما در سایت ترنج ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید :  معرفی رنگ روغنی نقره ای براق

لازم به ذکر است قیمت های ارائه شده در این لیست در سال 1399 بوده است و با توجه به تورم لیست قیمت ها تا سال 1401 جهت دریافت لیست قیمت های دقیق تر این رنگ و رنگ دریافت قیمت رنگ اپوکسی و رنگ های صنعتی و رنگ پلی اورتان با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و یا به صورت حدودی قیمت های لیست را زیر را سه برابر در نظر بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما