لیست قیمت محصولات پارس اشن

پارس اشن به عنوان یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین کارخانه های تولید پوشش های صنعتی چوب و اتومبیل در ایران با استقبال زیادی نسبت به محصولات خود مواجه گردیده است.

در تهیه مصالح و مواد مصرفی ساختمان سازی قیمت و کیفیت حرف اول را میزند. قیمت محصولات رنگ پارس اشن که یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده‌ رنگ و رزین در کشور می باشد؛ تا به امروز مناسب و رضایت بخش بوده است.

این برند توانسته است در طول سال های زیادی به هدف خود که همان خودکفایی و سازندگی در صنعت رنگ است، نزدیک شود و به خوبی رضایت مصرف کنندگان را جلب کند.

قیمت محصولات رنگ پارس اشن و خرید و فروش آن

قیمت محصولات رنگ پارس اشن و خرید و فروش آن

تجربه نشان داده است که قیمت محصولات رنگ پارس اشن با توجه به برندهای هم تراز خود مقرون به صرفه است. خرید و فروش رنگ های اشن در فروشگاه های عرضه رنگ ساختمانی و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

 این محصول در کیفیت های مختلف و با توجه به ویژگی های خوبی نظیر خشک شوندگی سریع، چسبندگی بالا، قابلیت رنگ پذیری انواع سطوح، تنوع در انواع مکمل های رنگ و آستر، ماندگاری طولانی مدت و … قیمت گذاری می شود.

قیمت انواع محصولات رنگ پارس اشن

قیمت انواع محصولات رنگ پارس اشن

پایین بودن قیمت محصولات رنگ پارس اشن و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی از امتیازهای چشم گیری برای پارس اشن محسوب می شود. تنوع این محصولات شامل انواع زیر می باشد:

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت رنگ روغنی جدولی

 رزین های آمینو

 پلی استر

انواع رنگ الوان سلولزی

 جلا و رنگ هوا خشک تعمیراتی بدنه اتومبیل

 جلا و رنگ اسید کاتالیست دو جزئی

رنگ الوان براق تزئینی ساختمان

 رنگ مات و نیمه مات ساختمانی

 ضد زنگ اکسید آهن

 رنگ آکریلیک اصل و درجه یک بر پایه آب

 جلا و براقی با رنگ پلی اورتان دو جزئی

 رنگ اصل و درجه یک آکریلیک ترموپلاست و همچنین سایر رنگ های پودری

 که هر کدام از محصولات پارس اشن با توجه به نوع کاربری، حجم آن و کیفیت مواد اولیه مصرفی آن ها به فروش می رسند و قیمت هر محصول متناسب با درجه‌ کیفیت نهایی می باشد.

همچنین جهت خرید سایر رنگ های صنعتی از جمله رنگ اپوکسی آهن و خرید اپوکسی زینک ریچ و پرایمر زینک ریچ اپوکسی می توانید با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما