مراکز فروش رنگ روغنی پارس مهام

مراکز فروش رنگ روغنی پارس مهام

شرکت پارس مهام، تولید کننده انواع رنگ های ساختمانی و صنعتی با کیفیت بسیار بالا می باشد. یکی از مراکز فروش رنگ روغنی پارس مهام، مجموعه ترنج می باشد که این نوع رنگ را در انواع مختلف مات و براق و در رنگ های متنوع و به صورت عمده برای مغازه داران و فروشگاه های رنگ در سراسر کشور، عرضه می کند.
این شرکت تولید کننده رنگ، با بهره گیری از بهترین مواد اولیه خارجی و همچنین ماشین آلات و خط تولید پیشرفته، تلاش خود را در جهت ارتقا کیفیت محصولات خود به کار گرفته است. هدف این شرکت توسعه در صنعت تولید رنگ می باشد.

انواع و ویژگی ها

رنگ روغنی پارس مهام بر پایه رزین آلکیدی و رنگدانه های آلی و معدنی تولید می شود. این نوع رنگ ها دارای استانداردهای ملی هستند. رنگ های روغنی مهام در دو نوع براق و مات در این کارخانه تولید و عرضه می شوند.
بسته بندی رنگ های روغنی شرکت مهام به صورت کوارت و گالن می باشد. از این رنگ ها برای پوشش دهی و رنگ آمیزی انواع سطوح فلزی، چوبی و گچی استفاده می شود. علاوه بر این به عنوان رنگی تزئینی نیز در سطوح گچی، چوبی، سیمانی، بتنی و… نیز در دیوارها و سقف ساختمان به کار برده می شود.
زمان خشک شدن این نوع رنگ، بستگی به شرایط محیطی و آب و هوایی محل رنگ آمیزی دارد. اما باید به این نکته اشاره کرد که رنگ روغنی پارس مهام به صورت سطحی حدود یک تا دو ساعت زمان برای خشک شدن می خواهد. همچنین حدود 6 ساعت به صورت عمقی و 16 ساعت به طور کامل زمان برای خشک شدن لازم دارد.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ روغنی زرد ساختمان

مراکز فروش رنگ روغنی پارس مهام

مراکز فروش رنگ روغنی پارس مهام

در مراکز فروش رنگ روغنی مهام به صورت عمده بایستی به این نکته دقت کرد که مدت نگهداری و انبارداری رنگ های مهام سه تا پنج سال می باشد. این نوع رنگ های روغنی دارای پوشش دهی و دوام بالا و همچنین انعطاف پذیری مناسبی می باشند.
برای استفاده از رنگ های روغنی مهام و رسیدن به کیفیت کار نهایی در دیوارهای ساختمان، بایستی سطوح کاملا تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و ذرات گرد و غبار باشد. همچنین برای به کار بردن آن باید رنگ را با مقدار مناسبی از تینرهای روغنی رقیق کرد تا رنگ کاملا یکنواخت شود.
سطح مورد نظر نیز بایستی دارای دمای مناسبی باشد. استفاده از رنگ در سطوح داغ و یا خیلی سرد و یا در زمان بارندگی توصیه نمی شود. همچنین محل مورد نظر بایستی دارای تهویه مناسب باشد.
هنگام خرید رنگ از مراکز فروش رنگ روغنی پارس مهام، باید به این نکته توجه کرد که به دلیل وجود حلال های نفتی در آن، قابل اشتعال است. بنابراین باید به دور از حرارت و شعله آتش قرار گیرد. دمای مناسب برای نگهداری این رنگ ها، زیر 35 درجه سانتیگراد می باشد.
در رابطه با انواع رنگ های روغنی موجود در مراکز فروش رنگ روغنی پارس مهام باید گفت، رنگ های براق و مات هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را داشته و برای فضای مخصوصی در ساختمان کاربرد دارند. برای مثال رنگ های مات نسبت به براق ایرادات موجود در دیوار را نشان نمی دهد. رنگ های براق، نور را به خوبی روی دیوار منعکس می کند و برای فضاهایی مانند پذیرایی در منزل استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  عرضه عمده رنگ پلاستیک کیمیا رنگسازی ایران
1

  1. سلام لااقل یه آدرس نماینده فروش در مشهد میگذاشید بجای این همه تعریف وتمجید، پارس مهام نیاز به تعریف نداره آدرس لطفأ 🙏

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.