خرید رنگ اپوکسی فلزات و آهن

برای فلزات انواع رنگ مخصوص و مختلفی وجود دارد که مهمترین آنها رنگ اپوکسی فلزات می باشد. معمولا از رنگ اپوکسی در لایه های درونی فلزات و در انواع مختلف سیستم های پوششی برای حفاظت از تأسیسات صنعتی و مخازن و اسکلت های فلزی در انواع مختلف پروژه های ساختمانی و راهسازی و یا دیگر مصارف صنعتی استفاده می‌ شود.

خرید عمده رنگ اپوکسی فلزات

بررسی مشخصات رنگ اپوکسی

بررسی مشخصات رنگ اپوکسی کارخانه های تولیدکننده رنگ اپوکسی ایرانی با استفاده از بهترین مواد شیمیایی و مواد مرغوب اولیه و همچنین بهترین مواد گیاهی و طبیعی افزودنی و با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین مهندسان و کارشناسان و همچنین هم گام با فناوری های روز و طبق استانداردهای بین المللی به تولید انواع رنگ های باکیفیت اقدام می کنند، محصول تولیدی با حجم های مشخص و بسته بندی های معتبر از طریق نمایندگی ها و مراکز رسمی فروش محصول به بازارهای مصرف ارسال می شود. این محصول به شکل های متنوع و با رنگ های جذاب و شیک تولید می شود و امروزه مشتریان فراوانی تمایل به خرید انواع رنگ های ارزان و باکیفیت و استفاده از آن برای مصارف مختلف خود در ساختمان سازی را دارند، محصول تولید شده از طریق مراکز عرضه رنگ اپوکسی و فروشگاه رنگ اپوکسی سوله و دیگر مراکز معتبر پخش به بازارهای مصرف عرضه می شود.

جهت دریافت پرایمر زینک ریچ اپوکسی و  قیمت زینک ریچ اپوکسی و قیمت ضد زنگ اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

در واقع پوشش اپوکسی از لحاظ فنی رنگ نمی باشد، حتی اگر با این عنوان تلقی شود. در رنگ اپوکسی، رنگ آکریلیک و اپوکسی مستقیماً با یکدیگر مخلوط می شوند که گاهی به آن اپوکسی نوع اول می گویند. فرمول آکریلیک قابلیت سفارشی‌سازی در رنگ‌آمیزی را دارد و این نوع رنگ اپوکسی مانند رنگ معمولی خشک می‌شود. مولفه اپوکسی به مقاومت رنگ در مقابل لکه‌های شیمیایی روی کف مانند بنزین یا روغن نسبت داده می‌شود، بنابراین اغلب در گاراژ و اتاق کار استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  بازار صادرات رنگ اپوکسی آهن مرغوب

پوشش اپوکسی مخلوطی از دو جزء جداگانه برای پوشاندن کف است. در کیت‌های خریداری شده از فروشگاه های ابزارآلات یا تعمیرات منزل، باید جزء رزین اپوکسی را با سفت کننده پلی امین مخلوط نمایید. برخلاف رنگ اپوکسی، این ترکیب به غیر از تنها خشک شدن، وضع آن قسمت را بهبود می بخشد. کف سیمانی از این عمل آوری سخت سود متنفع میشود زیرا این فرآیند بتن متخلخل را درزگیری می کند. همچنین وجود رزین کف را براق میکند و یک روکش کف اپوکسی، کف را در مقابل لکه و خراش (خرد شدن بتن کف) محافظت می نماید.

رنگ اپوکسی برای فلزات

سطوح فلزی به دلیل قابلیت زنگ زدگی و تخریب آن، اغلب میتواند به یک نگرانی برای شما بدل شود. رنگ اپوکسی برای فلزات علاوه بر محافظت از لوازم فلزی، میتواند با تنوع رنگی که دارد، مورد توجه شما قرار بگیرد. با مطالعه این مطلب درک خواهید کرد که استفاده از این محصول نه تنها آسان است، بلکه قیمت مناسبی هم دارد. این رنگ در اغلب پروژههای ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. با این حال اگر شما به اسباب و لوازم فلزی در محل کار یا حیاط منزل خود علاقه داشته باشید، به این رنگ نیاز خواهید داشت.

کارایی رنگ اپوکسی فلزات چیست؟

کارایی رنگ اپوکسی فلزات چیست؟ رنگ اپوکسی به عنوان رنگ مخصوص فلزات برای اکثر سازهای فلزی که در معرض گاز و مواد شیمیایی خورنده هستند کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. رزین پایه ای که در رنگ آپوکسی فلزات به کار رفته است از نوع اپوکسی پلی آمید است.

رنگ اپوکسی برای کف گاراژها در رنگهای مختلف و برای ایجاد یک نوع نقش به گاراژ، فرموله بندی شده است. معمولا از زنگ آبی متالیک برای تمیز بودن، از رنگ کرمی روشن برای استفاده از تُن های مختلف خاکستری استفاده می کنند.

همچنین استفاده از تک رنگ اپوکسی اصل هم کف گاراژ شما را روشن می کند، و هم اینکه از آن در برابر رد تایر، لکه‌های نفتی، نشت، پوسته شدن و ترک‌ها محافظت می کند.

یک کف بتنی اپوکسی از مخلوطی ترکیب شده و درخشندگی اضافی تشکیل شده است. همین موجب میشود که برای جلوگیری از خراش و تحمل رطوبت موجود در هوا به کار رود زیرا رنگ اپوکسی در برابر رطوبت مقاوم می باشد.

دیگر کاربرد رنگ اپوکسی این است که برای کف آشپرخانه نیز به کار می رود چون در برابر لکه های ناشی از سس گوجه‌فرنگی، قهوه و پوسته پوسته شدن سطح، مفید و محافظت کننده است.

بیشتر بخوانید :  فروشنده رنگ اپوکسی پلی آمید مرغوب

7 ویژگی رنگ مخصوص فلزات که بهتر است، بدانید

1-  ماندگاری زیاد و طولانی

2- قدرت چسبندگی خوب به سطح‌های زیرین
3- شست و شوی سریع و آسان
4- اجرای راحت و فوری
5- پایداری بسیار خوب در مقابل مواد شیمیایی مانند اسید
6- استحکام بسیار خوب در مقابل سایش
7- برخورداری از استحکام خوب در برابر پوسیدگی و زنگ‌زدگی

استفاده از رنگ اپوکسی برای لوازم فلزی

شما میتوانید از رنگ اپوکسی برای رنگآمیزی اسباب و لوازم منزل و یا محیط کار خود استفاده کنید. رنگ اپوکسی برای فلزات قابلیت خیلی خوبی در برابر محیط متغیر و متلاطم دارد. محیطهایی که مرطوب یا در شرایط فشار دما یا تغییرات اقلیمی هستند؛ اغلب لوازم فلزی در این محیط‌ها در معرض تخریب قرار میگیرند. برای مثال؛ اگر بر روی بالکن خود میز و صندلی فلزی داشته باشید؛ احتمالاً پس از اتمام فصل سرما شاهد رنگ پریدگی و تخریب آن خواهید بود. شما میتوانید با استفاده از انتخاب رنگ اپوکسی، آنها را دوباره مثل روز اول خود نو و تمیز کنید.
رنگ اپوکسی برای فلزات دارای رقیقکننده هستند، قبل از استفاده بهتر است روش کار آن را که روی برچسب قوطی ذکر شده است، مطالعه کنید. شما میتوانید از قلمو برای رنگآمیزی لوازم خود استفاده کنید، فراموش نکنید برای زیبایی کار میتوانید از دو مرحله رنگآمیزی استفاده کنید. ابتدا سطح مورد نظر را از گردوخاک پاک کنید و سطوح را به دقت به رنگ مورد دلخواه خود آغشته کنید. لطفاً به هر مرحله از رنگآمیزی حداقل 24 ساعت اجازه تنفس بدهید تا رنگ کاملاً خشک بشود.

عوامل موثر بر قیمت رنگ مخصوص فلزات

قیمت رنگ مخصوص فلزات به عواملی همچون مقدار کیفیت و مرغوب بودن اقسام آن، برند تولید کننده‌، میزان حجم رنگ برای استفاده، نوع بسته‌بندی رنگ، متریال یا مواد اولیه شیمیایی که برای تولید رنگ استفاده می‌شود، نوسانات موجود در بازار و… بستگی دارد.
برای اینکه اطلاعات درستی از قیمت رنگ مخصوص فلزات داشته باشید، بهتر است از سایت‌هایی که رنگ مخصوص فلزات را می‌فروشند، کسب اطلاع کنید یا حتی به شکل حضوری به مراکز فروش مراجعه کنید.
چون انواع رنگ مخصوص فلزات با توجه به نرخ روز به فروش می‌رسند و دائما در حال به روزرسانی هستند. بنابراین نمی‌توان یک قیمت دقیق را بیان کرد.

بیشتر بخوانید :  قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی در بازار

نکاتی که باید در انتخاب رنگ مخصوص فلز به آن‌ها توجه کرد

رنگ‌ها اقسام و گونه‌های مختلفی دارند و برای پوشش‌دهی سطح‌ها و فضاهای مختلف به کار می‌روند. بنابراین باید در انتخاب مناسب آن‌ها دقت کرد.
انتخاب رنگ مخصوص فلزات، نکات مخصوص به خود را دارد که باید به آن‌ها توجه کرد. نکات مهمی که در انتخاب رنگ مناسب و مرغوب باید در نظر گرفته شوند، توجه به استحکام و مقاومت رنگ بر روی فلز و همچنین در نظر گرفتن یک‌دست و یک‌شکل بودن آن است.

نکاتی که باید در انتخاب رنگ مخصوص فلز به آن‌ها توجه کرد
نکته‌ی بعدی اینکه، رنگ مخصوص فلز ظاهر زیبایی را نیز بر روی فلز ایجاد کند و در مقابل رطوبت و اکسیژن مقاومت خوبی از خود نشان بدهد. چون رنگ‌های سنتی قادر به استقامت مناسب در برابر انواع تغییرات آب و هوایی نیستند.
از بهترین انواع رنگ مخصوص فلزات می‌توان موارد زیر را نام برد:
 روغنی
 آکریلیک
 چکشی
 پلی‌یورتان
 رزینی آلکید
 اپوکسی

مرکز تامین رنگ اپوکسی فلزات

مرکز تامین رنگ اپوکسی فلزات مراکز عرضه و تامین رنگ اپوکسی، ضد زنگ های اپوکسی مخصوص سطوح فلزی در کشور به صورت عمده مشغول توزیع و ارائه هستند. برخی از آنها دارای قیمت های بسیار مناسب بوده و از لحاظ کیفی جزء برندهای مطرح در سطح بین المللی به شمار می روند. فروش ضد زنگ توسط این مراجع علاوه بر کیفیت بالای رنگ، با بسته بندی های استاندارد که دارای اطلاعات کامل و راهنمای مصرف محصول هستند، صورت می گیرد و با خرید عمده و ارزان قیمت از گارانتی طولانی مدت آن ها نیز می توان استفاده لازم را برد و با اطمینان سفارش رنگ را انجام داد.

همچنین جهت دریافت قیمت رنگ اپوکسی آهن و قیمت رنگ سوله و فروش کولتار اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

خرید رنگ‌های اپوکسی برای نوسازی فلزات

رنگ‌های اپوکسی علاوه بر پوشش دهی خوبی که برای فلزات دارند، قدرت خشک شدن و مقاومت بالایی نیز دارند. فراموش نکنید این رنگ را برای سطح عرشه کشتی استفاده میکنند؛ بنابراین ما خرید رنگ اپوکسی برای فلزات را با اطمینان به شما توصیه می‌کنیم. شما میتوانید برای خرید رنگ اپوکسی برای فلزات مدنظر خود از کارشناسان مجموعه ما مشاوره دریافت کنید. در صورتی که نیاز به خرید رنگ اپوکسی عمده با قیمت مناسب مد نظر شما باشد، ما میتوانیم با کیفیتترین محصولات خود را به شما معرفی کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.