مرکز خرید رنگ کوره ای در اصفهان

رنگ کوره ای به نوعی پوشش صنعتی گفته می شود که از مواد شیمیایی تشکیل شده است که با پاشیدن آن بر سطح بدنه خودرو توسط حرارت بدنه خودرو بسیار زیبا و سخت و یکپارچه می شود. این نوع رنگ مقاوت بسیار زیادی داشته و به دو صورت پودری و مایع در بازار عرضه می شود. اگر قصد خرید رنگ کوره ای را دارید بهتر است قبل از خرید از انواع مختلف این رنگ، قیمت و روش های خرید آن اطلاعاتی کسب کنید و سپس به خرید آن اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

مرکز خرید رنگ کوره ای خودرو در اصفهان

تفاوت رنگ کوره ای مایع و پودری در چیست؟

تفاوت رنگ کوره ای مایع و پودری در چیست؟همانطور که در بالا نیز به ان اشاره شد رنگ کوره ای خودرو به دو صورت مایع و پودری در بازار عرض می شود. شما برای تشخیص اینکه کدام نوع رنگ را خریداری کنید بهتر است با تفاوت های این دو رنگ آشنا شوید. تفاوت های رنگ کوره ای پودری و مایع عبارتند از:

  • رنگ کوره ای مایع به شکل  مایع است و در حالت  کمپرس شده بر روی سطح خودرو پاشیده می شود اما رنگ پودری به حالت پودر است و بعد از اینکه به سطح خودرو پاشیده شود با ایجاد حرارت برروی آن بر روی سطح خودرو مقاوم و منسجم می شود.
  • دما و زمان مورد نیاز در رنگ کوره ای پودری و مایع با یکدیگر متفاوت است و زمان و دمای مورد نیاز برای رنگ کوره ای پودری   بین
    ۱۰ تا ۱۸ دقیقه و دما بین ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد است.
بیشتر بخوانید :  فروش عمده رنگ خودرو در شرق تهران

قیمت روز رنگ کوره ای مایع خودرو

قیمت روز رنگ کوره ای مایع خودرویکی از مهم ترین مشکلات برای افرادی که قصد خرید رنگ کوره ای مایع خودرو را دارند ندانستن قیمت این نوع رنگ است. شما برای اشنایی با قیمت رنگ کوره ای می توانید به مراکز فروش و نمایندگی های پخش رنگ کوره ای مایع مراجعه کنید و از قیمت روز آن باخبر شوید.

درصورتی که نمی توانید برای مطلع شدن از قیمت روز رنگ کوره ای به نمایندگی های پخش و ارائه خدمات رنگ کوره ای مراجعه کنید می توایند به سایت های اینترنتی عرضه کننده رنگ کوره ای مراجعه کنید و از قیمت آنلاین و به روز این محصول باخبر شوید.

خریدار عمده انواع رنگ کوره ای در اصفهان

خریدار عمده انواع رنگ کوره ای در اصفهاناگر عمده رنگ کوره ای هستید باید بدانید که یکی از بهترین تولید کنندگان رنگ کوره ای در شهر اصفهان است. شما می توانید برای خرید رنگ کوره ای اصفهان به نمایندگی های رنگ کوره ای موجود در این شهر مراجعه کنید و انواع رنگ کوره ای را به صورت عمده خریداری نمایید.

لازم به ذکر است بدانید نمایندگی های پخش رنگ کوره ای اصفهان عللاوه بر فروش مستقیم این محصول با اشتراک گذاری محصولتشان در اینرتنت امکان خرید را برای افرادی که در شهرهای دیگری به غیر از اصفهان زندگی می کنند نیز قرار داده اند.

2

    • سلام رنگ مشکی مایع اپوکسی یا رنگ مشکی مایع آلکیدی مورد نظر است؟ چون قیمت ها و نوع مصرف هر کدام متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.