فروش عمده واتر پروف کننده نما ساختمانی سنگی

فروش عمده واتر پروف کننده نما ساختمانی سنگی در سطح وسیعی در ساختمان های کشور در حال انجام است و نمای ساختمانی سنگی که بعد از مدتی دچار آسیب می شوند و رطوبت و آب به ترک های آن ها نفوذ می نماید به محصول ضد آب کننده نما یا همان واترپروف کننده نما احتیاج پیدا می کنند که با دریافت این محصول تخصصی مشکلات رطوبت زدگی و نم زدگی را به طور کامل برطرف می نمایند.

قیمت ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی

شرایط نگهداری واتر پروف کننده نما ساختمانی سنگی

واتر پروف کننده نما ساختمانی سنگی، رنگی از جنس پلیمر و نانو است که سطوح نمای ساختمان را که از جنس های مختلف مانند سنگ، بتن و.. می باشد را می پوشاند. زمانی که از ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی بر روی نمای ساختمان استفاده می شود آن را در برابر عواملی مانند رطوبت و یا سرما و گرما و محافظت می کند.
واتر پروف نما ساختمانی سنگی می تواند تنوع رنگی هم داشته باشد. ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی می تواند از جنس سیلیکون و یا پلیمر باشد و اگر از نوع پلیمر باشد برای نماهای سنگی که دچار تخریب نیز شده است قابل استفاده است و به عمق سنگ نفوذ می کند و از آنها به خوبی محافظت می کند.
در واقع نانو ذرات ضد رطوبت باعث ایجاد یک لایه بسیار قدرتمند و فیلم شفاف بر روی سطح می شوند ، که این لایه و فیلم نهایی پس از خشک شدن می تواند براق یا مات باشد. یعنی سطح نمای مورد نظر را بنا بر نظر کارفرما می توان به صورت نمای براق و یا یک نمای مات ارائه نمود.

بیشتر بخوانید :  فروش کفپوش اپوکسی پارکینگ با قیمت استثنایی

شرایط نگهداری ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی

حلال اینواتر پروف کننده یا واترپروف کننده نما ساختمان سنگی می تواند حدود یک دهم آن آب باشد ؛ که همین امر نشان دهنده آسان بودن کار با این محصول می باشد، چرا که اگر پایه حلال بود نحوه اعمال و اجرای ان برای پیمانکاران عایق بندی ساختمان دشوار تر می شد.
بهترین واتر پروف کننده نما، از پوشش بیرونی ساختمان که بیشترین برخورد با عوامل آسیب زای بیرونی را دارند به خوبی محافظت می کند. ضد آب کننده یا در واقع عایق بندی نمای ساختمان به دلیل آسیب زا بودن این بخش ساختمان بسیار لازم و ضروری است.

قیمت واتر پروف کننده نما ساختمانی سنگی

شرایط نگهداری ضد آب کننده نما ساختمانی سنگی

واترپروف کننده یا ضد آب کننده مخصوص نما ساختمان سنگی به صورت حلب های 20 لیتری به فروش می رسد، یک لایه نازک شفاف بر روی سنگ نما ایجاد می کند ، که قیمت فروش عمده به طور معمول قیمت بسیار پایین تری را برای سازندگان و نقاشان و مجریان پروژه های عایق سازی ساختمان ایجاد می نماید.
قیمت ضد آب کننده نما ساختمان با توجه به محافظتی که از انواع نمای سنگی انجام می دهد بسیار مقرون به صرفه است. ضد آّب کننده نما ساختمانی سنگی را می توانید از مراکز فروشگاهی صنایع رنگ خریداری نمایید. قیمت این محصول به عواملی مانند نوع سنگ نما و یا مساحت محیطی که قرار است عایق بندی بر روی آن انجام شود بستگی دارد.

شرایط نگهداری ضد آّب کننده نما ساختمانی سنگی

این عایق برای قسمت های خراب نمای ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در درون آنها نفوذ کرده و تزریق می گردد. قیمت این محصول با توجه به رتبه بندی این محصول از نظر کیفیت نوع متفاوت می باشد. بهترین قیمت را می توانید از نمایندگی های معتبر فروش این محصول خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید :  کارخانه تولید ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.