مناسب ترین رنگ مخصوص استخری

آشنایی با خصوصیات رنگ های استخری

آشنایی با خصوصیات رنگ های استخری

رنگ مخصوص استخری دارای یک سری خصوصیات است که میخواهیم در مورد آنها بگوییم.

یکی از خصوصیات این رنگ آن است که قدرت چسبندگی بالا به سطوح دارد. همچنین در برابر فشارهای هیدرولیکی مقاوم میباشد و آسیب نمی بیند.

برای اینکه از آن استفاده شود نیاز به تخصص خاصی در رنگ کاری وجود ندارد.
آن را میتوان تا ضخامت دو میلیمتر بر روی سطوح به کار برد.
زمانی که از آن بر روی سطح استفاده میشود هرگز بر روی آن خزه و جلبک به وجود نمی آید.
از آن میتوان بدون اینکه از ترکیب دیگری در رنگ کاری استفاده کرد بر روی بتن، سیمان و … بهره برد. اگر برخی از قسمت های آن در گذر زمان دچار آسیب دیدگی شود میتوان فقط نقطه آسیب دیده را ترمیم کرد. انواع رنگ استخری در مقابل اشعه خورشید مقاوم هستند به همین دلیل میتوان از آن ها در فضاهای سر باز نیز استفاده کرد.

خاصیت آنتی باکتریال نیز دارند. مقاومت دمایی خوبی هم در برابر گرما و هم در برابر سرما دارند. اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی در این زمینه داشته باشیم باید بگویم رنگ های استخری با توجه به خصوصیاتی که دارند برای به کار رفتن در محیط های آبی مثل استخرها بسیار مناسب هستند.

آشنایی با خصوصیات رنگ های استخری

مناسب ترین رنگ مخصوص استخر درجه یک کاملا ضد رطوبت و ضد خزه بوده و به دلیل قیمت های خیلی ارزان تر آن محبوبیت بسیار زیادی یافته است به طوری که مشتریان حاضر در مناطقی که آب و هوای به طور کلی مرطوبی دارند نیز پیوسته از خریداران پر و پا قرص این محصول محسوب می شوند و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود.

به طور مثال در مناطق شمالی ایران مانند شهر های رشت ، چالوس، ساری ، نوشهر ، بابل، نکا و انزلی و کلاردشت سفارش های زیادی برای این محصول دارند همچنین مالکین استخر ها در استان های تهران و البرز مانند دماون و شهریار و . . . نیز همواره اقدام به خرید این محصول می نمایند.

بیشتر بخوانید :  فروش ویژه رنگ آلکیدی نیمه براق اطلس

فروش ویژه رنگ مخصوص استخری

رنگ مخصوص استخری

فروش رنگ استخری توسط شرکت ترنج صورت میگیرد. ما انواع رنگ مخصوص استخری را به صورت تک و عمده ارائه میدهیم.
اگر به عنوان یک فروشنده رنگ استخری به دنبال یک مرکز برای خرید هستید ما برای ارائه خدمات آماده هستیم و شما میتوانید رنگ ها را به صورت عمده از ما خریداری کنید.
در مورد اطلاع از قیمت ها میتوانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات جزئی تر را در اختیار شما قرار دهیم.
مناسب ترین رنگ مخصوص استخر این روز ها با پیشرفت تکنولوژی در تولید مواد اولیه وهمچنین تولید رنگ اصلی به سهولت و با یک بررسی ساده توسط سازندگان و پیمانکاران ساخت استخر برای شهرک های ویلایی دارای استخر و یا استخر های عمومی قابل دسترس می باشد.

چسبندگی بالای این رنگ های استخری جدید به همراه پوشانندگی قابل توجه نشان می دهد زمان تجدید رنگ استخر دیگر مثل قبل تر ها یک یا دو سال نیست ؛ بلکه این زمان را می توان بیشتر از سه سال و پنج سال هم تخمین زد .

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید رنگ وجود دارد این است که کیفیت خوبی داشته باشد، ترنج این کیفیت را برای شما تضمین میکند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.