وارد کننده رنگ استخری پایه حلال

انواع گوناگون رنگ استخری پایه حلال

انواع گوناگون رنگ استخری پایه حلال
رنگ‌های استخری بر اساس نوع حلالی که برای رقیق کردن آنها استفاده می‌شود به دو نوع رنگ استخری بر پایه آب و رنگ استخری پایه حلال تقسیم بندی می‌شوند. از همه‌ی رنگ‌های استخری برای رنگ آمیزی و از برخی از آنها به منظور عایق کاری و زیر سازی سازه‌های بتنی و سیمانی مثل استخرهای روباز و روبسته، سونا، جکوزی، منابع ذخیره سازی آب شرب شهری و کشاورزی و حوضچه‌های پرورش ماهی و میگو استفاده می‌شود.

رنگ استخری پایه حلال دارای ماندگاری طولانی‌تر و مقاومت بیشتری در مقایسه با رنگ استخری پایه آب است. انواع رنگ‌های استخری بر پایه حلال عبارتند از:
• رنگ استخری پلی اورتان
• رنگ استخری پلیمری
رنگ استخری اکریلیک
• رنگ استخری اپوکسی
• رنگ استخری روغنی
• رنگ استخری نانو اکریلیک
• رنگ‌های استخری پایه رزین‌های حلال
می‌توان گفت رنگ استخری پایه حلال پرکاربردترین رنگ استخری نسبت به رنگ‌های دیگر است. این رنگ‌ها با فرمولاسیون ویژه‌ی خود دارای خاصیت کشسانی و مقاومت سایشی بالایی هستند.

این محصول نسبت به رنگ‌های استخری دیگر میزان نفوذ بیشتری به عمق زیرسازی‌های سیمانی و بتنی سازه‌ها دارد بنابراین می‌تواند تمامی خلل و فرج‌ها و ترک‌های زیرساخت استخرها را کاملاً پر کند و منجر به ایجاد یک پوشش یک دست و عایق شود.

از رنگ‌های روغنی که یکی از انواع رنگ‌های استخری بر پایه حلال است برای آب بندی سطوح غوطه ور در آب مانند تجهیزات استخرها استفاده می‌شود.
همچنین میزان مقاومت این رنگ‌ها در محیط‌های اسیدی و قلیایی بالاتر بوده و میزان ماندگاری و دوام بیشتری دارند. همچنین دارای ویژگی ترموپلاست هستند یعنی دچار پوسیدگی و شکست نمی‌شوند. ترمیم این رنگ‌ها آسان بوده و مقاومت سازه را بالا می‌برند.

بیشتر بخوانید :  بهترین رنگ روغنی قرمز براق

پخش کننده بهترین رنگ استخری پایه حلال

رنگ استخری پایه حلال
رنگ استخری شیراز دارای ضمانت کیفیت و اجرا است. متقاضیان خرید رنگ‌های استخری می‌توانند با مراجعه به فروشگاه ترنج یکی از معتبرترین فروشگاه‌های توزیع و فروش بدون واسطه رنگ در بازار رنگ استخری اقدام به خرید عمده و کارتنی محصولات مورد نظر خود نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.