رنگ روغنی جدول ریف

رنگ روغنی جدول ریف يكي از محصولات شركت ريف است كه از نوع آلكيدي بوده و سريع خشك مي شود و البته قبل از استفاده بايد سطح مورد نظر را خشك كرده و بعد از آن از اين رنگ استفاده كنيد.

رنگ روغني با دوام بوده حتي ضد آب است و به همين دليل حتي آگر آب هم روي سطح بريزد بازهم اثر رنگ از بين نخواهد رفت.

دوام زياد و رنگ روغنی جدول ریف

دوام زياد و رنگ روغنی جدول ریف

رنگ روغنی جدول شركت ریف به قدري با دوام است كه با آن مي توان جدول كنار جوي ها را رنگ آميزي كرد و همانطوري كه مي دانيد رنگ روغنی جدول ریف براي رنگ آميزي جدول هاي خياباني بهترين گزينه اي است كه شما مي توانيد آن را انتخاب كنيد.

اين رنگ در اثر نور خورشيد و ساير عوامل بيروني همچنان اثر خود را روي جدول حفظ خواهد كرد.

زيبايي رنگ به قدري زياد است كه وقتي روي جدولي كشيده مي شود آن را زيبا نشان خواهد داد؛ و البته رنگ روغنی جدول ریف در رنگ هاي مختلف و متفاوتي توليد مي شود؛ كه شما مي توانيد رنگ دلخواه خود را انتخاب كنيد.

رنگ هاي پلاستيكي به مرور زمان كم رنگ شده و به تدريج محلي كه رنگ آميزي شده سفيد خواهند شد، ولي رنگ روغني جدول ريف هرگز و تحت هيچ شرايطي اثر خود را از دست نخواهد داد، و همچنان بر سطح باقي خواهد ماند و از آن جايي كه روغني است هرگز پاك و كم رنگ نخواهد شد.

بیشتر بخوانید :  پخش رنگ روغنی براق

رنگ روغنی جدول ریف مناسب پيمانكاران شهرداری

خرید عمده رنگ روغنی جدولی ریف

رنگ روغنی جدول ریف براي پيمانكاران شهرداري كه جدول هاي ساخته شده را رنگ آميزي مي كنند؛ مناسب است و اين پيمانكاران مي توانند؛ براي رنگ آميزي از آن ها استفاده كنند.

اين رنگ روغني در همه شرايط آب و هوايي دوام خود را حفظ كرده و اثر رنگ همچنان بر جدول باقي خواهد ماند.

مقاومت نسبت به عوامل محيطی و رنگ روغنی جدول ریف

خرید عمده رنگ روغنی

رنگ روغنی جدول ریف نسبت به همه عوامل محيطي مقاوم بوده و مي تواند در هر شرايط آب و هوايي دوام داشته باشد و نور خورشيد و باران و برف بر دوام آن هيچ اثري ندارند و اثر اين رنگ در هر شرايط آب و هوايي بر جدول باقي خواهد ماند و به همين دليل است كه اكثر پيمانكاران دوست دارند كه از اين رنگ استفاده كنند.

رنگ روغنی جدول ریف يكي از محصولات شركت ريف است، كه به دليل دوام و زيبايي خاص آن اكثر پيمانكاران شهرداري ترجيح مي دهند؛ كه از آن استفاده كنند و اين رنگ در هر شرايط آب و هوايي دوام خود را حفظ مي كند و حتي نور خورشيد، باران و برف بر آن هيچ اثري ندارد، و همواره مورد توجه كساني كه جدول ها را رنگ آميزي مي كنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما