پخش بهترین رزین اپوکسی کفپوش

رزین اپوکسی کفپوش چیست؟

رزین اپوکسی کفپوش چیست؟

رزین اپوکسی کفپوش همانطور که از اسم آن مشخص است به عنوان پوشش بر روی کف های بتنی و … به کار میرود. زمانی که میخواهند آن را به عنوان پوشش به کار ببرند به صورت مایع است و آن را بر روی کف میریزند تا سخت شود.
پس از اینکه آن را بر روی سطح ریختند در اثر واکنش های شیمیایی که رخ میدهند به مرور زمان مایع به صورت سخت در می آید. از مهمترین ویژگی هایی که دارد این است که یک نمای زیبا به کف میدهد.

دلیل آن هم این است که رزین حالتی شفاف ایجاد میکند و در نتیجه یک شما در قسمت کف یک پوشش یک دست و براق خواهید داشت. از نظر دوام نیز بسیار مقاومت بالایی دارد و تا سال ها میتواند بدون اینکه دچار آسیبی شود سالم بماند.

بعد از ریخت رزین اپوکسی شفاف بر روی سطح که در بازار ایران معمولا انواع کره ای و چینی آن محبوبیت دارند ؛ می بایستی تا چند روز با کفش های مخصوص اپوکسی بر روی سطح حرکت نمود.
انواع رزین های اپوکسی کفپوش می توانند کیفیت های بسیار جذابی همانند ضد خش شدن و یا ضد لغزش و همچنین ضد سایش شدن را به سطوح بدهند. کیفیت هایی که در تعداد زیادی از کاربری های پر استفاده و فضاهای پرتراکم طراحی شده توسط معماران مورد نیاز خواهد بود.
به همین دلیل چون دوام بالایی دارد از آن مخصوصا در کارخانه ها و مکان های صنعتی بسیار استفاده میشود. شما میتوانید بهترین رزین اپوکسی از فروشگاه ترنج تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید :  فروش تضمینی کفپوش اپوکسی ضد خش

مهمترین عامل در تعیین قیمت رزین اپوکسی کفپوش

رزین اپوکسی کفپوش

زمانی که میخواهید رزین اپوکسی کفپوش خریداری کنید اینکه قیمت به چه صورت است به عوامل زیادی بستگی دارد. برای مثال یکی از عوامل این است که شما چه متراژی را میخواهید کفپوش کنید. مورد بعدی این است که مصالح زیرین کفپوش شما از چه جنسی است، چون این مورد بر روی رزینی که میخواهید تهیه کنید تاثیر گذار است.
یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت رزین اپوکسی کفپوش میزان شفافیت آن است ؛ برخی از رزین های اپوکسی کفپوش کمی به زردی می گرایند که البته آن هم بعد از اجرا چندان قابل تشخیص نخواهد بود.
وارداتی بودن رزین اپوکسی کفپوش از کشورهای کره و چین باعث شده که نوسانات قیمت ارز بر روی قیمت تمام شده آن تاثیر بگذارد و در این مواقع می توان از رزین اپوکسی کفپوش تولید داخل استفاده نمود که با همان کیفیت قیمت بسیار مناسب تری نیز خواهد داشت و در برخی موارد تا 40 درصد قیمت تمام شده کمتری برای بهره برداران، سازندگان و کارفرمایان به همراه خواهد داشت.

مهمترین عامل در تعیین قیمت رزین اپوکسی کفپوش

مورد بعدی ضخامتی است که میخواهید کفپوش شما داشته باشد. همچنین بسیاری موارد دیگر. شما میتوانید برای اینکه از قیمت رزین اپوکسی کفپوش و یا بازار خرید ضد زنگ اپوکسی اطلاع کسب کنید با فروشگاه ترنج ارتباط برقرار نمایید. فروشگاه ترنج به عنوان پخش کننده بهترین رزین ها قیمت های بهتری را نسبت به مکان های دیگر به شما پیشنهاد خواهد داد. از این رو اگر قصد خرید میزان زیادی از آن را دارید ما برای شما یکی از گزینه های خوب به شمار میرویم.

بیشتر بخوانید :  قیمت روز کفپوش اپوکسی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.