کرومات در رنگ روغنی براق چه نقشی دارد؟

چرا رنگ روغنی براق کرومات را انتخاب می کنیم؟

چرا رنگ روغنی براق کرومات را انتخاب می کنیم؟
کارخانه رنگ کرومات در زمینه ساخت انواع رنگ های ساختمانی، رنگ های صنعتی، چسب چوب و غیره سابقه بسیار طولانی در ساخت انواع رنگ های باکیفیت دارد. این کارخانه آزمایشگاه های متعددی دارد تا کنترل کیفیت را برای محصولات خود در بازه های زمانی طبق آیین نامه های استاندارد انجام دهند.
کارخانه کرومات محصولات متنوعی دارد شامل : رنگ های ساختمانی، رنگ های صنعتی، رنگ های اپوکسی، روغن ها و ضدزنگ است..
رنگ روغنی براق کرومات پایه رزین آلکیدی روغنی دارد. در ترکیب اولیه این رنگها اسید های چرب وجود دارد که موجب نرم و انعطاف پذیر بودن رنگ می‌شود.
پودر‌کرومات نیز از‌‌مواد و ترکیبات این رنگ است که از خوردگی سطوح جلوگیری می‌‌کند. رنگ روغنی پایه رزین آلکید در سه طبقه تقسیم می شود که شامل مات، نیمه براق و براق می باشد.
رنگ روغنی براق کرومات در بین این سه دسته بهترین کیفیت و کاربرد ها را دارد و به راحتی شسته می شود. معمولا از این رنگ به عنوان رنگ نهایی روی سطح استفاده می شود.
از استحکام و ماندگاری خوبی بر روی سطوح برخوردار است و جلوه زیبایی به دلیل براق بودن به سطح می دهد رنگ روغنی براق کرومات برای محیط های داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عرضه مستقیم رنگ روغنی براق از درب کارخانه

عرضه مستقیم رنگ روغنی براق از درب کارخانه
بهترین رنگ روغنی براق کرومات تولید شده در کارخانه های تولید کننده رنگ در بازار به فروش می رسد. قیمت محصول عرضه شده در نمایشگاه ها و نمایندگی های صنعت رنگ با توجه به نوع خرید متفاوت خواهد بود و اگر خرید این کالا به صورت عمده باشد قیمت این محصول رنگی بسیار کمتر از خرده فروشی خواهد بود.
رنگی روغنی براق یکی از بهترین گزینه های رنگ است که می تواند مشتریان بسیار زیادی داشته باشد اگر این محصول به صورت فروش از درب کارخانه به دست مشتریان برسد یعنی واسطه ها حذف گردند قیمت این رنگ نیز پایین تر از قیمت بازار خواهد بود.
خرید این محصول با توجه به کاربرد های آن در صنایع و یا ساختمان های مسکونی افزایش داشته است. نمایندگی های فروش انواع رنگ حجم بالایی از این رنگ ها را به صورت عمده به دست صاحبان صنایع که دارای مصرف بالایی هستند، می رساند.

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت محصولات پارس اشن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.