آستر فوری اتومبیل را از نمایشگاه های عرضه مستقیم و بی واسطه بخرید

آستر فوری اتومبیل شامل چه ویژگی هایی است؟

آستر پلاستیک بی رنگ شامل چه ویژگی هایی است؟

آستر فوری اتومبیل برای سطوح اتومبیل استفاده می شود، زمانی آستر فوری اتومبیل در رنگ آمیزی بدنه اتومبیل به کار می رود که هنوز رنگ آمیزی آغاز نشده باشد و در واقع آستر فوری  عامل چسبندگی رنگ به سطح بدنه می شود. زمانی که رنگ بدون آستر فوری  بر روی سطح زده شود امکان جدا شدن رنگ وجود دارد، ولی این آستر واسطه ای برای اتصال محکم رنگ می شود. پوسته شدن رنگ زمانی که از آستر فوری  استفاده نشود.

این پوشش منافذ سطح را می پوشاند و تاثیر به سزایی در پوشش دهی قوی و یکدست رنگ ها دارد.

این آستر برای مواردی مانند بدنه و سقف ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد و بر روی انواع فلز ها با جنس های مختلف به خوبی جواب می دهد.

آستر فوری می تواند بر روی سطوح آلومینیومی نیز به خوبی جواب بدهد. مقاومت بالایی که این پوشش نسبت به حرارت دارد از دیگر ویژگی های آستر فوری می باشد.

قیمت آستر فوری به شکل عمده از درب کارخانه

قیمت آستر فوری به شکل عمده از درب کارخانه

 

آستر فوری یکی از محصولات تولید شده در صنایع رنگ است که بسیار پر کاربرد می باشد و برخی صنایع به صورت مستمر از آن استفاده می کنند. قیمت این محصول با توجه به نوع فروش عمده یا خرده متفاوت خواهد بود و مکان فروش نیز در ارزان تر شدن قیمت ها بی تاثیر نیست چنانچه از نمایندگی های مستقیم فروش این محصول که از درب کارخانه آستر فوری را به فروش می رسانند، خرید نمایید، قیمت ها بسیار مناسب تر از بازار خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  پخش رنگ پودری الکترواستاتیک در غرب تهران

بهترین فروشگاه های صنعت رنگ نیز این محصول را با قیمت مناسب به فروش می رساند و در اختیار مشتریان قرار می دهد تا در بازار شلوغ انواع محصولات خودرویی بهترین خرید را داشته باشند.

قیمت آستر فوری به شکل عمده از درب کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما