استعلام قیمت رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016

بهترین قیمت رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016 را از کجا استعلام کنم؟

بهترین قیمت رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016 را از کجا استعلام کنم؟

قیمت رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016 یکی از آیتم های مورد توجه صنعتگران و تولید کنندگان انواع لوازم خانگی، قطعات صنعتی، مبلمان منزل، المان های تزئینی فضای داخلی و موارد مشابه است.

با توجه به کاربرد گسترده این محصول با کیفیت، که تولید شرکت معتبر و با سابقه ترنج است، قیمت رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016 می تواند دستخوش تغییراتی قرار گیرد.

برای دریافت بهترین قیمت ای محصول، و خرید رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016 به صورت عمده، می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نموده و یا به راحتی از طریق وب سایت ما، کالای مورد نظر خود را به صورت عمده سفارش دهید.

با توجه به تقاضای بالای این محصول در بازار، قیمت رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016 را به صورت زنده و در لحظه استعلام کنید.

بهترین قیمت رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016 را از کجا استعلام کنم؟

اعمال رنگ پودری الکترواستاتیک سفید 9016 بر روی فلز

اعمال رنگ پودری الکترواستاتیک سفید 9016 بر روی فلز
اما بهتر است در این مجال مختصری از مکانیزم عملکرد رنگ پودری الکترو استاتیک و نحوه چسبندگی آن به قطعه فلز بگوییم ؛ در واقع وقتی کارفرما رنگ پودری الکترواستاتیک با فام مورد نظر خود را سفارش می دهد، رنگ مورد نظر با ذرات و رزین مخصوص خشک شده مخلوط و یک پودر یکپارچه الکترواستاتیک را به دست می دهد ؛ که وقتی با سیستم های پاششی مکانیزه بر روی قطعه فلزی مورد نظر پاشش می گردد ،با توجه به وجود بار الکتریکی در آن به قطعه فلزی چسبندگی خوبی خواهد داشت؛  چرا که قطعه فلزی نیز به ارت زمین متصل شده و به خوبی پذیرای چسبندگی رنگ خواهد بود .

البته دقت کنید این چسبندگی هنوز تثبیت نگردیده است و نیاز به مراحلی برای تثبیت آن وجود دارد و در این حالت به آسانی حتی پاک هم می شود.

در مرحله بعدی برای تثبیت رنگ پودری الکترواستاتیک و تکمیل پروسه رنگ امیزی صنعتی با کمک کوره پخت مخصوص تا دمای 200 درجه سانتی گراد رنگ مورد نظر به خوبی بر روی فلز قرار می گیرد و بدنه قطعه را در برابر مواد شیمیایی و و خوردگی و تغییر فام های مختلف محافظت می نماید.

بیشتر بخوانید :  رنگ ویترای هنری را از کجا تهیه کنیم؟

ضخامت بالای این رنگ ها در این مرحله معمولا 80 تا 100 میکرون بهترین حالت ان و حالت متوسط ان 60 میکرون می باشد.

مزایای استفاده از رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016 چیست؟

مزایای استفاده از رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016 چیست؟
رنگ های پودری الکترو استاتیک گروهی از رنگ های صنعتی هستند که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده و جایگاه ویژه ای در صنعت به خود اختصاص داده اند.

از جمله ویژگی های خاص این گروه از رنگها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کاربرد گسترده در صنایع مختلف:

رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016 یکی از رنگ-های پرکاربرد در صنایع لوازم خانگی ، مبلمان و تجهیزات تزئینی منزل، قاب تابلو و … است.

استفاده از این رنگ، نیاز به تهیه ملزومات و دستگاه های ویژه ای از جمله پمپ مخصوص پاشش رنگ پودری الکترو استاتیک، لباس و ماسک مناسب برای اپراتور و کوره برای پختن این رنگ است.

 ماندگاری بالا:

با حرارت دادن این رنگ در دمای 100 تا 200 درجه، به مدت 10 تا 15 دقیقه، می توان از ثبات رنگی بالای این محصول، برای مدتی طولانی روی انواع سطوح، به خصوص فلزات، اطمینان حاصل نمود.

 ماندگاری بالا:
• جلوه خاص و ویژه: سفیدی حاصل از این رنگ، دارای درجه براقیت 90 به بالا است و جلوه زیبایی به محصولات می بخشد.
• ضرر کمتر برای محیط زیست: پایه رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016 را اپوکسی و پلی استر تشکیل داده است. لذا به دلیل استفاده کمتر از حلال های صنعتی که به صورت مایع در صنایع رنگ سازی کاربرد دارند، آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند.
• نگهداری آسان در بلند مدت: با توجه به پودری الکترو استاتیک و فشرده بودن این محصول، جابجایی و نگهداری آن در بلند مدت آسان تر است.
با توجه به موارد یاد شده، بدیهی است که این محصول متقاضیان زیادی داشته باشد، که برای محاسبه قیمت تمام شده تولیدات خود نیاز به در اختیار داشتن قیمت رنگ پودری الکترو استاتیک سفید 9016 دارند. برای اطلاع از آخرین قیمت ها، به صورت زنده و در لحظه، روی ما حساب کنید.

بیشتر بخوانید :  قیمت روز رنگ رویه اکریلیک نسوز روناس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.