فروش آستر رزین اپوکسی فلز

آستر رزین اپوکسی از قوی ترین انواع زیرکاری های کوتینگ و پوشش فلزات بوده به نحوی که آن را ضد زنگ رزین اپوکسی نیز می نامند. در حالی که فلز خام به خوبی سنباده خورده باشد ، آستر رزین اپوکسی به وسیله پیستوله می تواند بر روی سطح فلز پروفیل یا ورف فلزی اعمال گردد. در این صورت توصیه شده است حداقل دو مرتبه رنگ آستر رزین اپوکسی بر روی فلز اعمال گردد تا بهترین ضخامت مورد نظر بدست آید.

مشخصات شیمیایی آستر رزین اپوکسی فلز

مشخصات شیمیایی آستر رزین اپوکسی فلز
ماده پلیمری رزین اپوکسی دارای خواص شیمیایی و مقاومتی عالی و همچنین، انعطاف پذیری فوق العاده در برابر ضربه و خراش بوده و به همین دلیل برای ساخت اغلب رنگ های صنعتی و نیمه صنعتی به عنوان ماده اصلی استفاده می شود. از فرآورده های آن می توان به پرایمر یا آستر رزین اپوکسی فلز پرمصرف اشاره کرد که برای پوشش و رنگ آمیزی سطوح تجهیزات و سازه های فولادی به عنوان لایه زیرین، میانی یا رویه و محافظت آن در برابر بارندگی، رطوبت، سرما و حرارت به کار می رود.

خواص شیمیایی و مقاومتی فوق العاده این آستر باعث پایداری بالای آن در برابر مواد شیمیایی مخرب، رطوبت و عوامل جوی نامناسب شده و سطح رنگ آمیزی شده را برای همیشه عایق بندی نموده و موجب حفظ کیفیت اولیه سازه و اسکلت فلزی مورد نظر می گردد.
قیمت آستر در سال 1401 توسط بسیاری از شرکت های عرضه کننده محصولات رنگی متناسب با وضعیت اقتصادی نامناسب و تورم بالای کشور، با اختلاف بالا نسبت به سال های قبل محاسبه می شود،

بیشتر بخوانید :  مراکز پخش ضد زنگ اپوکسی فلز

ولی شرکت ترنج با وجود تولید محصولات رنگی درجه یک و صادراتی، دارای نرخ قیمت گذاری پایین بوده و فروش عمده رضایت بخش و منصفانه را در اولویت قرار داده است.

قیمت عمده آستر رزین اپوکسی فلز

شماتیکی از کاربرد ضد زنگ رزین اپوکسی فلز
توزیع آستر های رزین اپوکسی، به عنوان یکی از انواع محصولات رنگی شرکت ترنج، در سال جدید به صورت عمده و با قیمت های مناسب در سطح کشور و بین المللی صورت می گیرد.

در واقع فروش ضد زنگ رزین اپوکسی توسط این مرکز پرسابقه اغلب برای فروشگاه ها و مغازه های رنگ فروشی و همچنین، پیمانکاران صنعت کوتینگ و پوشش پروژه های پالایشگاهی، ساختمانی و کارخانجات انجام می شود و به دلیل کیفیت بالا و بازده عملکردی فوق العاده و خرید عمده و مقرون به صرفه این رنگ ها، استقبال ویژه ای از آن ها شده و در بازارهای داخلی و خارجی دارای تقاضای بالایی می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.