بازار فروش پوشش محافظ موقت سطوح لیکوپیل

بازار فروش پوشش محافظ موقت سطوح لیکوپیل

لیکوپیل که با نام‌های دیگری همچون محافظ موقت مایع و پیل آف نیز شناخته می‌شود، توانسته کاربردهای متنوعی را در صنایع گوناگون داشته باشد. ویژگی‌های به کار گرفته شده در این محصول بسیار گسترده بوده و همین موضوع باعث شده است تا بازار فروش این محصول پر رونق و به عبارتی داغ باشد. به همین علت در ادامه ضمن اطلاعات مفیدی که در رابطه با این محصول در اختیار شما خواهیم گذاشت، به شما در خرید این محصول به صورت عمده و با قیمت مناسب نیز کمک خواهیم کرد. پس در ادامه ما را همراهی کنید.

اطلاعات مفیدی درباره لیکوپیل

پیش از هر چیزی بد نیست تا اطلاعاتی را درباره مشخصات فیزیکی این محصول بدانید. پیل آف یک مایع کاملا شفاف بوده و هیچ رنگ و بویی ندارد. همچنین غیر اشتعال است. البته لازم به ذکر است که می‌توان این محافظ موقت را در صورتی که مشتری درخواست کرده باشد، در رنگ‌های متفاوت تولید کرد.

صنایعی که از این محصول بهره می‌برند گسترده بوده و شامل ماشین آلات سنگین، ساختمان، ماشین آلات دریایی، شیشه، خودرو، مهندسی هوا فضا و… می‌شود. این مایع محافظتی را می‌توان بر روی سطوح مختلفی همچون شیشه، انواع پلاستیک، کاشی، سنگ، سرامیک، کفپوش‌های وینیلی و… اعمال کرد. ویژگی برتری که می‌توانید از آن مشاهده کنید این بوده که قابلیت جدا شدن از سطوح ذکر شده را به راحتی دارد. بدون اینکه باعث تغییری بر روی سطح شود.

بیشتر بخوانید :  خرید تضمینی رزین اپوکسی رقیق

پس برای اینکه بتوان از سطوح مختلف محافظت مکانیکی کرد، تهیه این ماده بسیار ضروری و حائز اهمیت است و شما را از هزینه‌های تعمیرات دور می‌کند.

همچنین جهت دریافت قیمت رنگ پلی اورتان و قیمت رنگ اپوکسی می توانید با کارشناسان رنگ ترنج تماس بگیرید.

پخش انواع محافظ موقت مایع پنجره آلومینیومی

لیکوپیل یا محافظ موقت مایع
ترنج کالر یکی از برترین مراکز پخش انواع محافظت موقت مایع و لیکوپیل به شمار می‌آید که کیفیت بالا اولین و اصلی‌ترین ویژگی‌ای بوده که شما می‌توانید از محصولات خریداری شده مشاهده کنید. اگر برای پروژه‌های ساخت و ساز خود و دیگر صنایع، به وجود این محافظ‌ برای جلوگیری از آسیب‌های مکانیکی نیاز دارید،کافیست با راه‌های ارتباطی تیم ترنج کالر تماس بگیرید و این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مناسب تهیه کنید.

محافظت شیشه با لیکوپیل

یکی از پر کاربرد ترین جاهایی که لیکوپیل مورد استفاده قرار می گیرد در محافظت سطوح شیشه در برابر آسیب های فعالیت های ساختمانی همچون جوشکاری می باشد. از آن جا که شیشه سطحی غیر جاذب دارد به عنوان بستری مناسب برای این مایع محافظ ایجاد می نماید که در پروژه های بزرگ نمای ساختمان همچون طراحی و نصب کرتین وال های شیشه ای با مقدار زیادی از این مایع محافظ بهره می برند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.