کاتالوگ رنگ روغنی مشکات

نمونه ای از کاتالوگ های مشکات

علیرغم پیشرفت های گسترده در صنعت دکوراسیون و معماری داخلی ساختمان، هنوز افرادی زیادی برای ایجاد جلوه ای چشم نواز در خانه از رنگ استفاده می کنند. اما نکته مهمی که در انتخاب رنگ ها وجود دارد، دقت به همنشینی مناسب رنگ ها در کنار یکدیگر است.

باید رنگ ها به گونه ای در کنار هم قرار بگیرند که هماهنگی کل ساختمان بیشتر به چشم بیاید. به همین دلیل دفت به ترکیب رنگ ها بسیار مهم است.

همچنین جلوه ظاهری رنگ های اکریلیک و رنگ های روغنی با همدیگر متفاوت است و امروزه با متداول شدن رنگ های اپوکسی و  رنگ پلی اورتان در رنگ آمیزی وسایل و فلزات و دیوار ها جلوه ظاهری این رنگ ها با همان رنگ های اکریلیک و پلی اورتان نیز بسیار تقاوت دارد.

همچنین قیمت رنگ اپوکسی و قیمت رنگ پلی اورتان با قیمت رنگ های اکریلیک و روغنی و آلکیدی تفاوت فاحشی دارد.

در کاتالوگ ترکیب رنگ ساختمانی مشکات، مجموعه ای از رنگ هایی که شما می توانید برای ایجاد هماهنگی چشم نواز در ساختمان ها بکار ببرید مشخص شده است. ما در این مقاله به بررسی کاتالوگ ترکیب رنگ ساختمانی مشکات می پردازیم.

استفاده از کاتالوگ ترکیب رنگ روغنی مشکات

استفاده از کاتالوگ ترکیب رنگ روغنی مشکات

مطمئنا شما از دسته بندی رنگ ها باخبر هستید. می دانید که به صورت کلی رنگ ها به سه دسته: گرم، سرد و رنگ های خنثی تقسیم می شوند. هر یک از این دسته ها طیف های زیادی از رنگ ها را در خود جای می دهند.

بیشتر بخوانید :  عرضه عمده رنگ روغنی سقف ممتاز

شما نمی توانید برای رنگ روغنی تنها از یک رنگ گرم، یا حتی یک رنگ خنثی استفاده کنید. این انتخاب ساده چندان جالب و چشم نواز نیست.

کاتالوگ رنگ روغنی مشکات به شما این امکان را می دهد که مناسب ترین ترکیب رنگ ساختمانی را انتخاب کنید.

کاتالوگ ترکیب رنگ روغنی مشکات علاوه بر این، به شما می آموزد که بهترین طیف رنگ برای هر نقطه از خانه کدام است.

برای مثال، شما می آموزید از یک رنگ گرم مانند قرمز برای اتاق خواب استفاده نکنید. یا اینکه، رنگ های کسل کننده را برای اتاق های نشیمن و مهمانی فراموش کنید.

سهولت انتخاب ترکیب مناسب رنگ ها با استفاده از کاتالوگ ها

سهولت انتخاب ترکیب مناسب رنگ ها با استفاده از کاتالوگ ها

 

 

نکته دیگری که در کاتالوگ ترکیب رنگ روغنی مشکات به آن توجه شده، این است که بتوانید در عین زیبایی منزل یا اتاق کار خود، حس طراوت و زندگی را نیز تجربه کنید. در این کاتالوگ تمام سعی بر آن بوده است تا به شما در انتخاب مناسب رنگ ها در کنار هم کمک کند.

در کاتالوگ ترکیب رنگ روغنی مشکات به دلیل حساسیت فوق العاده رنگ در ساختمان، سعی شده از الگوهای مناسب برای انتخاب رنگ استفاده شود.

برای مثال در این کاتالوگ، سعی شده به گونه ای رنگ های سرد، گرم و خنثی در ترکیبی دلنشین کنار هم قرار بگیرند. این نکته سبب می شود نه تنها خانه شما کسل کننده نباشد بلکه تمام جلوه های بصری نیز در آنها به بهترین شکل به چشم بیاید.

در نتیجه، شما با استفاده از کاتالوگ ترکیب رنگ روغنی مشکات می توانید به آسانی و بدون خطا بهترین رنگ را برای هر نقطه و مکانی از خانه یا محل کار خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید :  سفارش عمده پوشرنگ روغنی نقشینه کد 020 آسان ترین راه برای کاهش هزینه

جهت دریافت پرایمر زینک ریچ اپوکسی و  قیمت زینک ریچ اپوکسی و قیمت ضد زنگ اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

نکات اصولی در هنگام ترکیب رنگ ها

نکات اصولی در هنگام ترکیب رنگ ها

شما پس از اینکه مجموعه رنگی دلخواه خود با استفاده از کاتالوگ ترکیب رنگ روغنی مشکات انتخاب کردید.

در این مرحله باید رنگ ها را با تناژ دلخواه خود بدست بیاورید. ممکن است نتوانید رنگی که با استفاده از کاتالوگ انتخاب کرده اید، تهیه کنید. شما باید بدانید که چگونه به این رنگ دست پیدا کنید.

شما باید از اصول مناسب برای خلق یک رنگ با خبر باشید. باید بدانید چه رنگ هایی را با هم ترکیب کنید تا رنگ دلخواه شما بدست بیاید. علاوه بر این باید بدانید که غلظت کدام رنگ باید بیشتر باشد.

این موارد در ایجاد جلوه چشم نواز برای ساختمان بسیار مهم هستند. این اصول طی تجربیات حاصل از سال ها تلاش بدست آمده اند. اما این کاتالوگ علاوه بر کمک در انتخاب ترکیب رنگی مناسب می تواند در نحوه ترکیب این رنگ ها نیز به شما کمک کند.

شما با استفاده از کاتالوگ ترکیب رنگ روغنی مشکات بهترین انتخاب را از جنبه آموزشی و زیبایی شناسی انجام داده اید.

همچنین جهت دریافت قیمت رنگ اپوکسی آهن و قیمت رنگ سوله و فروش کولتار اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما