تولید رنگ زرد اپوکسی و انواع آن

رنگ زرد اپوکسی به دلیل این که جزو سه رنگ اصلی محسوب می‌شود و برای اکثر رنگ های لاکچری و انواع رنگ ها مانند : کرم، شیری و نارنجی از ترکیب آنها تشکیل می شود مورد استفاده فراوانی قرار میگیرد در این مورد می‌خواهیم مبحثی را با شما به اشتراک بگذاریم.

امروزه ما شاهد تولید انواع محصولات در حوزه پرکاربرد رنگ سازی می باشیم. بسیاری از این رنگ ها در صنایع گوناگون به منظور پوشش دهی محصولات تولید شده در بخش های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ اپوکسی یکی از انواع مهم و پرکاربرد رنگ های تولید شده در صنعت رنگ سازی می باشد. این نوع رنگ به واسطه داشتن قابلیت های فراوان در بسیاری از صنایع توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل کاربرد بالای انواع رنگ اپوکسی در صنایع گوناگون به دلیل دوام و ماندگاری بالای اینگونه رنگ ها می باشد.

بررسی ویژگی های منحصر به فرد در این محصول

بررسی ویژگی های منحصر به فرد در این محصول

یکی از عمده ترین کاربرد هایی که می توان برای رنگ اپوکسی به آن اشاره نمود استفاده از این رنگ در صنایع ساختمان سازی می باشد. رنگ زرد اپوکسی یکی از انواع مدل های این محصول می باشد که از آن در بخش رنگ آمیزی بناها نیز استفاده می نمایند. یکی از دلایل عمده ای که برای استفاده از این محصول در این بخش می توان مطرح نمود چسبندگی بالا در رنگ زرد اپوکسی نسبت به سایر محصولات مورد استفاده در بخش رنگ آمیزی ساختمان می باشد. همچنین کاربران می توانند به راحتی بعد از کاربرد رنگ زرد اپوکسی بر روی سطوح مختلف اقدام به شست و شوی آن سطوح بدون نگرانی نمایند. همچنین رنگ های اپوکسی در برابر حرارت دارای مقاومت بسیار مناسبی می باشند. در نهایت می توان از این نوع رنگ ها به عنوان یک لایه عایق مقاوم در برابر حرارت نیز استفاده قرار نمود.

بیشتر بخوانید :  فروش بی واسطه رزین اپوکسی کفپوش

دلیل تنوع بالا انواع رنگ اپوکسی زرد

انواع رنگ در بازار موجود است بسیار متنوع است اما همه آنها از چند جزء یکسان تشکیل شدند:

  1. رنگدانه
  2. حلال ها
  3. پیگمنت ها
  4. افزودنی ها
  5. رزین ها

کیفیت و دوام رنگ ها بستگی به درصد همین مواد تشکیل دهنده دارد. می توانم این تضمین را به شما ارائه دهند که با انتخاب یک رنگ با کیفیت حتی اگر کمی گران تر هم باشد سودی که به دست می آورید قابل مقایسه نخواهد بود رنگ های جلوه گر مانند زرد روح لوکس را در خود دارا است، اما نگران نباشید قصد نداریم به شما بگوییم که رنگ و با کیفیت را گران تهیه خواهید کرد. با ما همراه باشید.

امروزه می توان در ساختمان هایمان از دو نوع رنگ استفاده کرد و تنوع بسیار بالا از رنگهای پایه ها و رنگ های پایه اپوکسی بهترین کاربرد  می باشد که پایه اپوکسی هم به اصطلاح به آن ها گفته می شود.

دلیل تنوع بالا انواع رنگ اپوکسی زرد

رنگ های اپوکسی ضد آب هستند و این قابلیت شستشو را برای آنها فراهم می کند؛ این قابلیتی است که رنگهای دیگر از آن بهره‌مند نیستند، چون آنها حلال در آب هستند قابل شستشو نبوده اما هنوز هم مناطقی هستند که می توان با آن آنها را رنگ آمیزی نمود مکان هایی که نیاز به شستشو دارند و بیشتر کثیف می شوند مانند نرده های راه پله و فلاشینگ پنجره و بام و سایر سطوح فلزی .

دلایل دیگری نیز وجود دارد که به آنها می پردازیم:

  1. به صرفه بودن به لحاظ قیمت نسبت به سایر رنگ ها.
  2. راحتی در اجرای کار و کم دردسر بودن.
  3. به زمان کمتری برای خشک شدن نیاز دارد.
بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ اپوکسی میانی: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین گزینه

بررسی انواع رنگ زرد اپوکسی

انواع رنگ زرد اپوکسی را کاربران می توانند در اشکال مختلف تهیه و در صنایع گوناگون استفاده قرار نمایند. به طور عمومی رنگ های اپوکسی دارای دو شکل کلی اپوکسی پلی آمین و اپوکسی پلی آمید است. رنگ اپوکسی پلی آمید در مقایسه با نمونه دیگر دارای پایداری بالایی در محیط های مرطوب می باشد . همچنین این نوع رنگ چسبندگی بهتری در مواجهه با سطوح مختلف دارد. این در حالی است که از نظر مقاومت های عمومی اپوکسی پلی آمید دارای مقاومت کمتری نسبت به نمونه دیگر یعنی اپوکسی پلی آمین می باشد. در نهایت کاربران می توانند از انواع رنگ زرد اپوکسی در فرایندهای مختلف صنعتی و با بالاترین سطح رضایتمندی بهره ببرند.

ارزانترین مرکز خرید رنگ اپوکسی زرد با کیفیت

ارزانترین مرکز خرید رنگ پلاستیک زرد با کیفیتهمانطور که قبلا هم به شما اطمینان دادیم قرار نیست خرید رنگ اپوکسی را با قیمتی گزاف انجام دهید، انواع رنگ اپوکسی را به قیمت مناسب و با کیفیت عالی از ما بخواهید.

همانطور که قبلا به ترکیبات رنگ اشاره کردیم، ما با بهترین ماشین آلات و مهندسی، بهترین ترکیبات رنگی را به شما ارائه می دهیم.

شما می توانید مطابق با نیازتان، رنگ محبوب و با کیفیت خود را در انواع سایز ها و وزن های مختلف از ما را تهیه کند.

با انتخاب رنگ مناسب روح شادی و نشاط را به خانه های تان بپاشید و اتاق های تان را در تنوع رنگ ها و زیبایی های رویایی خواب رنگ آمیزی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما