تولید کننده بهترین رنگ روغن آلکیدی الوان

ویژگی بارز رنگ روغن آلکیدی الوان چیست؟

ویژگی بارز رنگ روغن آلکیدی الوان چیست؟

رنگ روغن آلکیدی الوان بر پایه ی روغن ساخته می شود. به این معنی که رنگدانه ها در روغن حل می شوند تا این رنگ به دست آید. روغن به کار رفته در این رنگ، از ترکیب شدن استر گلیسیرین و یک اسید چرب (اسید اولئیک یا لینولئیک) به دست می آید. رنگ روغن آلکیدی الوان ویژگی های بسیاری دارد که آن را از دیگر محصولات متمایز می سازد اما مهم ترین ویژگی این رنگ، براق بودن و ضد آب بودن آن است.
رنگ روغن آلکیدی الوان با کد ALCO2007 در باز رعرضه گردیده است که طرفداران بسیار زیادی نیز یافته است. همچنین رنگ نیمه براق الوان با کد 2009 و همچنی رنگ روغن آلکیدی الوان مات با کد 2029 برای فروش ارائه گردیده است.

پس از استفاده از رنگ روغن آلکیدی الوان، رنگ در مجاورت هوا نوعی لایه ی محکمی را ایجاد کرده که این لایه از نفوذ آب به داخل رنگ و تغییر رنگدانه ها جلوگیری می کند. در نتیجه رنگ از دوام و استحکام بالایی برخوردار خواهد بود. در تولید این رنگ، از رزین هایی به نام آلکید استفاده می شوند. به همین علت به این نوع رنگ آلکیدی می گویند.

این رنگ در مدت زمان تقریبی 4 ساعت خشک می شود. عواملی مانند جریان هوا و مقدار رطوبت موجود در زمان خشک شدن رنگ تاثیرگذار هستند. سطحی که قصد رنگ کردن آن را دارید، باید خشک و تمیز باشد و هیچگونه آلودگی یا اثری از رنگ قبلی در آن وجود نداشته باشد. رنگ روغنی آلکیدی، برای افرادی که به دنبال یک رنگ آمیزی با کیفیت و با دوام هستند توصیه می شود. همچنین براق بودن این رنگ به عنوان ویژگی منحصر به فرد آن، جلوه ای ویژه به رنگ آمیزی سطوح می بخشد.

بیشتر بخوانید :  مراکز فروش رنگ روغنی پارس مهام

مرکز خرید رنگ روغن آلکیدی الوان با کیفیت

رنگ روغن آلکیدی الوان

بهترین مراکز خرید رنگ روغنی آلکیدی الوان با کیفیت ، در شهر های بزرگ و راسته های بازارهای سنتی این شهر های ، توسط بنگاه های عمده فروشی رنگ و ابزار با نازل ترین قیمت جهت فروشگاه ها عرضه می گردد. این رنگ ها به صورت مات و براق و نیمه براق ارائه می شود و از دیگر روش های خرید مراجعه به سایت های اینترنتی مرکز خرید رنگ و به صورت فروش آنلاین عرضه می گردد.
محصولات شرکت الوان به عنوان یک تولید کننده بهترین رنگ موجود در بازار، قابل تهیه در مرکز خرید رنگ ترنج می باشند. چنانچه قصد استفاده از محصولات با کیفیت شرکت الوان در کار خود را دارید، می توانید با خرید عمده از این فروشگاه، کیفیت کار خود را تضمین نمایید. فروشگاه ترنج به ارائه ی محصولات با کیفیت و به روز اهمیت می دهد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما