تولید کنندگان رنگ پلی اورتان براق

رنگ پلی اورتان براق نسبت به سایر رنگ های موجود در بازار دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. تولیدکنندگان رنگ پلی اورتان براق با تمرکز بر تولید رنگ هایی با کیفیت بالا سعی بر آن دارند رنگ هایی با خواص ویژه مانند رنگ ضد اسید یا مقاوم در برابر اشعه های خورشید…بازار خرید رنگ را به سمت خود جلب کنند. این رنگ ها نسبت به رنگ های دیگری که در بازار موجود می باشداز ماندگاری و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

تولید کنندگان رنگ پلی اورتان براق

رنگ پلی اورتان ضد اسید چه مشخصاتی دارد؟

رنگ پلی اورتان ضد اسید چه مشخصاتی دارد؟ رنگ پلی اورتان ضد اسید را می توان جز رنگ های منحصر به فرد دسته بندی کرد. رنگ پلی اورتان ضد اسید در مقایسه با رنگ های دیگر زودتر خشک می شود و مقاومت آن در برابر بارش های اسیدی و پرتوهای مصر خورشید مانند پرتو یو وی …زیاد است. رنگ پلی اورتان براق به عنوان پوشش و مرحله پایانی رنگ کردن سطوح مختلف مانند سطح پل ها، سازه های فلزی غول پیکر، تانکر های فلزی، سطوح حساس موجود در آزمایشگاه ها و مراکز بهداشتی و بیمارستان ها…استفاده می شود.

از ویژگی های این رنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • سرعت خشک شدن این رنگ نسبت به رنگ های دیگر در کمترین زمان و دماهای پایین زیاد می باشد.
  • رنگ پلی اورتان ضد اسید مقاومت بالایی در برابر ضربه و سایش دارد.
  • بعد از رنگ آمیزی به سطح آستری یکدست و صاف می دهد که علاوه بر پوشش مناسب دادن به سطح مورد نظر به دلیل داشتن خاصیت براق بودن جلوه خاصی می دهد. در دنیای امروز با وجود معضل های محیط زیستی مانند باران های اسیدی، شدت تابش اشعه های خورشید… استفاده از این نوع رنگ ها بسیار پر طرفدار است. پوشش دادن سطوح فلزی با استفاده از رنگ های پلی اورتان طول عمر آن ها را افزایش می دهد.
بیشتر بخوانید :  بورس رنگ پلی اورتان زرد طلایی رال 1004

راهنمای خرید رنگ پلی اورتان براق

راهنمای خرید رنگ پلی اورتان براق از آنجایی که استفاده از رنگ های پلی اورتان براق افزایش یافته است هنگام خرید این نوع رنگ ها باید بسیار دقیق باشیم و اطلاعات خود را افزایش بدهیم تا بتوانیم انتخابی مطمئن داشته باشیم. ما هنگام خرید این نوع رنگ ها می توانیم با مراجعه مستقیم به تولیدکنندگان رنگ های پلی اورتان یا مطالعه برچسب هایی که ویژگی های کاربردی، قیمت، وزن و ترکیباتی که بر روی این رنگ ها الصاق شده است می توانند رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و صرفه جویی در وقت ما می توانیم به صفحه مجازی رنگ پلی اورتان مراجعه کرده و در بین انواع محصولات موجود در صفحه مجازی و مطالعه اطلاعات درج شده در کنار هر کدام رنگ مورد نظر خود را در هر مکان و زمانی سفارش دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما