خرید استثنائی رنگ نسوز سیلیکونی

رنگ به عنوان یک پوشش کاربردی برای سطوح مختلف انواع و کاربردهای متنوعی دارد. از جمله پرکاربردترین این محصولات انواع رنگ نسوز سیلیکونی هستند که در صنایع مختلف به کار گرفته می شوند. ویژگی های کیفی این رنگ ها موجب شده که طی سالهای اخیر میزان تقاضا برای خرید آنها افزایش یافته است. برای خرید استثنایی و ارزان قیمت انواع این محصولات می توانید شیوه های نوین را به کار گیرید.

خرید استثنائی رنگ نسوز سیلیکونی

3 نکته مهم در مورد رنگ نسوز صنعتی

3 نکته مهم در مورد رنگ نسوز صنعتی رنگ نسوز صنعتی از جنس سیلیکون بوده و بر پایه رزین های سیلیکونی ساخته می شوند. علاوه بر این رزین ها، از پیگمنت آلومینیوم نیز در ترکیبات این رنگ ها استفاده می شود که افزایش مقاومت حرارتی آنها را به همراه دارد. یک نکته مهم در مورد رنگ های نسوز اینکه میزان مقاومت آنها در برابر حرارت بین 300 تا 650 درجه سانتی گراد است. به همین علت نیز از آنها برای رنگ آمیزی انواع سطوح محصولات تولیدی مانند رادیاتورها، دیگ بخار، کوره ها، دودکش و … استفاده می شود. بکارگیری رنگ های نسوز صنعتی در پلایشگاه ها و پتروشیمی ها نیز بسیار مرسوم است.
3 نکته مهم دیگر که در مورد استفاده از رنگ های نسوز سیلیکونی صنعتی صادق است و همواره باید آنها را در نظر گرفت عبارتند از:

  • باید از بکارگیری و استفاده از رنگ های نسوز در تابش مستقیم نور آفتاب و گرمای زیاد خودداری کرد.
  • در صورت استفاده از رنگ های صنعتی در فضا و محیط های بسته نیاز به بکارگیری تهویه های قوی خواهید داشت.
  • استفاده از عینک و ماسک در هنگام رنگ آمیزی سطوح با این رنگ ها الزامی است چرا که بخار ناشی از آنها برای انسان مضر هستند.
بیشتر بخوانید :  خرید ضد زنگ اسکلت فلزی ارزان

انواع رنگ های نسوز صنعتی استاندارد دارای قابلیت چسبندگی بسیار بالای می باشند. از این رو می توان آنها بر روی انواع سطوح فلزی اعمال کرد. نکته مهم دیگر اینکه قبل از رنگ آمیزی، تمامی سطح کار باید از هر گونه آلودگی تمیز و پاک شود.

همچنین جهت دریافت قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و قیمت زینک ریچ اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

قیمت روز انواع رنگ نسوز سیلیکونی

قیمت روز انواع رنگ نسوز سیلیکونی قیمت رنگ نسوز سیلیکونی تحت تاثیر کیفیت مواد اولیه، نوع فرآوری و تولید، حجم بسته بندی و میزان سفارشات متغیر است. در خریدهای عمده و مستقیم از نمایندگان فروش یا کارخانه تولیدی، معمولاً قیمت روز این محصولات اعمال نمی شود. بلکه میزان سفارش و تداوم آن اهمیت زیادی در کاهش نرخ فروش برای فعالین بازار خواهد داشت.
در خریدهای محدود، قیمت روز تحت تاثیر نوسانات بازار و هزینه های تولیدی همواره در حال تغییر و معمولاً با سیر صعودی همراه است. برای اطلاع از قیمت ها، نوسانات بازار و سفارش مستقیم خرید انواع رنگ نسوز سیلیکونی با قیمت رقابتی می توانید از مزیت های سفارش آنلاین در این مرکز بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.