خرید رنگ ضد زنگ 25 کیلویی درجه یک

یکی از مسائل عادی برای نقاش ها خرید رنگ ضد زنگ 25 کیلویی است. از این رنگ برای رنگ آمیزی فلزات  و سقف فلزی و فلاشینگ ساختمان استفاده می شود. سطح زیرین این ضد زنگ ها عموما می باید فلز باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

رنگ های ضد زنگ بر پایه رزین روغنی ساخته می شوند. استفاده از این ساختار باعث محافظت فلزات توسط این رنگ می شود. سهولت در اجرا، پوشش دهی بالا در کنار خشک شدن سریع این رنگ باعث افزایش سرعت کار می شود. در حین خشک شدن رنگ بوی آن نیز رفع خواهد شد. رنگ هایی که حلالشان تینر است معمولا بوی نامطبوع دارند.

شما می توانید این رنگ را چندین لایه بر روی هم بزنید و مشکلی ایجاد نشود. نحوه استفاده آن چه با قلم مو و چه با غلطک ساده است اما استفاده از غلتک های جدید به مراتب کار را راحت تر می کند.

حلال ضد زنگ روغنی تینر است که باعث کاهش هزینه خرید رنگ ضد زنگ 25 کیلویی می شود. سایز 25 کیلویی یک مقدار مناسب جهت یک رنگ آمیزی کامل است به علاوه آن که تهیه آن نسبت به بسته بندی های کوچکتر کمی مقرون به صرفه تر می شود.

WhatsApp Image 2021 01 02 at 20.15.04

رنگ ضد زنگ 25 کیلویی درجه یک را از کجا بخریم؟

رنگ ضد زنگ 25 کیلویی درجه یک را از کجا بخریم؟

مردم خرید رنگ ضد زنگ 25 کیلویی را معمولا برای رنگ پروفیل فلزی و نرده ها انجام می دهند و این رنگ پر متقاضی ترین رنگ آن در بازار است؛ زیرا با یک مادر رنگ روغنی می توان رنگ های گوناگون را ساخت. طیف رنگ مورد نظر شما با کم و زیاد کردن مقدار مادر رنگ اضافه شده به رنگ ضد زنگ قابل تغییر و انتخاب است.

با این که این رنگ قابلیت شستشوی زیادی ندارد بعضی از مردم خرید رنگ ضد زنگ 25 کیلویی را برای هر دو سه سال و تغییر رنگ خانه، به شستشوی رنگ ترجیح می دهند که قیمت نسبتا پایین رنگ ضد زنگ روغنی در این انتخاب بی تاثیر نیست.
برای خرید رنگ ضد زنگ روغنی 25 کیلویی درجه یک می توانید با سایت ما در ارتباط باشید. خرید عمده شما با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب آماده انجام مراحل ارسال است.

بیشتر بخوانید :  تولید عمده ضد زنگ پرایمر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما